Punalapputuotteilla hyvin harvoin säästää mitään
Yleensä alessa on kalliit einekset ja paidtopistetöhnä ja kalliit lihat
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
mm. kaikki liha ja leipä on -60 ostettuna mitä syön. Sulatan pakkasesta sitä mukaa kun syön. Vanhimmasta päästä. Näin mulla on siinä aina niin paljon puskuria että kaikki mitä syön on -60 ostettu.
Myös kaikkea muita mitä ostan aina kun saatavilla. Pakastin on täynnä ja käytännössä lähes kaikki mitä syön on pakastimesta.
Toisin sanoen syön -60 aikalailla. Olen hionut tähän konseptia pitkään. Pakastimessa järjestys on ylhäältä alas eli alhaalla vanhimmat jotka syödään.
Niin ja bonukset päälle
Kun leipoo itse, niin täytyy olla yli 70% alennus kaupan leivässä, että on halvempi
Aika hyvän saaliin punalapputuotteita -60% hintaan tälläkin viikolla olen saanut. Ihan sellaisia perustuotteita, joita olisin muutenkin ostanut. Lihaa, leipää, salaattia, jugurttia, nakkeja ja pari valmisruokaa evääksi töihin. Eikä pitänyt tuntitolkulla notkua kaupassa, vaan ihan muutama minuutti ennen alen alkua menin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mm. kaikki liha ja leipä on -60 ostettuna mitä syön. Sulatan pakkasesta sitä mukaa kun syön. Vanhimmasta päästä. Näin mulla on siinä aina niin paljon puskuria että kaikki mitä syön on -60 ostettu.
Myös kaikkea muita mitä ostan aina kun saatavilla. Pakastin on täynnä ja käytännössä lähes kaikki mitä syön on pakastimesta.
Toisin sanoen syön -60 aikalailla. Olen hionut tähän konseptia pitkään. Pakastimessa järjestys on ylhäältä alas eli alhaalla vanhimmat jotka syödään.
Niin ja bonukset päälle
Bonus ei ole säästöä, vaan saat omia rahojasi takaisin. Ja vieläpä minimaalisen vähän suhteessa siihen, paljonko niitä annat kauppiaaalle
On se säästöä, sillä ilman kanta-asiakaskortti
Tässä ajatellaan nyt omaa etua. Kollektiivinen oikeidenmukaisuus tuotetaan sitten äänestykopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakku ei ole koskaan tarpeellinen. Liian makiaa ja epäterveellistä. Ei tule säästöksi.
(sivusta vaan)
Minulle kakku on aina tarpeellinen. Nautin elämästä ja kakkua on hyvin nautinnollista syödä. Sinunlaisesi ankeuttajat eivät määrittele, mikä minulle on tarpeellista.
Ja sinun nautintojenhimojesi takia me joudumme maksamaan valtavasti veroja, jotta sinun elintasosairautesi saadaan hoidettua.
Ahaa. Kuinka paljon sä kuvittelet itse maksavasi hänen kuvitteellisesta sairaudesta?
Miten on niin vaikeaa ymmärtää, että terveelliseen ja tasapainoiseen ruokavalioon voi kuulua kakkujakin?
Tottakai voi kuuluakin. Mutta en nyt kakun ostamista kutsuisi säästöksi.
Jos kakkua haluaa, sen useimmat pystyvät leipomaan halvemmalla kuin tuo alennettu hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja bonukset päälle
Bonus ei ole säästöä, vaan saat omia rahojasi takaisin. Ja vieläpä minimaalisen vähän suhteessa siihen, paljonko niitä annat kauppiaaalle
On se säästöä, sillä ilman kanta-asiakaskorttia sitä alennusta ei saa.
No ei ole mitään säästöä :D Puhdas markkinointikikka, jolla porukalle saadaan ostohousut jalkaan. Melko tietämätön pitää olla, jos kuvittelee, että se "vain S-etukortilla" ei olisi leivottu normihintaisten tuotteiden hintoihin niin, että ainut, joka säästää ja voittaa on kauppias.
Mä aloin ostaa punalappukakkuja ja leivonnaisia vuosi sitten kun tajusin kuinka paljon säästän. Olisi mennyt nyt öbaut 3400 euroa normihinnalla, mutta nyt vasta mennyt vähän yli 1500 euroa. Olen lihonut noin 8 kiloa, eli ruhtinaallisetsi on menty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja bonukset päälle
Joo okei, eli sinä olet niitä, jotka istuu lehtihyllyllä lukemassa ilmaiseksi uusia lehtiä punalapuista ylitsepursuavan ostoskorin vieressä odotellen, että kello tulee kahdeksan?
Äärimmäinen köyhyys teettää kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakku ei ole koskaan tarpeellinen. Liian makiaa ja epäterveellistä. Ei tule säästöksi.
(sivusta vaan)
Minulle kakku on aina tarpeellinen. Nautin elämästä ja kakkua on hyvin nautinnollista syödä. Sinunlaisesi ankeuttajat eivät määrittele, mikä minulle on tarpeellista.
Ja sinun nautintojenhimojesi takia me joudumme maksamaan valtavasti veroja, jotta sinun elintasosairautesi saadaan hoidettua.
Ahaa. Kuinka paljon sä kuvittelet itse maksavasi hänen kuvitteellisesta sairaudesta?
Miten on niin vaikeaa ymmärtää, että terveelliseen ja tasapainoiseen ruokavalioon voi kuulua kakkujakin?
Tottakai voi kuuluakin. Mutta en nyt kakun ostamista kutsuisi säästöksi.
Jos kakkua haluaa, sen useimmat pystyvät leipomaan halvemmalla kuin tuo alennettu hinta.
Mitä sitten? Voit leipoa leipääkin halvemmalla mitä kauppa myy, ja tehdä ties mitä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja bonukset päälle
On se säästöä, sillä ilman kanta-asiakaskortti
No ei ole mitään säästöä :D Puhdas markkinointikikka, jolla porukalle saadaan ostohousut jalkaan. Melko tietämätön pitää olla, jos kuvittelee, että se "vain S-etukortilla" ei olisi leivottu normihintaisten tuotteiden hintoihin niin, että ainut, joka säästää ja voittaa on kauppias.
Tietenkin kauppias voittaa! Mutta alennuskorttilaiset saa halvemmalla kuin muut ilman korttia. Se on säästöä heille.
ja tuotteiden laatu on kärsinyt pahasti kun viimeinen myyntipäivä on tullut... maistuvat surkeille...
niitä köyhien pitää ostaa ja rikas rahastava eliitti ostaa kalleinta mitä löytää... nyt on aika ajaa eliitti alas...
Mutta juuri se mitä sinä omassa päässäsi mutuilet, on ainoa totuus, eikö niin?
Tuskin olet koskaan edes ilta-alessa käynyt, kun tollasta paskaa yrität väittää. Jokainen vähänkään ilta-alessa käynyt tietää, mitkä on kaikkein halutuimpia tuotteita ja ne ei todellakaan ole ne kalliimman pään tuotteet, vaan juurikin päinvastoin, koska ilta-alessa käyvät juurikin ne, jotka ovat kaikkein hintatietoisimpia.
Jokainen joka on vähänkään enemmän ilta-alessa käynyt, varsin hyvin tietää, että ne yli kympin maksavat kääretortut ja kakut ei todellakaan ole niitä tuotteita, joita ensimmäisenä ostoskärryyn lapataan. Tämä on kylmä fakta eikä se siitä muuksi muutu, vaikka kuinka nillittäisit.