Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?

Vierailija
14.11.2025 |

En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle. 

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei päihteitä

- ei ole lapsia eikä halua lapsia koskaan

- ei tatuointeja

- ei kouvolatukkaa ja rajuja hiusvärejä

- ei lävistyksiä

Tuossa joitain merkittäviä kriteerejä miehillä.

Väkivaltaiset mielenterveyspotilaat ovat siis vahvoilla 👌

Vierailija
102/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on vahvat ja ehdottomat ulkonäkökriteerit, niin sellainen mies ei ole pitkään suhteeseen turvallinen mies. Se jättää sitten, jos naisen ulkonäköön tulee muutoksia. 

Ihmiset tuppaa lihomaan vanhetessaan. Elämässä voi tulla myös tilanteita, joissa ei voi ylläpitää terveellistä painoa tukevia elämäntapoja kovin helposti. 

Siksi, vaikka olen itse normaalipainoinen enkä pidä miesten plösöydestä yhtään (en liiasta hoikkuudestakaan tosin, eli mulla on aika vahvat ulkonäkökriteerit itsellä), mulla lopahtaa kiinnostus mieheen heti, jos tämä sanoo jotain negatiivista kenenkään naisen mistään painosta. Tulee vaan sellainen, että tässä ei ole avoin ja rakastava mies. Halut menee sitä miestä kohtaan, fyysiset ja henkiset halut.  

Ymmärtänet myös että miehellä voi mennä henkiset ja fyysiset halut kun kuulee ettet sinä tykkää plösöydestä? Eli teet itse samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei triggeröi. Uskon, että oikeat ihmiset löytävät toisensa orgaanisesti. Jos jompikumpi kokee tarvetta ladella erinäisiä standardeja toiselle, niin silloin ei ole kyseessä aito yhteys. Joten seuraava, kiitos. 

Vierailija
104/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on vahvat ja ehdottomat ulkonäkökriteerit, niin sellainen mies ei ole pitkään suhteeseen turvallinen mies. Se jättää sitten, jos naisen ulkonäköön tulee muutoksia. 

Ihmiset tuppaa lihomaan vanhetessaan. Elämässä voi tulla myös tilanteita, joissa ei voi ylläpitää terveellistä painoa tukevia elämäntapoja kovin helposti. 

Siksi, vaikka olen itse normaalipainoinen enkä pidä miesten plösöydestä yhtään (en liiasta hoikkuudestakaan tosin, eli mulla on aika vahvat ulkonäkökriteerit itsellä), mulla lopahtaa kiinnostus mieheen heti, jos tämä sanoo jotain negatiivista kenenkään naisen mistään painosta. Tulee vaan sellainen, että tässä ei ole avoin ja rakastava mies. Halut menee sitä miestä kohtaan, fyysiset ja henkiset halut.  

Ymmärtänet myös että miehellä voi mennä henkiset ja fyysiset halut kun kuulee ettet sinä ty

Viisaana naisena en todellakaan sano sitä ääneen! Plösöt miehet vaan päätyvät kaverizonelle, kun kemiat ei kohtaa. En sano myöskään, että en halua tyhmää miestä, en vaan ota sellaisia ystäväpiiriini.

Kriteerit on ohjaamaan OMAA käytöstä. Ei niitä tarvii kailottaa maailmalle, eikä kenenkään velvollisuus ole täyttää niitä. Ne pitää vaan itse pitää ja ottaa vastuu siitä tuloksesta. 

Kriteerit myös heijastaa arvomaailmaa. Hyvässä suhteessa eletään yhdessä samaan suuntaan. 

Vierailija
105/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kirjoittaja oikeassa. Vai ettekö muista Maajussille morsiamesta Markusta? Kun häneltä kysyttyyn, että millaisen naisen hän toivoo löytävänsä, hän ihan fiksusti ja neutraalisti kertoi, että ei ole kiinnostunut ylipainoisista naisista.

Naiset sosiaalisessa mediassa pillastuivat täysin ja haukkuivat Markuksen lyttyyn. Vappu Pimiäkin sanoi, että "sulla on kovat kriteerit". Se oli ainoa ulkonäköön liittyvä kriteeri, jonka Markus sanoi. Muuten kriteerit olivat suunnilleen kiva ja iloinen tj. tavallista. Häneen kuitenkin suhtauduttiin niin kuin hän olisi sanonut jotain täysin pöyristyttävää ja sopimatonta.

Vuosien ajan iltapäivälehdetkin kirjoittelivat Markuksesta, jolla oli "kovat kriteerit" ja joka kehtasikin sanoa noin kauhistuttavasti, että ei syty ylipainoisista naisista.

Tässä on taustalla jotain sellaista, että naiset eivät suostu siihen, että miehellä olisi minkäänlaista valtaa heihin. Jos mies sanoo ääneen jotain että tietynlaiset naiset eivät kiinnosta, siitä tulee vähän sellainen olo, että hänellä on jonkinlainen valta sanoa naisista noin. Naisillahan on tosi kova sisarellisuus. Tälläkin palstalla se nähdään, kuinka täysin tuntemattomienkin naisten kanssa liittoudutaan, jos joku mies on "vastapuolella". Miehet päinvastoin yrittävät usein vain kampittaa muita tuntemattomia miehiä.

Naisethan harva se päivä sanovat kuinka jonkinlainen mies ei kiinnosta. Heillä on valta sanoa niin, mutta kun mies tekee samoin, se nostattaa naisissa kiukun. Vaikka siis järjellä ajateltuna kaikki ovat tietenkin sitä mieltä, että miehellä saa olla kriteerejä.

Kyselin sosiaalisessa mediassa silloin, että mikä siinä Markuksen sanomisessa oli niin väärin. Kukaan nainen ei osannut vastata. Vastauksena oli että "hän sanoi sen väärällä tavalla." En tiedä löytyykö videota enää mistään, mutta hän sanoi asian niin siinä neutraalisti ja ketään haukkumatta kuin voi. Miehellä vain ei ole lupaa sanoa mitään tuollaista ääneen.

Eniten tällä palstalla "pillastutttaa" se, että miehet, jotka eivät itse selvästikään vastaa omia kriteerejään, vaativat niitä naisilta ja sitten itkeä pillittävät vuodesta toiseen, miksi eivät kelpaa. Ja syyllistävät nämä hänestä kiinnostumattomat naiset tästä. Näitä aloitteita on tuhansia.

Jos on itse hyvännäköinen ja pitää huolta omasta ulkonäöstään, voi vaatia sitä myös toiselta. Jos oma habitus on kuin Qasimodolla ja vaatii netsitä kuolaamiaan reilusti nuorempia instabebejä, niin se on se tyhmyys, mikä suututtaa.

Tyhmyys ottaa päähän. Tyhmyys ja jatkuva ruikuttaminen asiasta, jonka ihan itse aiheuttaa.

Vierailija
106/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo, että hän haluaa lihaksikkaan miehen, niin sekö ei miehiä häiritse? Sehän tarkoittaa sitä, että miehen täytyy olla lihaksikas koko elämänsä ajan. Luulisi, että monen vuosikymmenen aikana tulee tilanteita, jolloin salille ei pääse, ehdi tai huvita ja lihakset pienenee. Ihan sama painon suhteen, hyvin harva säilyy samassa painossa koko elämänsä.

Vierailija
107/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun en muista missä telkkariohjelmassa nainen tai naiset latelivat vaatimuksiaan että millainen miehen pitää olla (juurikin siis että miehen PITÄÄ olla jotain) tai että mies EI SAA olla jotain muuta. Tämähän on aika tavallista kuultavaa.

Kysyin vaimoltani, että miksi se ei käy, että miehet latelisivat telkkarissa tai somessa tai missään vaatimuksiaan että mitä naisen pitää olla tai mitä nainen ei saa olla. Se ei vain käy. Ainoastaan anonyymisti vaikka tällä palstalla miehet voivat sanoa mitään sellaista, mutta ei ikinä omalla nimellään. Muuten syttyy raivo ja lynkkaus. Vaatimusten kertominen omalla nimellään on sallittua vain naisille.

Vaimo vain tuhahti minulle, mutta ei osannut vastata.

Vierailija
108/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo, että hän haluaa lihaksikkaan miehen, niin sekö ei miehiä häiritse? Sehän tarkoittaa sitä, että miehen täytyy olla lihaksikas koko elämänsä ajan. Luulisi, että monen vuosikymmenen aikana tulee tilanteita, jolloin salille ei pääse, ehdi tai huvita ja lihakset pienenee. Ihan sama painon suhteen, hyvin harva säilyy samassa painossa koko elämänsä.

Siis tässähän juuri se ero on. Nainen sanoo haluavansa lihaksikkaan miehen -> Seurauksena on hiljaista nyökyttelyä. Mies sanoo haluavansa hoikan naisen -> Seurauksena on someraivo ja lynkkaus.

Vierailija
109/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää tulee, niin kroppa muuttuu. Yleisesti hyvännäköinen on 20 v eri näköinen kuin 40 v. Fiksut ihmiset ymmärtävät tämän ja kattelevat niitä omanikäisiään. 

Vierailija
110/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ylipaino on ehdoton ei. Luonteesta riippumatta.

So? Vittuako vingut asiasta täällä, senkun jätät läskit ja muut naiset, jonkalaisia et halua rauhaan. En ymmärrä tätä. Kuvitteletko sinä ja muut miet jotka näitä jauhaa, että läskit tai silmälasioäiset tai muut naiset, jotka heitä ei miellytä "vaanivat" heitä jossain valmiina hyökkäämään heidän kimppuunsa? Ja sitäpaitsi tosiasia on se, että sinua, eli ao:ta ei halua kukaan nainen, ei edes ne läskit. 

Vierailija
111/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas ehdoton nou nou miehessä on mt-ongelmat ja jankuttaminen av-palstqlla tai jossain ylilaudalla. 

Vierailija
112/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön luuserimies, joka on kouluttautumaton ei kelpaa. 

Vierailija
113/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persumiestä. Yäk. 

Vierailija
114/168 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kertoa omat kriteerini: haluaisin tavallisen miehen. Sellaisen keskitien kulkijan, keski-ikänen, keskituloinen, keskimääräisen pitkä, keskimääräisen lihaksikas, keskimääräisen painava (ts. saa olla ylipainoinen kunhan ei sairaaloisen lihava). Hiuksilla ei väliä, saa olla kalju. Silmälasit saa olla. Jos on tatuointeja, niin ei pään alueella.

Kriteerit kuvaavat aika hyvin minua itseäni. Keskipitkät hiukset on. Ja silmälasit. Ja vähän ylipainoa. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Eikä lapsia.

Mutta tämän palstan mukaan minulla ei ole mitään mahdollisuuksia tavallisiin miehiin, koska olen liian vanha, liian painava, hiukset liian lyhyet, silmälasit.

Vierailija
115/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja tatuointi on ehdoton ei. 

Vierailija
116/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässähän juuri se ero on. Nainen sanoo haluavansa lihaksikkaan miehen -> Seurauksena on hiljaista nyökyttelyä. Mies sanoo haluavansa hoikan naisen -> Seurauksena on someraivo ja lynkkaus.

Minulle ei ole miehen lihaksilla mitään merkitystä vaikken oikein tykkää sellaisia viimeisen päälle bodatuista miehistä. Ehdoton ei on tupakointi ja humalahakuinen juominen. Olen joskus johonkin toiseen ketjuun kirjoittanut noin ja sain riesakseni jonkun vänkääjän, joka yritti väittää minulle miten minä olen väärässä, koska tupakoinnissa ja viikonlopun känneissä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
117/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En triggeröidy, koska itsellänikin on standardeja ja en haluaisikaan sellaista kumppania, jolle kelpaa kuka tahansa. Tosin naurattaa tällaiset miehet, jotka eivät kiinnitä naisissa lainkaan huomiota luonteenpiirteisiin ja yhteiseen arvomaailmaan vaan ne 'standardit' ovat tyyliin jotain jättikokoiset tissit ja tekee kaikki kotityöt. Heti kyllä huomaa ettei ole henkisesti erityisen kypsä tällainen mies.

Vierailija
118/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei incelli yksikään nainen edes noteeraa.

M.O.T.

Vierailija
119/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aloittajan väite ihan totta. Mies, joka haluaa hoikan, oikeasti hoikan naisen eikä vain normaalipainon sisälle mahtuvan eli 165cm/60kg naisen, saa valtavasti paheksuntaa. Myös sellainen, joka ei halua ylipainoista. Toisaalta nainen, joka ei vain voi ajatella seurustelevansa alle 185 cm miehen kanssa ajattelee olevansa ihan normaali, huutelee vaatimustaan ylpeänä ja ajattelee perustelun olevan täysin ok. 

Kommentoin 90-luvulta asti deittailukulttuurin muutosta seuranneena keski-ikäisenä naisena. Niistä ajoista, kun suhde alkoi useimmiten oikeassa elämässä ja sellaisen kanssa, joka miellytti silmää ja jonka kanssa tuli juttuun. Kun preferenssit kohtasivat voi syntyä suhde, mutta harva nosti metelin, ellei joku lämmennyt itselle. 

Vierailija
120/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.

P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.

Kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan tavassa, millä niitä esittää. Onko todellakin tarpeen haukkua kaikki ne muut naiset, jotka niitä kriteereitä eivät täytä? Tämä se on miehillä yleensä tapana.

Onko ihan oikeasti tapana?

Joo, on. Netistä löytyy parikin suomalaista kokoelmaa miespuolisten "tinderin helmien" viestejä kuvakaappauksina, ja vielä enemmän löytyy englanninkielisiltä sivustoilta. Maasta, kielestä ja kulttuurista riippumatta miesten "kerro itsestäsi" -kohdat ovat täynnä naisten haukkumista ja nimittelyä. Sitten miehet vollottavat lehtien haastatteluissa kun naisia ei kiinnosta pätkääkään tutustua tällaisiin koulukiusaajapelleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän