Miksi värikkäitä jouluvaloja pidetään mauttomina?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Yksi lyhty ja siihen kynttilä, kaikki muu on turhaa höpötystä.
Taidat olla melko tylsä ihminen.
Koska ne näyttää mauttomilta. Toki jokaisella on omanlaisensa maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko tylsä ihminen.
Joo poltin aikoinaan jouluvaloja 50 vuotta olen todellakin nykyaikaan tylsä ihminen ja viisas myös kun en moiseen höpötykseen tuhlaa rahaa.
Mulla on niin huono maku että saan olla rauhassa yksin ilman mautonta hälinää.
Mulla on sellaset discovalot rinnuksillani että olen JulSex koko mies.
Syy on varsi yksinkertainen: Koska ne ovat täysin mauttomia!216
Vierailija kirjoitti:
Jos asut yksiössä niin riittää ikkunalle kun ei ole parvekettakaan. Minulla on iso terassi ja yksi lyhty olisi kovin yksinäinen siellä. Samoin ylempänä talon edessä pitää olla ainakin 2-3 lyhtyä ja sinne laitan vielä valoilla joulukuusenkin isoon terrakottapönttöön. Värillisiä vilkkuvia valoja en oikein jaksa katsella. Onneksi on kauempana yksi talo jossa sellaiset ja ne näen vain makkarin ikkunasta jos avaan ikkunan. Kyllä vilkkuvat värilliset valot ovat mauttomat, slaavikansat niitä suosivat.
Nyt en kirjoita tähän minkälaisia muita valintoja värivaloista tykkäävät yleensä tekevät oman tyylinsä ja sisustuksensa suhteen. Yhteys kuitenkin on ilmeinen.
vihreä ja punainen on joulun värit niin eikö saisi muitakin värejä käyttää ja makunsa mukaan.
Kaikki jouluvalot pitäisi kieltää. Onneksi joulu kielletään tulevaisuudessa, ja jos uskaltaa sitä viettää, on kohta päätä lyhyempi.
Välkkyvät valot on pahimpia, jos naapurin parvekkeella on kirjavat välkkyvalot, ne ottaa kipeästi silmiin. Lilat ja siniset on pahimpia. Yleensä liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne valokaapelit on mauttomia. Nää on ihan kivoja https://www.halpahalli.fi/valosarja-240-led-varikas.html
Ei valokaapeleita ole kymmeneen vuoteen ollut missään.
Meillä oli 10 metrinen vihreä valovaijeri (sellanen pikkurillin paksuinen letku) lastenhuoneen katossa yövalona joskus 2000 luvun alussa. Lapset tykkäs.
Ne on apokalyptiset. Absoluuttinen kylmyys välittyy.