Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden huono laatu ja kalliit hinnat.

Vierailija
15.11.2025 |

Sukissa reikä päivän käytön jälkeen. Alushousuista kuminauhat purkaantuu heti. Paidat, neuleet jne nyppääntyy ja nukkaantuu hetkessä. Farkut lörpsähtää, kuluu ja haalistuu alle 6kk:ssa. Ihan sama onko markettikamaa vai merkkikamaa. Kallista huonolaatuista p***aa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy, kun kaikki vaatteet tulevat samoista tehtaista, erona vain se merkki. 

Vierailija
2/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita voi tehdä myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut kalliit paidat hajoo heti. Mulla halpoja t paitoja jotka vieläkin uusia 3 vuoden jälkeen. Kalliit kengät hajoo yhden talven aikana myös. NE tehdään tahalleen huonoiksi jotta ihmiset ostaisi lisää vaatteita ja kengiä.

Vierailija
4/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ei voi pestä koska lähtee värit. Onko niin saatanan vaikeaa käyttää värejä jotka eivät irtoa kun niitä on olemassa?

Vierailija
5/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne kauppaan. Problem solved.

Vierailija
6/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeassa. Joka vuosi on hajonneet vaatteet. Ja pitäisi ostaa uusia muka. Kengissä on myös laatu mitä on.

Vierailija
7/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, kun suurin osa vaatteista on polyesteriä, akryylia tai muita keinokuituja.

Vierailija
8/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaikki vaatteeni ja kengät nykyään Vintedistä, en maksa uusista. Alusvaatteet Temusta.

Vierailija
9/9 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita ei voi pestä koska lähtee värit. Onko niin saatanan vaikeaa käyttää värejä jotka eivät irtoa kun niitä on olemassa?

Haluaisin juuri hailakan värisiä vaatteita mutta kaupoissa on vain niitä pirun räikeitä kammotuksia. : D täytyypä joskus kokeilla sellaista lähtisikö värit kun pesee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi