Lue keskustelun säännöt.
**Keskiviikkoa marrasmasut**
18.04.2007 |
pepi3 kyseli matkapahoinvointilääkkeistä. Olen itse pohtinut samaa asiaa, kun kärsin myös matkapahoinvoinnista mm. laivassa, lentokoneessa ja Pendolinojunassa (menee liian lujaa ja kallistelee...). Ruotsissa kuulemma käytetään aika yleisesti raskauspahoinvointiin matkapahoinvointilääkettä nimeltä Postafen (saa myös Suomessa), joten ajattelinkin neuvolassa kysäistä, että josko sellaisen uskaltaisi ottaa, kun lähdemme reissuun.
Viikkoja 11+3
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli eilen eka neuvola ja tää on jo neljäs neuvola jossa oon/ollaan tyttöjen kanssa asiakkaina. Taas oli siis paprujen täyttöä. Verenpaine, pissa ja hemoglobiini oli hyvät. Tuntuu et painoa on jääny joka raskaudesta muutama kilo eli vaaka näyttää n.4 kiloa enemmän ku esikoista oottaessa. No se ei onneks oo paha vaan normaalipainossa mennään edelleen.
Millä viikoilla muilla aletaan kuunnella sydämen sykkeitä. Nennnuski kirjotti et sillä oli neuvolassa jo kuunneltu. Ja eikös sulla oo viikkoi suunnilleen saman verran ku mulla? Mulla laskurin mukaan menossa 9+4. Neuvolan täti sano et meillä kuunnellaan vasta viikon 13 aikoihin ni pitäis sit kuuluu. Niillä on kuulemma tosi huono laite...mitäköhän se sit tarkotti? Vaik näinki viime viikolla pienen sydämen sykkeen ultrassa ni silti on pelko koko ajan et onks kaikki hyvin. Nyt ku sais kuulla sydämen sykkeen dobblerilla ni helpottais.
Mullaki masu on turvonnu ja alkaa jo tosiaan normaalit housut ahdistamaan. Millonkohan sitä uskaltais laittaa mammahousut jalkaan? Siis tarkotus ku oli taas et raskaudesta kerrotaan vasta np-ultran jälkeen mut en mä tätä raskautta voi enää 4 viikkoo salata. Mammahousut vielä korostaa masua joten mitäköhän tässä keksiskään? Parit kuminauhavyötäröiset housut menee onneks viel jalkaan. Esikoisesta siirryin viikolla 14 mammahousuihin, keskenmenneestä viikolla 11 ja samoin viikolla 11 kuopuksesta. Millon muut ootte laittanu mammahousut jalkaan joilla tää raskaus ei oo eka?
Mukavaa illanjatkoa kaikille!
Tarald 9+4