Elämä miehen kanssa, joka tekee töitä lähes joka päivä kellon ympäri
Onko muilla kokemuksia?
Olen nyt pari kuukautta seurustellut miehen kanssa, joka tekee töitä todella paljon . Hän asuu maaseudulla ja omistaa maatilan. Hänellä on siis omien puheiden mukaan kädet täynnä töitä. Ainoastaan lauantai- ja sunnuntaii-illat hän pitää vapaata ja ne ajat hän haluaa viettää minun kanssani. Toki hän käy pikaisesti kotonaan syömässä. Joskus olen paikalla, joskus en.
Minusta tuntuu, että hän laittaa työn parisuhteemme edelle. Hän on kyllä ihana ja kunnollinen mies, mutta en tiedä, haluanko tällaista elämää.
Kommentit (24)
Työnarkomaani. Kukaan ei koskaan mene riippuvuuden edelle. Sen kun hyväksyy ja valitsee, niin kaipa sellainen elämä voi olla ihan hyvää
Monen menestyneen henkilön elämänkerrassa ja esim. väitöskirjoissa tai muissa aikaaansaannoksissa kiitellään puolisoa ja läheisiä pitkämielisyydestä. Suuria asioita ei aina saada aikaan jos pitää "asettaa parisuhde kaiken edelle".
No eikö tuo nyt ole aika selvää? Ette välttämättä sovi yhteen. Kannattaa lopettaa suhde mieluummin nyt kun se ei vielä ole ehtinyt pidemmälle, jos asia epäilyttää. En itsekään kotihiirenä olisi lähtenyt suhteeseen ihmisen kanssa, joka käy kotona lähinnä vain nukkumassa.
Monelle yövuoron viikko on ihan väsyneenä oloa, eikä sitä joku nukkumapäivä korvaa.
Mutta toki sitä valitsee työn siten ettei tee yövuoroa ellei siitä pidä tms