Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?
En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei triggeröi.
LOL
Alle kahdessa minuutissa ensimmäinen ei triggeröityminen.
Ai tuo on sinun perustelu? 😂
Olin sillä hetkellä täällä kun tämä ketju tehtiin. Tottakai näin heti tämän aloituksen.
Inceli tekee provon ja odottaa kieli pitkänä kauan kestää kunnes ensimmäinen nainen vastaa. Sitten alkaa räyhäämään triggeröitymisestä kun saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei triggeröi.
LOL
Olin sillä hetkellä täällä kun tämä ketju tehtiin. Tottakai näin heti tämän aloituksen.
Inceli tekee provon ja odottaa kieli pitkänä kauan kestää kunnes ensimmäinen nainen vastaa. Sitten alkaa räyhäämään triggeröitymisestä kun saa mitä haluaa.
Palstamamman itse itselleen kyhäämässä satumaassa kaikki miehet on inseleitä.
On niin ihanan mielentervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei triggeröi.
LOL
Ei kaikki, vain sinä ja 90% tällä palstalla ulisevista munakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei triggeröi.
LOL
Ei kaikki, vain sinä ja 90% tällä palstalla ulisevista munakkaista.
Tulisit jo pois sieltä satumaailmastasi.
Koska ne jotka haukkuu naisia internetissä on aina jotain maailman turahtaneimpia pöhöttyneitä ukkoja.
Standardeja on kaikilla, mutta on noloa ja moukkamaista öyhöttää niitä kovaan ääneen koko maailmalle. Ketä kiinnostaa jos et tykkää tatuoinneista? Ei se sun pälvikaljukaan tai miesasianajaminen kiihota minua, mutta ei mulla ole tarvetta huudella asiasta.
Miksi itse triggeröidyt naisten triggeröitymisestä?
Ja mitä miesten vaatimuksiin tulee niin pysykää sitten niissä myös älkääkä tulko inisemään naisille että ollaan rumia/lihavia/tehty lapsia/tatuoituja jne. Etsi se missi ja pysy siinä standardissa sitten. Jos et saa, niin hinkkaa handua äläkä sittenkään inise meille tavallisille.
Väittäisin että keskimäärin suomalaisten miesten ongelma on se standardien puute eli nimenomaan päinvastainen ongelma. Siinä valossa olen ehdottomasti standardien kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä miesten vaatimuksiin tulee niin pysykää sitten niissä myös älkääkä tulko inisemään naisille että ollaan rumia/lihavia/tehty lapsia/tatuoituja jne. Etsi se missi ja pysy siinä standardissa sitten. Jos et saa, niin hinkkaa handua äläkä sittenkään inise meille tavallisille.
Älä mummo ragee vedä välillä vähän happee.
Tiesitkö että tämä on avoin anonyymi keskustelupalsta, mistä oikein päätit, että juuri sinä päätät, mitä ja mistä täällä saa inistä? Liittyyköhän tämä siihen itse itsellesi rakentamaan satumaailmaan, joka pitää haurasta egoasi kasassa silloin, kun pidät taukoa rageemisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suomessa joka toinen aikuinen on lihava.
Ei ole. Joka toinen on ylipainoinen. Se ei tarkoita lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että tämä on avoin anonyymi keskustelupalsta, mistä oikein päätit, että juuri sinä päätät, mitä ja mistä täällä saa inistä? Liittyyköhän tämä siihen itse itsellesi rakentamaan satumaailmaan, joka pitää haurasta egoasi kasassa silloin, kun pidät taukoa rageemisestasi.
Sitä ahdistaa kun tällä sivustolla ei voi kontrolloida ja manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ylipaino on ehdoton ei. Luonteesta riippumatta.
So? Vittuako vingut asiasta täällä, senkun jätät läskit ja muut naiset, jonkalaisia et halua rauhaan. En ymmärrä tätä. Kuvitteletko sinä ja muut miet jotka näitä jauhaa, että läskit tai silmälasioäiset tai muut naiset, jotka heitä ei miellytä "vaanivat" heitä jossain valmiina hyökkäämään heidän kimppuunsa? Ja sitäpaitsi tosiasia on se, että sinua, eli ao:ta ei halua kukaan nainen, ei edes ne läskit.
Ei. He toivovat, että jokainen nainen muuttuu juuri sellaiseksi, mitä he haluavat. Silloin heillä olisi mahis saada edes joku sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihan ja narsismin lähettiläs
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja tatuointi on ehdoton ei.
Ahaa. Yksi tatuointi on siis ehdoton ei. Eli sitten kelpaa sellainen, jolla on 17 tatuointia? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ìgorvajakin serkku ja sisko incelvajakki.
No ei triggeröi. Ihan sama mitä kuvitelmia jotkut random miehet elättelee tasostaan ja mahdollisuuksistaan. Ei ole minulta mitenkään pois. Itse he siinä ilman jäävät.
Vierailija kirjoitti:
No ei triggeröi. Ihan sama mitä kuvitelmia jotkut random miehet elättelee tasostaan ja mahdollisuuksistaan. Ei ole minulta mitenkään pois. Itse he siinä ilman jäävät.
Miehille on nykyään ihan varteenotettava vaihtoehto jäädä tarkoituksella ilman.
Melko vähän nuo nykynaiset kykenee tuomaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Vittuako vingut asiasta täällä, senkun jätät läskit ja muut naiset, jonkalaisia et halua rauhaan. En ymmärrä tätä. Kuvitteletko sinä ja muut miet jotka näitä jauhaa, että läskit tai silmälasioäiset tai muut naiset, jotka heitä ei miellytä "vaanivat" heitä jossain valmiina hyökkäämään heidän kimppuunsa? Ja sitäpaitsi tosiasia on se, että sinua, eli ao:ta ei halua kukaan nainen, ei edes ne läskit.
Ei. He toivovat, että jokainen nainen muuttuu juuri sellaiseksi, mitä he haluavat. Silloin heillä olisi mahis saada edes joku sopiva.
Ja miten ihmeessä jokainen nainen voisi muuttua näitä miehiä täydellisesti miellyttäväksi, kun ihmisillä on kovin paljon muitakin ominaisuuksia kuin tatuoimattomuus ja hoikkuus?
Saako ihannenainen siis olla rutiköyhä, tyhmä, kouluttamaton, hampaaton, alkoholisti tai nisti, rikollinen tai prosti?
Miksi triggeröityä, kun voi vaan raivostua. Suomen kielessä on paljon kuvaavampi sana.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni miehille kelpaa ylipainoinen. Rumakin nainen. Silti jotkut tykkää täytetystä naamasta ja feikkilookista, vaikka sanovat että haluavat luonnollisen naisen. Pää kääntyy silti, jos on ruma, läski ja meikkaamaton puoliso käsipuolessa ja kadulla menee muodokas, kaunis ja laitettu nainen vastaan.
Mene ja tiedä.
Triggeröitymisvasteesi on noin 2-3 minuuttia. Taitaa asia triggeröittää kovasti.