Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti

Vierailija
14.11.2025 |

Meillä on 2 poikaa joista toinen tarvitsee kotona ja koulussa erityistukea. Olimme perusperhe. Käymme töissä, on oma koti. 2 viikkoa sitten mies kertoi pettäneensä  parikymppisen kanssa. On rakastunut ja asuukin jo naisen luona. Minä olen kuulemma ollut harmaa ja arkipäiväinen enkä tee aloitteita. Tämä kisu on kuuma ja kaunis. Mies on niin kiimoissaan että ajattelee minun hoitavan eron. Hän ei ole ehtinyt miettiä miten asiat järjestetään. 

Jos nyt jotain hyvää on niin olen hyvässä työssä. Pojat reagoi kyllä heti isäpuutteeseen ja hän on ollutkin ennen hyvä isä. Nyt kaikki aika ja into on naisessa.

Oma isäni ehdottaa itse eronneensa että suostun eroon niin että mies ottaa 13v erityislapsen joka on isän poika ja minä toisen. Lunastan miehen ulos kolmiostamme. Auto onkin hänen. Näin kaikki menisi tasapuolisesti. 

Äitipuoli ei tiedä vielä mikä urakka hänellä on poikamme kanssa.  En suostu muuten eroon. 

Huomenna tapaamme.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette uusperhe, kumman lapsi tuo poika on?

Vierailija
22/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eron saa. Mutta erosta tulee velvollisuuksia.

Ainoastaan elarit on pakko maksaa. Mihinkään muuhun ei voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 Tällainen tarina keksitty tällä kertaa. 

Uusintakierroksella. 

Vierailija
24/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kissa juoksi näppäimistöni yli

Vierailija
25/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa. Meillä on pojan hoito ennen sujunut hyvin. Ex mies teki paljon etätöitä tai pystyi järjestään työaikansa pojan huonojen aikojen takia jos olin matkoilla. Luulin että kaikki on ok mutta sitten mies rakastui. 

Vierailija
26/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan mitä tuleman pitää.

Vierailija
27/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho Ap juoksi näppäimistöni yli t Ap 

Vierailija
28/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies kieltäytyy ottamasta kumpaakaan lasta?

Vierailija
29/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tiedän että mieheni on vapaa eroamaan. Mutta ehtonineroon on lasten jakaminen. Jos olisin kotiäiti asia eri. Matkustan paljon työn takia. 

Joo ei nuorikolle kuulu 13v. Vaan miehelleen. Mutta einnuorikko voi olla näkemättä lasta. Isä voi palkata hoitajan.

Ikävä kyllä sinä et voi mitään ehtoja sanella. Mies voi ottaa avioeron ilman suostumustasi. Lapset eivät ole omaisuutta, jonka voi jakaa tasan. Jos miehesi päättää, ettei lapset kuulu uuteen suhteeseen, sinä yksin heistä huolehdit. Aika moni isukki ei edes viitsi tavata lapsiaan, vaikka on sovittu yhteishuoltajuudesta ja tapaamisoikeudesta. 

Vierailija
30/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Et "suostu" eroon ilman ehtojasi. No, mies voi ottaa eron ilman sun suostumustasi. Toisekseen lapset on näköjään sulle jotain tavaroita, tuosta vaan tyrkkäät toisen, vaikeamman pojan isälle, kuin huonon huonekalun. Mitäpä sillä lapsella ja sen tunteilla niin väliä kunhan saa kostettua ukolle  :D

Vierailija
31/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Jong un tuli kotiini ja menin hänen kanssaan naimisiin t Ap

Vierailija
32/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan selvästi kostat pojalla. Äiti on kuitenkin aina äiti. Vaihda töitä että voit huolehtia pojasta. Vaadit elatusmaksut 

Vierailija
33/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana 

Vierailija
34/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 Tällainen tarina keksitty tällä kertaa. 

Ja ihan yhtä sysipaska kuin muutkin tuon mielisairaan "mies petti ja haluaa eron" tarinat. Säälittävintä on se että tällä palstalla tuntuu olevan hyvin paljon noihin ääliötarinoihin uskovia pölvästejä.

Vierailija
35/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan selvästi kostat pojalla. Äiti on kuitenkin aina äiti. Vaihda töitä että voit huolehtia pojasta. Vaadit elatusmaksut 

Olen samaa mieltä kanssasi   herra rouva neiti isä äiti 

Vierailija
36/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.

Mikä kosto tuo on (jos tarkoitat kostoa, kosteasta en tiedä), jos isä ottaa toisen lapsista? Pitäisikö työssäkäyvän äidin vielä erityislapsikin hoitaa, kun jää yksin, vaikka miehellä on siellä uusi energinen, timmi ja varatun miehen halunnut naikkonen? Kaksin helpompaa. Miksi mies pitäisi palkita pettämisestään? Joku tasapaino asiassa on oltava.

Vierailija
37/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta AP n tulee pitää puolensa. Miksi mies voisi rellestää vapaana ilman lapsia jotka ovat olleet hänestä riippuvaisia. Ehkä hän haluaakin lapset. Uusi nainen voi sopeutua hyväksi äiti puoleksi.

Vierailija
38/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.

Mikä kosto tuo on (jos tarkoitat kostoa, kosteasta en tiedä), jos isä ottaa toisen lapsista? Pitäisikö työssäkäyvän äidin vielä erityislapsikin hoitaa, kun jää yksin, vaikka miehellä on siellä uusi energinen, timmi ja varatun miehen halunnut naikkonen? Kaksin helpompaa. Miksi mies pitäisi palkita pettämisestään? Joku tasapaino asiassa on oltava.

Miksi uskot mielisairaan keksimiä valheita?

Vierailija
39/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana 

Minä olen humalassa.

Vierailija
40/50 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroviikoin molemmilla.