Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti

Vierailija
14.11.2025 |

Meillä on 2 poikaa joista toinen tarvitsee kotona ja koulussa erityistukea. Olimme perusperhe. Käymme töissä, on oma koti. 2 viikkoa sitten mies kertoi pettäneensä  parikymppisen kanssa. On rakastunut ja asuukin jo naisen luona. Minä olen kuulemma ollut harmaa ja arkipäiväinen enkä tee aloitteita. Tämä kisu on kuuma ja kaunis. Mies on niin kiimoissaan että ajattelee minun hoitavan eron. Hän ei ole ehtinyt miettiä miten asiat järjestetään. 

Jos nyt jotain hyvää on niin olen hyvässä työssä. Pojat reagoi kyllä heti isäpuutteeseen ja hän on ollutkin ennen hyvä isä. Nyt kaikki aika ja into on naisessa.

Oma isäni ehdottaa itse eronneensa että suostun eroon niin että mies ottaa 13v erityislapsen joka on isän poika ja minä toisen. Lunastan miehen ulos kolmiostamme. Auto onkin hänen. Näin kaikki menisi tasapuolisesti. 

Äitipuoli ei tiedä vielä mikä urakka hänellä on poikamme kanssa.  En suostu muuten eroon. 

Huomenna tapaamme.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kuussa ja ostin sieltä kaksi kiloa kaardemummia.

ap

Vierailija
42/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletus on, että äiti hoitaa lapsen? Jos lapsi saa raivareita ja on väkivaltainen, niin parempi hänen oletettavasti vahvemman sukupuolen, eli isänsä kanssa on olla kuin äidillään. Tai sitten lapsi on vuoroviikoin kummallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v nainen. En ikinä olisi suhteessa johon tulee joku riippakivi. Ei tuo uusi nainen kauaa katsele vammaista. 

Vierailija
44/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletus on, että äiti hoitaa lapsen? Jos lapsi saa raivareita ja on väkivaltainen, niin parempi hänen oletettavasti vahvemman sukupuolen, eli isänsä kanssa on olla kuin äidillään. Tai sitten lapsi on vuoroviikoin kummallakin. 

Mielikuvituslapsen ei tarvitse olla missään. Ei edes mielikuvitusisänsä luona.

Vierailija
45/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v nainen. En ikinä olisi suhteessa johon tulee joku riippakivi. Ei tuo uusi nainen kauaa katsele vammaista. 

Ei ole mitään uutta naista. Ei ole myöskään mitään miestä eikä lapsia. On vain mieleltään sairaan ap:n houreita.

Vierailija
46/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän teidän pojan hoito uudelle tyttikselle kuulu mitenkään.

Ei kuulukaan, mutta onhan hänen nyt jotenkin oltava lapselle läsnä ja aivan takuuvarmasti ukko koettaa jallittaa kaikenlaista naisen kontolle, pyykinpesut, kokkailut, lapsesta huolehtimista, huoneen laittoa, ja kun itse lähtee menemään jne.

Ja jos lapsi on vaikka nirso esim. ruuan suhteen, saa äitipuoli osan kiukuttelusta ja tietenkin lapsella vie aikaa sopeutua tilanteeseen, eli voi mennä vaikka kuinka vaikeaksi ja on nostettava kissaa pöydälle useammankin kerran.

Tietenkin on keskusteltava lapsen kanssa kaikesta, ja jos lapsi itkee, riehuu ja huutaa miksi sinä veit meidän isän, niin ei siinä hiljaakaan voi olla. Jonkunlainen suhde on poikaan luotava. Elämänsä muuttuu totaalisesti, ei ehkä peppukaan käy niin kuumana enää, kun alkaa ongelmat hiertää. Sitä saa mitä tilaa :D

-ei ap

Vierailija
47/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken kuussa ja ostin sieltä kaksi kiloa kaardemummia.

ap

Minä olen trolli täällä joka lähetin ne Kimit sun muut poista kommenttisi välittömästi 

Vierailija
48/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain kunniaksi incel-emakon miesvihaulinaketju.

Vierailija
49/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät siis lasta aseena. Niin tyypillistä.

Oletko kuullut miehen ajatukset ja aikeet? Yleensä nuo lusmut yrittävät jättää "kaiken ikävän ja harmaan" (lue entinen koti, perhe ja lapset) taakseen...

Vierailija
50/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.

Mikä kosto tuo on (jos tarkoitat kostoa, kosteasta en tiedä), jos isä ottaa toisen lapsista? Pitäisikö työssäkäyvän äidin vielä erityislapsikin hoitaa, kun jää yksin, vaikka miehellä on siellä uusi energinen, timmi ja varatun miehen halunnut naikkonen? Kaksin helpompaa. Miksi mies pitäisi palkita pettämisestään? Joku tasapaino asiassa on oltava.

Miksi uskot mielisairaan keksimiä valheita?

Käsittelen tarinaa kuin se olisi totta. Ja jos huomasit kommentin, johon vastasin, niin eikös siinä kyselty miksi ap kostaa lapsen avulla? Et sitten häneltä tiedustele miksi uskoo valheita?