Mitä keittiörättejä käytätte?
Rulla kesti vuosia. Mistä lähtien ne maksaa jotain 5€/20kpl tai enemmänkin?
Kommentit (36)
Mikrokuitu liinoja. Mulla on tilaa ja niitä on liki 100 jotka pesen 95 asteessa. Kuivatan ja laitan omaan pyykkikoriin. Sit kun on koneellinen niin pesuun vaan.
Muutamia mikrokuituliinoja ja virkattuja bambu-puuvilla rättejä. Kun olen käyttänyt laitan pesukoneeseen vähintään 60 astetta. Tiskiaineella (on melkoinen pöpöjen tuhoaja) pesen ennen koneeseen laittamista
Mikrokuituliinoja. Vaihdan päivittäin puhtaan. Pesen koneessa kerralla useamman tätini ja muita siivoustarvikkeita.
Ootte höppänöitä kun mietitte rättejä :)
Carita liinoja tulee käytettyä kotonakin. Rulla maksaa Cittarissa 4.5€ ja kyllä siitä muutamaksi kuukaudeksi riittää. Riippuu käyttääkö ruuanlaittoon yms.
Vierailija kirjoitti:
Mikrokuituliinoja. Vaihdan päivittäin puhtaan. Pesen koneessa kerralla useamman tätini ja muita siivoustarvikkeita.
Pääasia, että tulee puhtaita tätejä.
Pesetkö tätisi myös pyykkikoneessa?
Kyllä setiä pitää pestä koneessa myös. Useita kerralla.
Tang-dynastian aikaisia kiinalaisia silkkiliinoja.
Lakanat , pyyhkeet, paidat ym. jotka on poistoon meneviä silpuksi niin johan löytyy rättejä, Tyhmä Erkki ostaa kaupasta aina siivousrättejä.
Nykyään virkkaan tai neulon jämälangoista, mutta pitää olla sellaisia, ettei kovin nukkaa lähde ja voi pestä 60 asteessa. Just mulle sopivaa käsityötä; ei oo niin nöpönuukaa mitä tulee ja on äkkiä valmista. Nää rätit kestää vuosia ja heitän samaan pesuun keittiöpyyhkeiden kans.
t-paidasta repäsen sopivan kokosen rätin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä setiä pitää pestä koneessa myös. Useita kerralla.
Setiä vasta pitääkin pestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne tätisi pese itse itseään?
Wiledan rullasta keittiörätit. Kun nuhjaantuvat, heitän pesuun (kestää 60 astetta) ja sen jälkeen käytän siivousrätteinä missä tarvitaankin. Keittiöön aina uusi rätti rullasta. Kiva, kun saa omaan käteen sopivan kokoisen.
Ismo Alanko.
"Olen tiskirätti, tiedän sen..."
Auttakaa en tiedä mistä ostan keittiö on likainen