Mies lähti
Meillä on 2 poikaa joista toinen tarvitsee kotona ja koulussa erityistukea. Olimme perusperhe. Käymme töissä, on oma koti. 2 viikkoa sitten mies kertoi pettäneensä parikymppisen kanssa. On rakastunut ja asuukin jo naisen luona. Minä olen kuulemma ollut harmaa ja arkipäiväinen enkä tee aloitteita. Tämä kisu on kuuma ja kaunis. Mies on niin kiimoissaan että ajattelee minun hoitavan eron. Hän ei ole ehtinyt miettiä miten asiat järjestetään.
Jos nyt jotain hyvää on niin olen hyvässä työssä. Pojat reagoi kyllä heti isäpuutteeseen ja hän on ollutkin ennen hyvä isä. Nyt kaikki aika ja into on naisessa.
Oma isäni ehdottaa itse eronneensa että suostun eroon niin että mies ottaa 13v erityislapsen joka on isän poika ja minä toisen. Lunastan miehen ulos kolmiostamme. Auto onkin hänen. Näin kaikki menisi tasapuolisesti.
Äitipuoli ei tiedä vielä mikä urakka hänellä on poikamme kanssa. En suostu muuten eroon.
Huomenna tapaamme.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Joo eron saa. Mutta erosta tulee velvollisuuksia.
Ainoastaan elarit on pakko maksaa. Mihinkään muuhun ei voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
0/5 Tällainen tarina keksitty tällä kertaa.
Uusintakierroksella.
AP jatkaa. Meillä on pojan hoito ennen sujunut hyvin. Ex mies teki paljon etätöitä tai pystyi järjestään työaikansa pojan huonojen aikojen takia jos olin matkoilla. Luulin että kaikki on ok mutta sitten mies rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tiedän että mieheni on vapaa eroamaan. Mutta ehtonineroon on lasten jakaminen. Jos olisin kotiäiti asia eri. Matkustan paljon työn takia.
Joo ei nuorikolle kuulu 13v. Vaan miehelleen. Mutta einnuorikko voi olla näkemättä lasta. Isä voi palkata hoitajan.
Ikävä kyllä sinä et voi mitään ehtoja sanella. Mies voi ottaa avioeron ilman suostumustasi. Lapset eivät ole omaisuutta, jonka voi jakaa tasan. Jos miehesi päättää, ettei lapset kuulu uuteen suhteeseen, sinä yksin heistä huolehdit. Aika moni isukki ei edes viitsi tavata lapsiaan, vaikka on sovittu yhteishuoltajuudesta ja tapaamisoikeudesta.
Huono provo. Et "suostu" eroon ilman ehtojasi. No, mies voi ottaa eron ilman sun suostumustasi. Toisekseen lapset on näköjään sulle jotain tavaroita, tuosta vaan tyrkkäät toisen, vaikeamman pojan isälle, kuin huonon huonekalun. Mitäpä sillä lapsella ja sen tunteilla niin väliä kunhan saa kostettua ukolle :D
Nyt ihan selvästi kostat pojalla. Äiti on kuitenkin aina äiti. Vaihda töitä että voit huolehtia pojasta. Vaadit elatusmaksut
Vierailija kirjoitti:
0/5 Tällainen tarina keksitty tällä kertaa.
Ja ihan yhtä sysipaska kuin muutkin tuon mielisairaan "mies petti ja haluaa eron" tarinat. Säälittävintä on se että tällä palstalla tuntuu olevan hyvin paljon noihin ääliötarinoihin uskovia pölvästejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan selvästi kostat pojalla. Äiti on kuitenkin aina äiti. Vaihda töitä että voit huolehtia pojasta. Vaadit elatusmaksut
Olen samaa mieltä kanssasi herra rouva neiti isä äiti
Vierailija kirjoitti:
Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.
Mikä kosto tuo on (jos tarkoitat kostoa, kosteasta en tiedä), jos isä ottaa toisen lapsista? Pitäisikö työssäkäyvän äidin vielä erityislapsikin hoitaa, kun jää yksin, vaikka miehellä on siellä uusi energinen, timmi ja varatun miehen halunnut naikkonen? Kaksin helpompaa. Miksi mies pitäisi palkita pettämisestään? Joku tasapaino asiassa on oltava.
Minusta AP n tulee pitää puolensa. Miksi mies voisi rellestää vapaana ilman lapsia jotka ovat olleet hänestä riippuvaisia. Ehkä hän haluaakin lapset. Uusi nainen voi sopeutua hyväksi äiti puoleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.
Mikä kosto tuo on (jos tarkoitat kostoa, kosteasta en tiedä), jos isä ottaa toisen lapsista? Pitäisikö työssäkäyvän äidin vielä erityislapsikin hoitaa, kun jää yksin, vaikka miehellä on siellä uusi energinen, timmi ja varatun miehen halunnut naikkonen? Kaksin helpompaa. Miksi mies pitäisi palkita pettämisestään? Joku tasapaino asiassa on oltava.
Miksi uskot mielisairaan keksimiä valheita?
Olette uusperhe, kumman lapsi tuo poika on?