Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi himouskovaisilla ei ole mitään muuta elämää kuin uskonto?

Vierailija
15.11.2025 |

Kun katsoo mm näiden Facebook-sivuja, niin sivut ovat täynnä jakeita raamatusta ja kaikki postaukset liittyvät pelkästään Jumalaan ja uskontoon. Eivätkö tällaiset himouskovaiset käy ollenkaan esimerkiksi töissä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyvät, heillä on perheitäkin useammin kuin muilla mutta he eivät koskaan unohda ettei tämä elämä ole ainut. Vaikka välttäisit sairaudet, tapaturmat niin kuolet joka tapauksessa joskus vanhuuteen. Kyse on jatkuuko elämäsi kuolemasi jälkeen Jumalan luon Taivaassa. Vai joudutko Tuomionpäivänä Helvettiin missä elät myös ikuisesti ja kärsit Helvetin tulijärvessä ikuista rangaistustasi kapinastasi Jumalaasi vastaan jonka tarjomaa sinulle ilmaista syntiesi sovitusta et halunnut ottaa vastaan.

Oletko ihan varma että uskomasi asia on totta ja vaivan arvoinen?  Itse kyseenalaistan tarinakirjan. Maapallo on todistetusti vanhempi kuin raamatun tarinat antavat uskoa. Monta muuta asiaa. 

Minkä vaivan?

Vierailija
42/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naispapit pilasivat koko Suomen kirkon jo

saatanan jooga-pillumestarit ja sateenkaari-allajin pillut

😅🤣 Oi ja voi sinua. Maailma on muuttunut sinun raamattusi ajoista ja muuttuu edelleen.

Mihin pappi palleja tarvitsee? 

Pallit pitävät konservatiivisempia ja vähemmän alttiina mukautumaan ihmisten tunnetilojen mukaan. Kummatkin todella tarpeen papille.

Eri

Konservatiivisuus ei aina ole pelkästään hyvä asia. Mies ja nainen yhdessä on paras vaihtoehto. 

Jumala ei ole suunnitellut niin kirkon suhteen. Voit lukea Raamatusta. Muualla on OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyvät, heillä on perheitäkin useammin kuin muilla mutta he eivät koskaan unohda ettei tämä elämä ole ainut. Vaikka välttäisit sairaudet, tapaturmat niin kuolet joka tapauksessa joskus vanhuuteen. Kyse on jatkuuko elämäsi kuolemasi jälkeen Jumalan luon Taivaassa. Vai joudutko Tuomionpäivänä Helvettiin missä elät myös ikuisesti ja kärsit Helvetin tulijärvessä ikuista rangaistustasi kapinastasi Jumalaasi vastaan jonka tarjomaa sinulle ilmaista syntiesi sovitusta et halunnut ottaa vastaan.

Oletko ihan varma että uskomasi asia on totta ja vaivan arvoinen?  Itse kyseenalaistan tarinakirjan. Maapallo on todistetusti vanhempi kuin raamatun tarinat antavat uskoa. Monta muuta asiaa. 

Minkä vaivan?

Niinpä, seurakuntahan on ilo. Totuuden ja voiman lähde, samanmielisten turvallinen yhteisö.

Vierailija
44/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi himouskovaisilla ei ole mitään muuta elämää kuin uskonto?

Kun katsoo mm näiden Facebook-sivuja, niin sivut ovat täynnä jakeita raamatusta ja kaikki postaukset liittyvät pelkästään Jumalaan ja uskontoon. 

Mulla on erilainen kokemus. En kyllä koe olevani himouskovainen, pelkkä tavallinen huono uskovainen. Ei tulis mieleenkään postailla omilla tileillä mitään vakaumukseen liittyvää, kun jo täällä anonyymeissä ketjuissa saa ihan huolella p*skaa niskaan, jos kertoo olevansa uskovainen ja vastaa johonkin aiheeseen liittyvää uskonsa perusteella.

Vierailija
45/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tänään, olen paha ollut syntymästäni saakka. 

Kaikkihan me olemme olleet pahoja syntymästämme saakka. Jeesus Kristus tuli syntisiä pelastamaan.

Vierailija
46/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEESUS RAKASTAA SINUAKIN HOMOPASKA

Vierailija
47/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä yksi intohimo, nimittäin omaisuuden paisuttaminen. Tunsin parikin uskovaa, ollaan verokoneessa eikä jäädä eläkkeelle. Nämä ovat sen luokan näyttelijöitä, että oksat pois. Lisäksi, he ilkkuvat työttömälle ihan avoimesti. Kun ymmärsin todellisen luonteen, he ovat entisiä tuttuja. Kierrän kaukaa nämä hirviöt.

Minäkin tunnen muutaman uskovaisen. Kukaan tai mikään ei ole mitään, paitsi he saman uskonnon edeustaja. Melkein sylkevät päälle jos tietävät, että kuulut toiseen uskontokuntaan. Hammastapurren panettelevat ja vähättelevät eri uskontoja. Ovat kitsaita auttamaan naapureitaan tai köyhiä. On vain minä ja minun uskontoni. Ollaan  istumassa melkein ensimmäisenä ja ensimmäisellä  kirkonpenkillä joka "kissanristiäisissä" mitä kirkko uskovaisille tarjoaa. Kolehtihaavin kulkiessa näyttävästi laitetaan paperiraha varsinkin silloin kun joku vieressä istuva antaa lantin tai kaks. Kuulutaan jopa kirkkokuoroon missä saavat olla uskovaiset yhdessä. 

Olen myös tavannut ihmisiä jotka elävät pyhässä uskossa. Eivät tuo uskoaan sen kummemin esille, ovat ystävällisiä ja auttavia. Eivät pöyhkeile eivätkä tuomitse lähimmäisiään  sanoista ei teoista. Antavat arvoin kaikille Luojan luomille.  Ja nämä uskossa elävät eivät ole luterilaiseen seurakuntaan kuuluvia.  Uskova ja uskovainen ne on kaksi eri maailmaa.

Vierailija
48/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että tekevät ne muutakin, niin kuin kanit, you know.

Vierailija
49/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He elävät uskonnossa ja uskonnosta olivat missä vain.

Olla uskossa on aivan toista kuin se ,että ollaan uskovaisia.

Vierailija
50/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan oikeasti olet vakuuttunut siitä että jumala ja kaikki muu siihen liittyvä tilpehööri on olemassa, niin eihän siinä mikään muu enää ole tärkeää. Kyllähän se muuttaisi kaiken jos aidosti kokisi että se on totta.

Minä tiedän, että se on totta. Mutta jos tietäisit, mitä olen käynyt läpi päästäkseni tähän, et välttämättä toivoisi olevasi minun tilanteessani. 

Sanassa sanotaan: Yksikään "puu"  ei kanna enempää hedelmää mitä se ei jaksa kantaa Joka itsensä ylentää se alennetaan.

Vierailija
51/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naispapit pilasivat koko Suomen kirkon jo

saatanan jooga-pillumestarit ja sateenkaari-allajin pillut

😅🤣 Oi ja voi sinua. Maailma on muuttunut sinun raamattusi ajoista ja muuttuu edelleen.

Mihin pappi palleja tarvitsee? 

Tai vanhapiika tissejään.  Mutta aika tavaran kaupitsee kummallakin.

Vierailija
52/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistit ovat läskien ja himojensa orjia, osa bodaa osa yrittää rynniä rahassa, kaikki on paskaa

kuten allahin palvojat

paskaa

vain Jeesus pelastaa sinut synnnin oravan kierteeltä

Vierailija
53/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ateistit ovat läskien ja himojensa orjia, osa bodaa osa yrittää rynniä rahassa, kaikki on paskaa

kuten allahin palvojat

paskaa

vain Jeesus pelastaa sinut synnnin oravan kierteeltä

Synnin orava🐿

Vierailija
54/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niiden elämä on perseestä, niin ne valmistautuu siihen kuviteltuun taivaselämään, jossa voivat hekumoida muiden kärsimyksillä helvetissä.

Vierailija
55/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei ole suunnitellut niin kirkon suhteen. Voit lukea Raamatusta. Muualla on OK.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
56/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan oikeasti olet vakuuttunut siitä että jumala ja kaikki muu siihen liittyvä tilpehööri on olemassa, niin eihän siinä mikään muu enää ole tärkeää. Kyllähän se muuttaisi kaiken jos aidosti kokisi että se on totta.

Minä tiedän, että se on totta. Mutta jos tietäisit, mitä olen käynyt läpi päästäkseni tähän, et välttämättä toivoisi olevasi minun tilanteessani. 

Sanassa sanotaan: Yksikään "puu"  ei kanna enempää hedelmää mitä se ei jaksa kantaa Joka itsensä ylentää se alennetaan.

En ylennä itseäni. Toivottavasti et sinäkään.

Vierailija
57/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet besserwisser ja pelle.

Vierailija
58/58 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta olet besserwisser ja pelle.

Sinä taas vaikutat olevan sellainen, joka haluaa loukata muita, jos kokee jäävänsä näkemyksensä kanssa alakynteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän