Miksi himouskovaisilla ei ole mitään muuta elämää kuin uskonto?
Kun katsoo mm näiden Facebook-sivuja, niin sivut ovat täynnä jakeita raamatusta ja kaikki postaukset liittyvät pelkästään Jumalaan ja uskontoon. Eivätkö tällaiset himouskovaiset käy ollenkaan esimerkiksi töissä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Niin, se mitä kristinuskoksi sanotaan, on oikeasti Paavalin luomus.
Eri
Onko tosiaan niin? Voi teitä.
On. Näin se nyt vain on. Vai onko sinulla paljonkin tietoa Jeesuksen sanomasta, muuta kuin Vuorisaarna?
Ja jos Paavalin sanoma on sinulle tärkeä, hyväksyt orjuuden ja kiellät naispappeuden.
Miksei sinulla ole mitään muuta elämää kuin Facebook ja Vauva.fi? Surullinen kohtalo ihmisraasulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
On. Näin se nyt vain on. Vai onko sinulla paljonkin tietoa Jeesuksen sanomasta, muuta kuin Vuorisaarna?
Ja jos Paavalin sanoma on sinulle tärkeä, hyväksyt orjuuden ja kiellät naispappeuden.
Minulla on kehittyneempi ymmärrys kuin Paavalilla, mutta ei niin kehittynyt kuin Jeesuksella.
naispapit pilasivat koko Suomen kirkon jo
saatanan jooga-pillumestarit ja sateenkaari-allajin pillut
Vierailija kirjoitti:
Incel havaittu!
Vierailija kirjoitti:
Käyvät, heillä on perheitäkin useammin kuin muilla mutta he eivät koskaan unohda ettei tämä elämä ole ainut. Vaikka välttäisit sairaudet, tapaturmat niin kuolet joka tapauksessa joskus vanhuuteen. Kyse on jatkuuko elämäsi kuolemasi jälkeen Jumalan luon Taivaassa. Vai joudutko Tuomionpäivänä Helvettiin missä elät myös ikuisesti ja kärsit Helvetin tulijärvessä ikuista rangaistustasi kapinastasi Jumalaasi vastaan jonka tarjomaa sinulle ilmaista syntiesi sovitusta et halunnut ottaa vastaan.
Oletko ihan varma että uskomasi asia on totta ja vaivan arvoinen? Itse kyseenalaistan tarinakirjan. Maapallo on todistetusti vanhempi kuin raamatun tarinat antavat uskoa. Monta muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinulla ole mitään muuta elämää kuin Facebook ja Vauva.fi? Surullinen kohtalo ihmisraasulla.
Aikaa riittää paljon muuhun kun ei tarvitse kirkossa tai kokouksissa rampata
Vierailija kirjoitti:
Täällähän sinäkin olet? 😅
Vierailija kirjoitti:
😅🤣 Oi ja voi sinua. Maailma on muuttunut sinun raamattusi ajoista ja muuttuu edelleen.
Mihin pappi palleja tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät, heillä on perheitäkin useammin kuin muilla mutta he eivät koskaan unohda ettei tämä elämä ole ainut. Vaikka välttäisit sairaudet, tapaturmat niin kuolet joka tapauksessa joskus vanhuuteen. Kyse on jatkuuko elämäsi kuolemasi jälkeen Jumalan luon Taivaassa. Vai joudutko Tuomionpäivänä Helvettiin missä elät myös ikuisesti ja kärsit Helvetin tulijärvessä ikuista rangaistustasi kapinastasi Jumalaasi vastaan jonka tarjomaa sinulle ilmaista syntiesi sovitusta et halunnut ottaa vastaan.
Oletko ihan varma että uskomasi asia on totta ja vaivan arvoinen? Itse kyseenalaistan tarinakirjan. Maapallo on todistetusti vanhempi kuin raamatun tarinat antavat uskoa. Monta muuta asiaa.
Eri
Minä tiedän, että se on totta. Kenenkään ei kuitenkaan tarvitse tietää, jotta voisi pelastua. Kannattaa uskoa, että Jeesus on Jumalan Poika ja uskoa mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkiä noudattamaan hänen opetuksiaan.
Kuolen tänään, olen paha ollut syntymästäni saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tänään, olen paha ollut syntymästäni saakka.
Suosittelen rukoilemaan Isä Meidän -rukousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kristityt olivat itse orjia ja kristinusko - Jeesuksen esimerkin mukaan - kielsi ajamasta omaa etua, vaikka nyt vapautumista orjuudesta. Eihän se olisi edes onnistunut ilman veristä vallankumousta, eikä sellaiseen ollut resursseja tai Jeesuksen lupaa. Ja naispappeutta ei pidäkään hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kristityt olivat itse orjia ja kristinusko - Jeesuksen esimerkin mukaan - kielsi ajamasta omaa etua, vaikka nyt vapautumista orjuudesta. Eihän se olisi edes onnistunut ilman veristä vallankumousta, eikä sellaiseen ollut resursseja tai Jeesuksen lupaa. Ja naispappeutta ei pidäkään hyväksyä.
Eri
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅🤣 Oi ja voi sinua. Maailma on muuttunut sinun raamattusi ajoista ja muuttuu edelleen.
Pallit pitävät konservatiivisempia ja vähemmän alttiina mukautumaan ihmisten tunnetilojen mukaan. Kummatkin todella tarpeen papille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eri
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
En todellakaan ole käsittänyt väärin. Todista, että olisin jossain erehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallit pitävät konservatiivisempia ja vähemmän alttiina mukautumaan ihmisten tunnetilojen mukaan. Kummatkin todella tarpeen papille.
Eri
Konservatiivisuus ei aina ole pelkästään hyvä asia. Mies ja nainen yhdessä on paras vaihtoehto.
Paavalihan oli Jeesuksen luomus ja minusta tulee lopunajan Paavalin, Jeesuksen ykkösnyrkki Japaniin! amen