Minkä sanan kuullessasi ns poistat aseesta varmistimen?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mun tarkoitus ei ole loukata sua, mutta... (ja perään jotain paikkansapitämätöntä kuraa)
Mä en oikeastaan haluais sanoa tätä... (sama)
Mä haluaisin muistuttaa sua siitä, että... (perään jotain yleispätevää liibalaabaa, jolla ei ole mitään tekemistä keskustellun asian kanssa tai vaihtoehtoisesti vedetään puskista jotain, mistä ei ole ikinä ennen ollut puhetta)
Kaikkien meidän täytyy joustaa... (pelkästään mun täytyy joustaa)
Kaikkia töitä pitää tehdä...(mun täytyy, ei muiden)
Olen todella kiitollinen siitä, että saan olla täällä töissä. (vinkvink: sunkin kannattaisi)
Olen niin ylpeä työpaikastani. (ei johtaja haastattelussa vaan joku väliportaan suhteilla edennyt umpilahjaton pikkupomo alaisilleen)
Täällä ei tarvitse jännittää, voit ihan vapaasti kertoa mitä ajattelet.
Tämä on täysin luottamuksellista.
Haluan vain sinun parastasi.
Huh! Mua alkoi todella ahdistaa, nää on niin totta.
Vegaaninen leikkuulauta.
Masuasukki.
Pauttiaralllaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkiämpäri.
Olisiko missään ilmaisia jaossa.
Ei sellaista sanaa ole. En ole mielenpahoittaja, enkä erityisherkkä pöyristyjä, joten tulee mitä tulee. Kuuntelen tyynesti, ja vastailen tilanteeseen sopivasti. sanat on mulle vähän kuin sää, pärjään kaikenlaisten kelien ja vuodenaikojen kans. Ei kai siinä muuta ole, kuin hyvä mielenhallinta, ja henkinen tasapaino.
Kuitenkin, jos joltakin tulee ihan hirveetä paskaa joka kerta, niin sitten en ole enää tekemisissä sen ihmisen kans.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanotusti
Ns.riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gluteiiniton. Lähtökohtaisesti.
Valitettavasti vaimollani on keliakia, joten gluteeniton on ihan tärkeä sana.
Aivan samaa mieltä ja aivan normaali sana. Mutta sairaus on paha joka siitä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttava kokemus
Eikö se ole naisilla lähes alastomana esiintyminen. Näin itse kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Kausivalot
Tämä. Jouluvaloista ei saa enään puhua ettei k unniavieras loukkaannu...
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään kannattaisi olka niin äkkiväärä, että jostain yhdestä sanasta menisi hermot.
Kysy tätä Joseph Goebbelsiltä...
Apauttiarallaa