Miksi jotkut parisuhteessa olevat miehet eivät halua käyttää sormusta?
Miksi haluavat esiintyä sinkkuina? Eikö tämä ole epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vanhoillinen tapa, jossa ilmoitetaan omistuksesta.
Osa ei ole naimisissa et voi tietää kuka on kuka ei.
Atopia, ekseema tai muut ihottumat.
Soruksen alla on miljoona pöpöä. Pitää osata todella hyvin pestä kädet. Saippuaa jää sormuksen alle ja iho kutisee.
Hoitoalan työntekijät ja muutamat muiden alojen työntekijät (Elintarvike?)
Lopetin sormuksen käytön kun olin jatkuvasti kipeä; räkätautia, noroa ja muuta. Nykyisin harvoin kipeänä :)
Miten ne bakteerit ja virukset sieltä sormuksen alta kulkeutuivat silmiisi, nenääsi yn ruumiinaukkoihin sairastuttamaan sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soruksen alla on miljoona pöpöä. Pitää osata todella hyvin pestä kädet. Saippuaa jää sormuksen alle ja iho kutisee.
Lopetin sormuksen käytön kun olin jatkuvasti kipeä; räkätautia, noroa ja muuta. Nykyisin harvoin kipeänä :)
Miten ne bakteerit ja virukset sieltä sormuksen alta kulkeutuivat silmiisi, nenääsi yn ruumiinaukkoihin sairastuttamaan sinut?
Kyllähän ne kulkeutuu. Ei ne sormukset niin tiukkoja ole, etteikö sinne alle jotakin menisi. Mua ällöttää ihmiset, jotka eivät riisu sormuksia kotonakaan. Jotkut jopa laittavat ruokaa sormukset sormessa. Hyi olkoon.
Työturvallisuussyistä. Voi takerrella vääriin paikkoihin tai aiheuttaa oikosulkuja. Lisäksi tuntuu epämukavalta. En muutenkaan pidä koruja.
Voi haitataesim työssä. Olla jopa vaaraksi.
Mies ei voi käyttää sormusta töissä eikä oikein harrastuksissakaan. Se jäi sitten vähitellen pois kokonaan. En minäkään omaani yleensä käytä, johonkin juhliin saatan laittaa ja silloinkin se tuntuu ylimääräiseltä. Kyllä me osataan olla aviossa ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää ne naiset, jotka pörräävät miehen ympärillä. Meillä pitkä, hyvä suhde. Sormukset on ja vaihdellaan myös huomionosoituksia ja kävellään käsi kädessäkin välillä. Lapsia muutama ja kumpikin meistä osallistuu tasapuolisesti lasten asioiden hoitamiseen. Tää on sellainen kuvio, että vetää etenkin eronneita äitejä puoleensa kuin liimapaperi kärpäsiä. Mitä nää kuvittelee saavuttavansa? Lähinnä tekevät itsestään naurettavan. Pistää miettimään, että mielisteleekö ne kaikkia miehiä tuolla tavalla? Todella epänormaalia.
Olen huomannut saman. Joillakin on olleet uudet parisuhteetkin mutta silti se mielistelevä puhetapa muille miehille. Olen pohtinut jopa että onko se niiden käytös syy heidän huonoihin suhteisiin vai seuraus niistä huonoista suhteista. Ei parisuhtessa olevat naiset mielistele sillä tavalla.
Mihin sormusta tarvitaan? Suurin sitoutuminen ja omat rajat tehdään kyllä pään sisällä ja omalla toiminnalla. Siinä paljon sormukset auta, jos päättää lähteä ns kylille.
Yksi sormi on irronnut kokonaan sormuksen vuoksi, en tule ikinä enkä missään tilanteessa laittamaan sormusta sormeeni enkä suosittele sitä kenellekään toiselle. Jos sormusta on pakko pitää niin valitkaa sellainen joka on avoin. Jos jää kiinni niin selviää veri naarmuilla, ei irtoa koko sormi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pöpöt sormuksen alla pysy paikoillaan. Jos pysyisi niin hoitajatkin voisivat töissä käyttää sormuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kummallakaan edes ole sormusta. Joten mieheni ei käytä sormusta.
Suurin osa ihmisistä mieltää sormuksettoman ihmisen sinkuksi.
No mitä sitten?
Jatkuvia iskuyrityksiä sitten.
No mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää ne naiset, jotka pörräävät miehen ympärillä. Meillä pitkä, hyvä suhde. Sormukset on ja vaihdellaan myös huomionosoituksia ja kävellään käsi kädessäkin välillä. Lapsia muutama ja kumpikin meistä osallistuu tasapuolisesti lasten asioiden hoitamiseen. Tää on sellainen kuvio, että vetää etenkin eronneita äitejä puoleensa kuin liimapaperi kärpäsiä. Mitä nää kuvittelee saavuttavansa? Lähinnä tekevät itsestään naurettavan. Pistää miettimään, että mielisteleekö ne kaikkia miehiä tuolla tavalla? Todella epänormaalia.
Olen huomannut saman. Joillakin on olleet uudet parisuhteetkin mutta silti se mielistelevä puhetapa muille miehille. Olen pohtinut jopa että onko se niiden käytös syy heidän huonoihin suhteisiin vai seuraus niistä huonoista suhteista. Ei parisuhtessa olevat naiset mielistele sillä tavalla.
Voi olla. Toisaalta on monenlaisia suhteita. Tiedän monia jotka sallivat puolison jutella töissä kaikille. Myös monet seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmettelevät heteroiden tapaa kontrolloida parisuhteessa kenen kanssa voi puhua.