Kostomekko ja kostokeho - Selittäkää miehille
Taas on lehdissä ollut juttu julkkisten kostokehosta ja kostomekosta..mm. Adelo ja Kardashian.
Voisiko naiset selittää miten tuo olisi miehelle kosto ? Miksi nainen ei suhteessa ollessaan panostanut ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa ? Onko nämä niitä naisia jotka eron jälkeen tahallaan kiusaavat miestä, eivät anna lasten tavata isää kuin oikeuden päätöksellä jos silläkään..
Ja toisaalta, miksi joku uusi mies ottaisi tuollaisen naisen ?
Selityksiä, kiitos
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää tämä nykyaika kun iltapäivälehdet kirjoittaa jostain ja sitten tänne tullaan kyselemään ilmiöstä ikään kuin se olisi jotain muuta kuin toimittajien, sosiaalisen median ja populaarikulttuurin aikaansaannosta. "Revenge booty" on sellainen huumorikäsite kun eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän, mutta ei kyse ole siitä että kukaan nyt kovin tosissaan ajattelisi että se sitä eksää kovin harmittaisi.
Miten niin eron jälkeen on aikaa ja halua treenata enemmän? Miksei sitä olisi parisuhteessa ollessa?
Miehet nyt vie naisilta hirveän paljon aikaa parisuhteen aikana. Tietäisit, jos sinulla olisi mies.
On mulla ollut sama mies jo vuosia, mutta ihan hyvin ehdin omiin harrastuksiin. En harrasta miehen passaamista.
Kostokroppa? Mulla on.
Oon siis mies -M58- eikä mun tarvitse mitään "kostaa" kenellekään... Mutta hyvällä mielellä olen.
Body on kunnossa ja nautin naistuttavuuksista. Uskoakseni hekin nauttii minusta.
RRRRock on!
-M58-
Vierailija kirjoitti:
Kostomekko ja kostokeho tarkoittavat sitä, että eron jälkeen nainen parantaa ulkomuotoaan, joko vaatetustaan ja/tai kehoaan niin paljon, että exää alkaa potuttamaan se, että hän meni jättämään moisen lyylin. Se, että menee hyvin tai entistä paremmin eron jälkeen, on paras kosto, sanotaan.
Tämmöisiä tarinoita on lehdissäkin esitelty, jossa vähemmän viehättävä pullukka on eron jälkeen ottanut itseään niskasta kiinni ja kuoriutunut valloittavaksi kaunottareksi. Ja taitaa niitä sellaisia tarinoita joistakin miehistäkin olla, jotka ovat muuttaneet ulkonäköään radikaalisti eron jälkeen.
Eli periaatteessa miehet tekevät näille, ei niin kauniille pullukkanaisille palveluksen, kun vasta eron jälkeen he ottavat itseään niskasta kiinni, vaikka ennen ovat vannottaneet itselleen että heidän on kelvattava miehille omina pullukoina itsenään, ilman muuttumista tällaisiksi seksivau-naisiksi.
Kuulostaa jotenkin nurinkuriselta.
Samalainen median luoma illuusio kuin miesten yksinäisyysepidemia. Ei mitään tekoa todellisuuden kanssa.
Kasitin, etta nainen laittautuu kympiksi ( hiukset , meikki, vaatteet, kroppa) ja kun tormaa exaan niin exalta lahtee jalat alta, kun on niin upea. Ja ex miettii kuinka paasti upean vodka vonkaleen karkuun ja toivoisi etta saisi takaisin.
Tama kai niilla joita on petetty ja jatetty.
Erosin mun exmiehestä kun mulle selvis että ukko harrasti muita naisia.
Voin eron myötä henkisesti paljo paremmin ja minulla on sielunrauha.
En ole myöskään yhteyksissä häneen enää, koska ei ole pakko.
Viiminen mies jonka haluaisin olevan musta kiinnostunut milläänlailla.
Exä on exä useasti todella hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Käsite kostomekko tuli mekosta, jonka prinsessa Diana oli laittanut päälleen ekaan julkiseen tilaisuuteen sen jälkeen, kun Charles oli eronnut hänestä. Ei kai kukaan voi sanoa, että Diana ei olisi panostanut ulkonäköönsä jo avioliiton aikana.
Ja tässä oli vielä se lisä, että ei olisi avioliiton aikana saanut laittaa sellaista paljastavampaa mekkoa, koska se rikkoi hovin etikettiä. Mutta nyt oli vapaa tekemään mitä haluaa. Tässä yhteydessä ymmärrän että ehkä on ollutkin halu vähän näpäyttää sillä mekolla, mutta muuten koko käsite on ihan idioottimainen. Ei kukaan täysjärkinen mieti tuollaisia, median luoma "ilmiö".
Minulla vankiovassa kostokeho, koska joka kerta ei jaksa vaihtaa uuttaa kärtakeyttöistä.
Miehen julistamana kostokroppa kuulostaisi oudolta.
Kostopuku? Kostofarkut, tai -kravatti?? Hullummaksi menee.
kertoo hyvin siitä, että naisen koko elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä
oikein toimivaa käytöstä naiselta, kun nainen itsekin tietää, että hänen luonne on niin paska, että edellinenkin suhde kaatui siihen. kannattaa siis panostaa ulkonäköön, joka on kaikki mitä naisella on ja sillä saa jonkun tyhjäpäisen miehen ihastumaan ja alkamaan naisen uudeksi elättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
kertoo hyvin siitä, että naisen koko elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä
Miehet luulee, että kaikki mitä nainen tekee tai ei liittyisi aina miehiin.
Kannattaisi miestenkin kiinnittää huomiota omaan ulkonäköön. Niin paljon näkee niillä rönttävaatteita ja rumia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kostokroppa? Mulla on.
Oon siis mies -M58- eikä mun tarvitse mitään "kostaa" kenellekään... Mutta hyvällä mielellä olen.
Body on kunnossa ja nautin naistuttavuuksista. Uskoakseni hekin nauttii minusta.
RRRRock on!
-M58-
Lopeta setä jo uho, kukaan ei usko 😙
Kostomekot ja vartalot on olemassa vain iltalehtien sivuilla. Kaikille muille ne ovat vain vaste joka laitettiin kehoa verhoamaan, eikä siitä sen kummempaa..
Vierailija kirjoitti:
Minulla vankiovassa kostokeho, koska joka kerta ei jaksa vaihtaa uuttaa kärtakeyttöistä.
????????
Täysin turha sana, en ymmärrä kuka tällaista käyttäisi. Ehkä joku amerikkalainen elokuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsite kostomekko tuli mekosta, jonka prinsessa Diana oli laittanut päälleen ekaan julkiseen tilaisuuteen sen jälkeen, kun Charles oli eronnut hänestä. Ei kai kukaan voi sanoa, että Diana ei olisi panostanut ulkonäköönsä jo avioliiton aikana.
Ja tässä oli vielä se lisä, että ei olisi avioliiton aikana saanut laittaa sellaista paljastavampaa mekkoa, koska se rikkoi hovin etikettiä. Mutta nyt oli vapaa tekemään mitä haluaa. Tässä yhteydessä ymmärrän että ehkä on ollutkin halu vähän näpäyttää sillä mekolla, mutta muuten koko käsite on ihan idioottimainen. Ei kukaan täysjärkinen mieti tuollaisia, median luoma "ilmiö".
Ehkä hän halusikin juhlistaa vapauttaan, eikä ajatellutkaan Charlesia.
Vierailija kirjoitti:
Mies jättää tai pettää helposti, jos nainen ei jaksa parisuhteessa huolehtia ulkonäöstään. Vaikka mies itse olisi tavallinen jannu itsekin, niin usein näin on, että naisen ulkonäön tarttisi silti olla vetävä.
Kun nainen sitten tulee jätetyksi, hän voi saada tyydytystä siitä, jos hän kunnostautuu ja alkaa näyttää vetävältä eron jälkeen. Silloin ikään kuin keholla viestitään miehelle, että jos olisit ollut kannustavampi, olisit voinut saada tämmöisen, mutta nyt nuolet vain näppejäsi.
Mikä logiikka tässä on?
Eihän se mies olisi saanut sitä eron jälkeistä naista. Eikä saa seuraavakaan mies, vaan pullan mussuttaminen ja lökärit ovat tosiasia heti kun uusi mies on sitoutettu.
Kostomekko on sellainen, jota Hanna Wassilla ei ole.