Kostomekko ja kostokeho - Selittäkää miehille
Taas on lehdissä ollut juttu julkkisten kostokehosta ja kostomekosta..mm. Adelo ja Kardashian.
Voisiko naiset selittää miten tuo olisi miehelle kosto ? Miksi nainen ei suhteessa ollessaan panostanut ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa ? Onko nämä niitä naisia jotka eron jälkeen tahallaan kiusaavat miestä, eivät anna lasten tavata isää kuin oikeuden päätöksellä jos silläkään..
Ja toisaalta, miksi joku uusi mies ottaisi tuollaisen naisen ?
Selityksiä, kiitos
Kommentit (147)
Jos meille tulee ero niin, että naiselle jää joku tarve kostaa minulle niin enköhän minä ole kohtuullisen sinut jo sen eron kanssa? Käytännössä mahdollinen kosto kannattaa valita silloin niin, että nainen nauttii siitä itse myös seuraavanakin päivänä, koska minuunhan se ei enää heijastu.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se ukko tietää edes mistään kostoyrityksistä. Jatkanut elämässään eteenpäin
Höpölöpön.
Miehillä on tapana vainota eron jälkeen. Kyllä ne todellakin tietävät. Ja kiukuttelevat harmissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on koko suhteen ajan huomautellut naiselle hänelle tulleista lisäkiloista, mutta nainen ei ole tehnyt asialle mitään, päinvastoin. Kun suhde sitten päättyy, nainen kostaa tässä vaiheessa miehelle laihduttamalla ja hankkiutumalla timmiin kuntoon.
En ihan ymmärrä koston logiikkaa, mutta en olekaan nainen.
Oisko se, että mies on suhteen aikana kuolannut timmien naisten perään ja eron jälkeen nainenkin on sellainen, mutta mies ei voi enää saada häntä? Kyseessä on siis kosto, viha miestä kohtaan, ei kyllä ihan tervehenkistä yrittää saada toinen kateelliseksi tai kostaa. Mies ajattelee, että harmi, että petin ja erosin.
No siis, naiset, joita ei kiinnosta ylläpitää ulkonäköään parisuhteessa, alkavat parisuhteen päätyttyä panostamaan vähän enemmän uudelleen, jotta saisivat vielä uuden parisuhteen. Tämä on sitten omassa päässä käännetty "kostoksi" sille exälle. Jos entinen suhde olisi säilynyt, sitä ulkonäköön panostamista ei olisi tapahtunut koskaan.
Luulisi että jokainen haluaisi viestittää hänet jättäneelle henkilölle että mulla meneekin nyt paremmin kuin sinun kanssasi ollessa. Jotenkin voisin ymmärtää tuollaisen sillä tavalla että jätetty pyrkisi viestittämään että kyllä minä olen todella huumaavan kaunis, mutta sinulle en sitä halunnut olla, joten ähkutti itsellesi, hyvä vain kun jätit minut, nyt näet sinäkin miten onneton olin suhteessa kanssasi, ja katsopas miten hyvin nyt menee kun en ole enää kanssasi yhdessä!
Itse en tuollaiseen lähtisi, en uhraa exille eron jälkeen enää ajatustakaan, enkä oikein kohdallani ymmärrä miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
No siis, naiset, joita ei kiinnosta ylläpitää ulkonäköään parisuhteessa, alkavat parisuhteen päätyttyä panostamaan vähän enemmän uudelleen, jotta saisivat vielä uuden parisuhteen. Tämä on sitten omassa päässä käännetty "kostoksi" sille exälle. Jos entinen suhde olisi säilynyt, sitä ulkonäköön panostamista ei olisi tapahtunut koskaan.
Parisuhteen päättymisen jälkeen naisella on niin paljon enemmän vapaa-aikaa, että sitä voi käyttää omaan itseen. Jos mies on ollut mäkättävää laatua "taasko sinä sinne kampaajalle menet, millä rahalla" tai "taasko sinä olet jotain rättejä ostanut" tai "mikä pakko siellä ulkona on juosta joka ilta, vieraisiinko menet", niin kaikkea tuota voi tehdä ilman syyllistämistä. Miehet käsittää tuon kostona vaikka nainen ilahduttaa itseään.
Lasten juttuja, ei siinä sen enempää ole puimista.