Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?

Vierailija
14.11.2025 |

En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle. 

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan aloittajan väite ihan totta. Mies, joka haluaa hoikan, oikeasti hoikan naisen eikä vain normaalipainon sisälle mahtuvan eli 165cm/60kg naisen, saa valtavasti paheksuntaa. Myös sellainen, joka ei halua ylipainoista. Toisaalta nainen, joka ei vain voi ajatella seurustelevansa alle 185 cm miehen kanssa ajattelee olevansa ihan normaali, huutelee vaatimustaan ylpeänä ja ajattelee perustelun olevan täysin ok. 

Kommentoin 90-luvulta asti deittailukulttuurin muutosta seuranneena keski-ikäisenä naisena. Niistä ajoista, kun suhde alkoi useimmiten oikeassa elämässä ja sellaisen kanssa, joka miellytti silmää ja jonka kanssa tuli juttuun. Kun preferenssit kohtasivat voi syntyä suhde, mutta harva nosti metelin, ellei joku lämmennyt itselle. 

Ne omat kriteerit voi pitää omana tietonaan. Etsii vain sellaisen, joka täyttää ne.

Nuorempana yksi ikäiseni mies kertoi minulle, mitä ominaisuuksia hänen tulevalla vaimollaan pitää olla. Kuuntelin vähän ihmeissäni, miksi hän ne minulle kertoo, kun itse olin ihan toisenlainen. Mitäpä siinä sitten muuta voin kuin toivottaa miehelle onnea etsintöihin ja poistua paikalta.

Vierailija
122/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan aloittajan väite ihan totta. Mies, joka haluaa hoikan, oikeasti hoikan naisen eikä vain normaalipainon sisälle mahtuvan eli 165cm/60kg naisen, saa valtavasti paheksuntaa. Myös sellainen, joka ei halua ylipainoista. Toisaalta nainen, joka ei vain voi ajatella seurustelevansa alle 185 cm miehen kanssa ajattelee olevansa ihan normaali, huutelee vaatimustaan ylpeänä ja ajattelee perustelun olevan täysin ok. 

Kommentoin 90-luvulta asti deittailukulttuurin muutosta seuranneena keski-ikäisenä naisena. Niistä ajoista, kun suhde alkoi useimmiten oikeassa elämässä ja sellaisen kanssa, joka miellytti silmää ja jonka kanssa tuli juttuun. Kun preferenssit kohtasivat voi syntyä suhde, mutta harva nosti metelin, ellei joku lämmennyt itselle. 

Yleensä ne miehet jotka haluavat laihan tai alipainoisen naisen ovat itse karseita mätisäkkejä, joiden pärstät rikkovat peilitkin. Miehillä ei ole mitään realistista käsitystä omasta ulkonäöstään tai viehätysvoimastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mua ärsyttää enemmän miehet, joille kelpaa mikä vaan. Näitä näkee baarissa, menevät kaikille esittäytymään ja vonkaamaan. Käsittämätöntä käytöstä.

Kertoo miehestä vain hyvää, että standardit ovat korkealla.

Joskus kasarilla sanottiin, että valomerkin jälkeen jokainen nainen on kaunis. Eli miehille kelpasi ihan kuka vaan baarista mukaan. Paitsi fiksuille miehille, he menivät yksin kotiinsa,  jos ei tasoistaan seuraa löytynyt. 

Onhan tuo totta edelleen,  silloin saa nämä "olen lihava mutta aina vientiä riittänyt"- tyypitkin miehiltä hetken huomiota.

Omassa kaveripiirissä kyllä lihavatkin naiset ovat onnellisesti naimisissa, osa on ollut naimisissa jo vuosikymmeniä. Aika pitkäksi on hetki venähtänyt.

Vierailija
124/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei tosiaankaan ole mitään valtakunnan käsitystä millaiset piirteet miehessä ovat naisten mieleen ja hyvin monesti miesten väittämät ihannemiehet ovat stereotyyppisiä homoikoneja. Pahimmat vielä spleinaavat naisille siitä millaiset miehet naisia viehättävät. Vähemmän yllättäen tuppaavat olemaan sinkkuja tai muuten parisuhteissa epäonnistuneita tapauksia.

Vierailija
125/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.

P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.

Minulta yks tapailumies kysyi onko tatuointeja. Vastasin vähän varauksella ettei ole, mies oli nimittäin tatuoitu päänahkaan asti. Ajattelin ettei pidä meitä mätsinä, kun hän koko ajan hoki miten korkeat standardit hänellä on, sillä etsii "sitä oikeaa". Hän oli aivan todella ilahtunut että minulla ei ole tatuointeja, ja alkoi paasata miten se on naisella vähän miinus, ja jätkämäistä. Minä en tykkää kaksoisstandardeista tai muustakaan tekopyhyydestä, ja mies oli muutenkin menossa luiskaan joten tuossa kohtaa päätin sen varmaksi.

Jos s

Hyvin harva mies pitää tatuoinneista. 

Urpo jos ei pidä tatuoinneista? Eli ap:n sanoma pitää paikkansa, ei saa olla kriteereitä.

Sä liikut väärissä ympyröissä. Metalli-, fiftari-, ja historiaharrastajapuolella sekä LARP- ja roolipeliskenessä tatuoinnit ovat ihan normaali juttu kaikilla sukupuolilla. Mutta meillä flaksi käy ja parisuhteita (sekä lapsia!) syntyykin helpommin kuin normopalikoiden joukossa. Kireäpipoisia perttiperusinsinöörejä ei jaksa kukaan, ikään, sukupuoleen tai koulutustasoon katsomatta.

Vierailija
126/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat incelpersut esiintyvät täällä pahantahtoisten naisten sorsimina uhreina ja p s y k o o s i n toisessa vaiheessa laatumiehinä joilla on vain niin korkeat standardit, että vielä nelikymppisenäkin äipän saunamajava on se ainoa livenä nähty 😂 

Hupaisaa, miten persut asuvat ilmaiseksi niin monen mielessä: persut on mahtava puolue!

Vierailija
127/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta.

Kaikki saa toivoa vaikka kuuta taivaalta tai yksisarvisella ratsastavaa haltijaa, jos se on ainoa mikä sytyttää.

Se mitä en ymmärrä on, että odotetaan niiltä omat kriteerit täyttäviltä tyypeiltä automaattisesti vastarakkautta, koska ilmeisesti koetaan, että siihen oikeus. Sillä vastapuolella on ihan samalla lailla vapaus valita itse kenen kanssa haluaa olla suhteessa.

Tämä, juuri TÄMÄ, kiitos! "Sillä vastapuolella on ihan samalla lailla vapaus valita itse kenen kanssa haluaa olla suhteessa." Miehillä on paha ja vaarallinen tapa raivostua, jos nainen ei halua heidän seuraansa. Tuolla suuressa maailmassa, varsinkin Yhdysvalloissa, miehen torjunut nainen saattaa menettää henkensä jopa siellä baarissa, kun miehen tunteet eivät kestä "kiitos mutta ei kiinnosta" -lausetta.

Vierailija
128/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko hetkeäkään, että hoikkaa naista toivovalle miehelle riittää pelkkä hoikkuus naisen ulkonäössä. Jos naisella on raskauden jälkeen riippurinnat/tyhjät pussit, raskausarpia, alavatsalla kengurupussi ja massiiviset suonikohjut, niin miestä ei naisen hoikkuus enää viehätäkään. 

Vierailija
129/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoista seuraa .. hyvä standardi. Epäkypsä seura huonoa

Vierailija
130/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan 75698765. aloitus asiasta. Miksi naisia triggeröisi miesten mielipiteet? Onkohan nyt vähän suuret luulot miehellä omasta merkityksestään.

Tämä on toimiva aihe, koska trikkeröitymisen aiheuttamaa kommentointia syntyy joka kerta. 75698765 ketjullista trikkeröityneitä naisia.

Vierailija
131/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millainen mies niitä kriteerejä esittää ja mihin sävyyn?

Joku lyhyt kalju sovinisti tahtoo neitsyt fitnespimun joka maksaa puolet kuluista...

Vrt

Komea menestynyt mies toivoo ettei naisella olisi lapsia edellisistä suhteista, koska hänelläkään ei ole.

🤷

Sävy vaikuttaa kyllä jonkin verran, mutta se komea ja menestynyt mies muuttuu erittäin rumaksi (tai ainakin hänen rumat fyysiset piirteensä pomppaavat esiin) jos hän ilmoittaa haluavansa neitsytfitnesspimun joka maksaa puolet kuluista tai jotain vielä törkeämpää. Kaikki rupsahtavat vuosien kuluessa, mutta sontaista luonnetta ei paranna mikään.

Vierailija
132/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan 75698765. aloitus asiasta. Miksi naisia triggeröisi miesten mielipiteet? Onkohan nyt vähän suuret luulot miehellä omasta merkityksestään.

Tämä on toimiva aihe, koska trikkeröitymisen aiheuttamaa kommentointia syntyy joka kerta. 75698765 ketjullista trikkeröityneitä naisia.

Se on "triggeröitymisen" ja "triggeröityneitä".

Vierailija
133/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni nämä ketjut toimivat hyvänä vahvistuksena päätökselleni pysytellä loppuelämäni tyytyväisenä sinkkuna. Näistä (ja "pskapeliTinder" -blogeista) näkee aina sen, millaista kuraa miehet todellisuudessa ovat. 

4B, 4B forever.

Vierailija
134/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta.

Kaikki saa toivoa vaikka kuuta taivaalta tai yksisarvisella ratsastavaa haltijaa, jos se on ainoa mikä sytyttää.

Se mitä en ymmärrä on, että odotetaan niiltä omat kriteerit täyttäviltä tyypeiltä automaattisesti vastarakkautta, koska ilmeisesti koetaan, että siihen oikeus. Sillä vastapuolella on ihan samalla lailla vapaus valita itse kenen kanssa haluaa olla suhteessa.

Tämä, juuri TÄMÄ, kiitos! "Sillä vastapuolella on ihan samalla lailla vapaus valita itse kenen kanssa haluaa olla suhteessa." Miehillä on paha ja vaarallinen tapa raivostua, jos nainen ei halua heidän seuraansa. Tuolla suuressa maailmassa, varsinkin Yhdysvalloissa, miehen torjunut nainen saattaa menettää henkensä jopa siellä baarissa, kun miehen tunteet eivät kestä "kiitos mutta ei kiinnosta" -lausetta.

Tuo raivostuminen kertoo pohjimmiltaan kahdesta asiasta eli 1) mies ei kestä häpeää ja kokee torjunnan nöyryyttävä 2) mies kokee että naisen mielipiteellä ei ole väliä eli nainen ei ole arvokas. Pohjimmiltaan kyse on siis syvän misogynistisestä asenteesta.

Vierailija
135/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne miehet jotka haluavat laihan tai alipainoisen naisen ovat itse karseita mätisäkkejä, joiden pärstät rikkovat peilitkin. Miehillä ei ole mitään realistista käsitystä omasta ulkonäöstään tai viehätysvoimastaan.

Eikä tämä ole hieno juttu. Saat olla niiltä mätisäkeiltä rauhassa.

Vierailija
136/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi.

LOL

Alle kahdessa minuutissa ensimmäinen ei triggeröityminen.

Vierailija
137/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Mikään ei ole niin noloa kuin mies, jolle kelpaa kuka tahansa nainen.

N

Mikään ei ole niin noloa kuin olla köyhä. Miksi tätä asennetta ei kohdenneta myös vähäosaisiin, vain miehiin?

Vierailija
138/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä joku random ukko haluaa, ei liikuta mua mitenkään. Olen sellaisten miesten kanssa jotka ihastuvat juuri minuun, eikä naapurin Millaan.

Vierailija
139/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi.

LOL

Alle kahdessa minuutissa ensimmäinen ei triggeröityminen.

Ai tuo on sinun perustelu? 😂

Olin sillä hetkellä täällä kun tämä ketju tehtiin. Tottakai näin heti tämän aloituksen.

Vierailija
140/168 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla saa olla vaatimukset parisuhteesta ja puolisosta. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan