Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostomekko ja kostokeho - Selittäkää miehille

Vierailija
15.11.2025 |

Taas on lehdissä ollut juttu julkkisten kostokehosta ja kostomekosta..mm. Adelo ja Kardashian.

Voisiko naiset selittää miten tuo olisi miehelle kosto ? Miksi nainen ei suhteessa ollessaan panostanut ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa ? Onko nämä niitä naisia jotka eron jälkeen tahallaan kiusaavat miestä, eivät anna lasten tavata isää kuin oikeuden päätöksellä jos silläkään..

Ja toisaalta, miksi joku uusi mies ottaisi tuollaisen naisen ?

Selityksiä, kiitos

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia, jotka kuvittelevat kaikkia miehiä niin yksinkertaisiksi, että vain naisen vartalo ja ulkonäkö merkitsee jotain. Kai niitäkin on, mutta muut miehet eivät edes ymmärrä kostomekon ideaa (ap?)

Ex teki ton. Treenasi ihan tajuttoman kropan ja alkoi käyttää seksikkäitä vaatteita. Asenne mua kohtaan oli et sä menetit tän.

Oikeasti mun silmissä tää ihminen muuttui vielä säälittävämmäksi, kaikkine Instagram herutus kuvineen. Mulle se et haluaisin naista vaatii aivot. Pelkkä kroppa ei riitä.

Vierailija
102/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsite kostomekko tuli mekosta, jonka prinsessa Diana oli laittanut päälleen ekaan julkiseen tilaisuuteen sen jälkeen, kun Charles oli eronnut hänestä. Ei kai kukaan voi sanoa, että Diana ei olisi panostanut ulkonäköönsä jo avioliiton aikana.

Tässäkin vain se hauska puoli, että tuskin Charles tuossakaan tilanteessa katseli kaiholla Dianaa tuossa mekossa. Varmaan katui montaakin asiaa ja koko tilanne oli hirveä, ja hirveimmäksi muuttui, mutta tuskin Charles olisi enää palannut siihen liittoon, vaikka olisi voinut. 

Ei ehkä Charles, mutta kostohan oli julkinen. Moni alkoi ihailla Dianaa.

Mikä siinä oli kosto? Ehkä Charles ymmärsi Dianan ajatukset ja motiivit mutta tuskin se häntä hetkautti suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo oikeasti toimi. Vaimo ei tullut takaisin vaikka treenasin ja hankin kostomekon. 

Sinun olisi pitänyt myös käyttää sitä mahdollisimman isossa tapahtumassa, jossa pääset huomion keskipisteeksi. Ei se muuten toimi

Vierailija
104/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsite kostomekko tuli mekosta, jonka prinsessa Diana oli laittanut päälleen ekaan julkiseen tilaisuuteen sen jälkeen, kun Charles oli eronnut hänestä. Ei kai kukaan voi sanoa, että Diana ei olisi panostanut ulkonäköönsä jo avioliiton aikana.

Diana halusi näyttää/lehdistön mukaan hän halusi näyttää kuinka upea ja seksikäs olikaan (vs Camilla) ja näpäyttää Charlesia/saada tämä huomaamaan mitä menetti.

Dianan kosto onnistuikin. Mutta en tiedä, miten tavis Tiina saa kostettua tavis exälleen laihtumalla 10kg ja ostamalla uuden mekon.

Näin siinä käy kun elää vain netissä ja muun mediaviihteen parissa. Kuvittelet että tavis-Tiinat ihan defaulttina menee kostokropan ja kostomekon kanssa vauhkona eron tullessa. Mene pihalle haukkaamaan happea ja tutustu oikeisiin ihmisiin.

Vierailija
105/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin vain se hauska puoli, että tuskin Charles tuossakaan tilanteessa katseli kaiholla Dianaa tuossa mekossa. Varmaan katui montaakin asiaa ja koko tilanne oli hirveä, ja hirveimmäksi muuttui, mutta tuskin Charles olisi enää palannut siihen liittoon, vaikka olisi voinut. 

Ei ehkä Charles, mutta kostohan oli julkinen. Moni alkoi ihailla Dianaa.

Mikä siinä oli kosto? Ehkä Charles ymmärsi Dianan ajatukset ja motiivit mutta tuskin se häntä hetkautti suuntaan tai toiseen.

Miks sä kyselet ja jankutat tätä asiaa, kun tuohon aiheeseen voi perehtyä ihan TOSI helposti. Googlettamalla löytyy netti pullollaan artikkeleita, videoita ja analyysia aiheesta. Tajutaan että sä et tajua, mutta ota selvää äläkä vingu sitä ettet tiedä.

Vierailija
106/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä artikkelit ja analyysit asiasta väittää, Charles oli helpottunut kun pääsi Dianasta eroon, aivan yhdentekevää mikä keho ja mekko Dianalla oli. Eli mikä oli kosto? Eri.

Vierailija
107/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ minä olen sitä mieltä, ettei sellaisessa ajattelussa ole mitään järkeä. Ei ole kiinni siitä, etten tietäisi, mitä tarkoitetaan 

~eri

Vierailija
108/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin nyt on hirveän tärkeää että Charles "näki mitä menetti". Naurettavaa. Tai toisaalta ei, näki ja oli entistä tyytyväisempi että "menetti".

Vierailija
109/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia, jotka kuvittelevat kaikkia miehiä niin yksinkertaisiksi, että vain naisen vartalo ja ulkonäkö merkitsee jotain. Kai niitäkin on, mutta muut miehet eivät edes ymmärrä kostomekon ideaa (ap?)

Ex teki ton. Treenasi ihan tajuttoman kropan ja alkoi käyttää seksikkäitä vaatteita. Asenne mua kohtaan oli et sä menetit tän.

Oikeasti mun silmissä tää ihminen muuttui vielä säälittävämmäksi, kaikkine Instagram herutus kuvineen. Mulle se et haluaisin naista vaatii aivot. Pelkkä kroppa ei riitä.

Noin minäkin (naisena) asian ajattelen.

Vierailija
110/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö, jos ette saa,

Sahatkaa!

Vierailija
111/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on jätetty, ei sitä minkään mekon, tai kropan takia takaisin oteta. Primitiivinen ja lapsellinen ajatus ja on etenkin kiukuttelua.

Ei semmoista kukaan sillä haekaan, että takaisin otettaisiin, vaan sitä, että miestä ketuttaisi se, ettei nainen näyttänyt siltä hänen kanssaan ollessaan. 

Ei semmoinen miehiä ketuta. Eivät he haikaile exiään, vaan ovat tyytyväisiä päästessään tästä eroon.

Naiset vaan kuvittelevat tuollaista ja ovat toiveikkaita kostonsa onnistumisesta. Eli haihattelua ja pinnallista.

Olen käynyt ainakin kymmenillä treffeillä, joilla miehet eivät ole osanneet puhua muusta kuin exästään. Ei jatkoon!

Kymmenillä treffeillä, eivätkä muusta osanneet puhua?

Valetta!

Vierailija
112/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ja oikein hyvä jos pitää itsestään huolta oman hyvinvointinsa takia/laihduttaa jos tarvetta on ollakseen omissa silmissään viehättävä mutta joku vitsin kostokeho exän takia on typerää. Silloinhan vain alleviivaa että itse haluaa sen exänsä huomion ja kenties tämän jopa takaisin.

Vierailija
113/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ilmiötä, mutta jotkut tosiaan pyörittää exiään. Se onnistuu, kun joutuu tapaamaan lasten varjolla. Siinähän on hyvä paikka esiintyä kaikin puolin. Huvinsa kullakin.

Vierailija
114/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokropat on naisten keskinäisiä lespoilufantasioita. Ei kiinnosta miehiä mitenkään.

Vierailija
115/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan taas joku Amerikasta levinnyt juttu? En minäkään ymmärrä, mikä idea siinä on. Tai ylipäätään, että jotain pitäisi kostaa eron jälkeen. 

T.Nainen 

Niinpä, hyvä että on päässyt eroon.

Vierailija
116/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää tämä nykyaika kun iltapäivälehdet kirjoittaa jostain ja sitten tänne tullaan kyselemään ilmiöstä ikään kuin se olisi jotain muuta kuin toimittajien, sosiaalisen median ja populaarikulttuurin aikaansaannosta. "Revenge booty" on sellainen huumorikäsite kun eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän, mutta ei kyse ole siitä että kukaan nyt kovin tosissaan ajattelisi että se sitä eksää kovin harmittaisi.

Miten niin eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän? Miksei sitä olisi parisuhteessa ollessa?

Mulla ainakin jokunen eksä on kitiissyt siitä kun mä oikeasti haluan sinne lenkille joka päivä enkä mä halua mitään makkara-makaroni ruokavaliota kun haluan syödä niitä "rehuja" ja oikeasti ruokaa, josta saa ravintoaineita. Sit ne on myös koittaneet dis

Jokunen exä?

Pyörä.

Vierailija
117/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne eksäsi instagramkuvat sinun silmille hyppäsi? Ettet vaan käynyt itse katsomassa. Miksi?

Vierailija
118/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää tämä nykyaika kun iltapäivälehdet kirjoittaa jostain ja sitten tänne tullaan kyselemään ilmiöstä ikään kuin se olisi jotain muuta kuin toimittajien, sosiaalisen median ja populaarikulttuurin aikaansaannosta. "Revenge booty" on sellainen huumorikäsite kun eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän, mutta ei kyse ole siitä että kukaan nyt kovin tosissaan ajattelisi että se sitä eksää kovin harmittaisi.

Miten niin eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän? Miksei sitä olisi parisuhteessa ollessa?

Miehet nyt vie naisilta hirveän paljon aikaa parisuhteen aikana. Tietäisit, jos sinulla olisi mies.

Vierailija
119/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain median keksimä juttu. Minä laihduin eron jälkeen normaalipainon sisällä 10 kg, koska ruoka yökötti. Ei se mitään tahallista ollut. 

Vierailija
120/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mun mielestä on kunnia-asia olla tikissä kaiken aikaa ja kaikissa suhdestatuksissa. Olen nyt 43v ja mahdun lukioaikaisiin vaatteisiin. En miehen/miesten takia vaan itseni vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan