Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen köyhä mutta en ikinä osta mitään punalaputettua ruokatuotetta kaupasta

Vierailija
14.11.2025 |

Maku on mulle aina tärkeintä ja nuohan ovat nippa nappa että niitä saa enää myydä, eli lähes pilaantuneita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä provo.

Vierailija
2/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sankari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ruokia ostanut ja ei mitään muutoksia maussa.

Just säästin 1.79 kun ostin pari -30% tuotetta.

Minusta iso säästö ja 18.11 vielä päiväystä.

Vierailija
4/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia ruokia ostanut ja ei mitään muutoksia maussa.

Just säästin 1.79 kun ostin pari -30% tuotetta.

Minusta iso säästö ja 18.11 vielä päiväystä.

Sulla EI ole makuaistia.

Vierailija
5/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta minäkään koska rikkaat ovat jo ostaneet kaiken ennen kun ehdin kauppaan.

Vierailija
6/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä provo.

Ei ole provo. Ap.

Vierailija
7/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. juustoissa tuote on moneste parempi, kun päiväys on ehtinyt umpeutua.

Sain tämän vinkin Stockan herkun juustomestarilta.

Vierailija
8/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä viimeisellä päiväyksellä niitä on oikeus myydä liikkeen sulkemiseen asti. On täysin hyvälaatuista.  Seuraavana päivänä ei, koska päiväys on vanha.

Monesti on jo useamman päivän ennen tuotteen viimeistä päiväystä tuotteita myynnissä.

Oikein hyvä, ap, että tyhmyyttäsi jätät täysin tuoreen veroiset laputetut tuotteet kauppaan :D

Toivottavasti et ole provo, vaan noin hemmetin tyhmä! Siltä kyllä vaikuttaa, kun provoksikin tämä on ääliömäinen.

Vierailija
9/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä viimeisellä päiväyksellä niitä on oikeus myydä liikkeen sulkemiseen asti. On täysin hyvälaatuista.  Seuraavana päivänä ei, koska päiväys on vanha.

Monesti on jo useamman päivän ennen tuotteen viimeistä päiväystä tuotteita myynnissä.

Oikein hyvä, ap, että tyhmyyttäsi jätät täysin tuoreen veroiset laputetut tuotteet kauppaan :D

Toivottavasti et ole provo, vaan noin hemmetin tyhmä! Siltä kyllä vaikuttaa, kun provoksikin tämä on ääliömäinen.

Tuoreen veroiset?? Tajuatko kuin pitkiä myyntiaikoja jopa lihaa sisältävissä tuotteissa on? Ruoka alkaa PILANTUMAAN heti valmistuksen jälkeen,mene kouluun!

Vierailija
10/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä provo.

Ei ole provo. Ap.

No kivat sulle. Pitäisikö kiinnostaa? Mitä haluat minun nyt tekevän?

Vierailija
11/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita punalaputettuja (-50 %) on meidän kaupassa aika harvoin. Ostan usein keltalaputettuja (-30 %) leipiä ja lihoja. Niitä on aamupäivisin kaupassa jossa käyn. Minulla on aina pakasteessa noita laputettuja leipiä ja lihoja, myös pullaa. En silti koe itseäni köyhäksi sillä olen ihan kohtuullisen hyvällä eläkkeellä.

Vierailija
12/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan jos sattuu kohdalle kauppareissulla. Viimeisestä myyntipäivästä menee yleensä viikko tai kaksi, ennen kuin tulee syötyä. Pilalle menneitä ei ole ollut kertaakaan.

Vierailija
13/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita punalaputettuja (-50 %) on meidän kaupassa aika harvoin. Ostan usein keltalaputettuja (-30 %) leipiä ja lihoja. Niitä on aamupäivisin kaupassa jossa käyn. Minulla on aina pakasteessa noita laputettuja leipiä ja lihoja, myös pullaa. En silti koe itseäni köyhäksi sillä olen ihan kohtuullisen hyvällä eläkkeellä.

Just, tyypillinen suomalainen, ostetaan lähes pilaantunut tuote ja laitetaan se vieläpä pakastimeen?? Huh, huh.

Vierailija
14/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En taida edes tehdä ostoksia osastoilla, missä punalappuja esiintyy. Vihannes-, kuivavihannes, hedelmäsäilykkeet, maustehylly... No joskus olen nähnyt jotain pähkinöitä alessa, mutta vain niitä sokeroituja.

Vierailija
15/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis parempi köyhä.

Vierailija
16/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, tyypillinen suomalainen, ostetaan lähes pilaantunut tuote ja laitetaan se vieläpä pakastimeen?? Huh, huh.

-30 % eivät ole mitään pilaantuneita. Olet kateellinen, kun et itse viitsi nousta kauppaan aamuisin, että saisit ostettua noita.

Vierailija
17/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa syö broilerin suikaleita. Päiväystä oltava viikon verran että kelpaa. Kissa on jo 10-vuotias niin pakko uskoa että se haistaa milloin ei enää kelpaa. Kasvattaja huomannut saman asian. En osta punalaputettuja tuotteita. Tosin syödään nykyään mielummin muuta kuin lihaa.

Vierailija
18/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiva tietää. 

Vierailija
19/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. juustoissa tuote on moneste parempi, kun päiväys on ehtinyt umpeutua.

Sain tämän vinkin Stockan herkun juustomestarilta.

Bisnesmies ja sinä uskoit.

Vierailija
20/39 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin parmesaania monta palaa -60% säilyy vaikka kuinka kauan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä