Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?
En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle.
Kommentit (168)
Buahhhhahhhaaa! Vai ei kelpaa mikä tahansa? Näinkö pian unohdimme sister Hongin ja oranki Ponyn?
Mua ärsyttää enemmän miehet, joille kelpaa mikä vaan. Näitä näkee baarissa, menevät kaikille esittäytymään ja vonkaamaan. Käsittämätöntä käytöstä.
Kertoo miehestä vain hyvää, että standardit ovat korkealla.
🇺🇦🇮🇱
Ei minua ainakaan kiinnosta.
Kaikki saa toivoa vaikka kuuta taivaalta tai yksisarvisella ratsastavaa haltijaa, jos se on ainoa mikä sytyttää.
Se mitä en ymmärrä on, että odotetaan niiltä omat kriteerit täyttäviltä tyypeiltä automaattisesti vastarakkautta, koska ilmeisesti koetaan, että siihen oikeus. Sillä vastapuolella on ihan samalla lailla vapaus valita itse kenen kanssa haluaa olla suhteessa.
Samoin voidaan kysyä, miksi miehiä triggeröi, jos saa Tinderissä mätsin ylipainoisen, tatuoidun, yli kolmekymppisen yksinhuoltajan kanssa. Vielä kun on itsekin laittanut tykkäyksen.
Ei mua ainakaan triggeröi. Ei ole koskaan triggeröinyt. Miksi triggeröisi mitä joku randontyyppi jossain päin maailmaa haluaa?
Kaffebulla kirjoitti:
Mua ärsyttää enemmän miehet, joille kelpaa mikä vaan. Näitä näkee baarissa, menevät kaikille esittäytymään ja vonkaamaan. Käsittämätöntä käytöstä.
Joskus kasarilla sanottiin, että valomerkin jälkeen jokainen nainen on kaunis. Eli miehille kelpasi ihan kuka vaan baarista mukaan. Paitsi fiksuille miehille, he menivät yksin kotiinsa, jos ei tasoistaan seuraa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.
P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.
Kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan tavassa, millä niitä esittää. Onko todellakin tarpeen haukkua kaikki ne muut naiset, jotka niitä kriteereitä eivät täytä? Tämä se on miehillä yleensä tapana.
Kun katsoo palstaa ja sen aloituksia, tuota asiaa pitäisi kysyä naisista ja teidän taipumuksesta haukkua miehet.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Joskus kasarilla sanottiin, että valomerkin jälkeen jokainen nainen on kaunis. Eli miehille kelpasi ihan kuka vaan baarista mukaan. Paitsi fiksuille miehille, he menivät yksin kotiinsa, jos ei tasoistaan seuraa löytynyt.
En ole koskaan ruman naisen kanssa nukkumaan mennyt mutta monen vierestä olen herännyt. - Freukkarit
Valitettavasti suomessa joka toinen aikuinen on lihava.
Lähinnä huvittaa se, että miehet väittävät kiven kovaan, että heillä on edes jotain standardeja. Sitten samalla väitetään, että miehelle kelpaa kuka tahansa, ja naisten standardit ovat liian korkealla.
Oikeasti asia menee niin, että miehet haluavat enemmän naisia kuin toisin päin. Naisen pitää olla vaativa, miehen ei niinkään. Ihan simppeliä biologiaa.
Kriteerejä saa ja todellakin kannattaa olla. Niistä ei kannata rääväsuuna huudella tai dissata niitä, jotka eivät niitä kriteerejä täytä.
Sosiaalinen tyhmyys on huono juttu. Esim. jos et tykkää ylipainoisista naisista, niin älä kirjoita siihen deittiprofiiliin että EI LÄSKEJÄ, koska se dissaavana ilmaisuna karkottaa hoikatkin, vaan et vaan mätsää kuin hoikkia.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onhan tuo totta edelleen, silloin saa nämä "olen lihava mutta aina vientiä riittänyt"- tyypitkin miehiltä hetken huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.
P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.
Kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan tavassa, millä niitä esittää. Onko todellakin tarpeen haukkua kaikki ne muut naiset, jotka niitä kriteereitä eivät täytä? Tämä se on miehillä yleensä tapana.
Samaahan haukkumista te harrastatte täällä, mutta se on eri asia? Onko kaikki kotona, tai jäänyt mt lääkkeet taas ottamatta?
Miksi miehet valittavat palstalla päivästä toiseen, että naisilla on liian suuret vaatimukset? Naisten valituksia miesten vaatimuksista en ole nähnyt.
Näyttää, että asetetut vaatimukset ja kriteerit triggeröivät miehiä.
Oikeassa elämässä jokaisella on kriteerit, joista haluaa pitää kiinni. Niin sen pitää ollakin. Se on tervettä.
Veikkaan, ettei suurinta osaa naisia tahi miehiä kiinnosta muiden standardit. Ainoastaan palstavouhottajia kiinnostaa.
Onhan kirjoittaja oikeassa. Vai ettekö muista Maajussille morsiamesta Markusta? Kun häneltä kysyttyyn, että millaisen naisen hän toivoo löytävänsä, hän ihan fiksusti ja neutraalisti kertoi, että ei ole kiinnostunut ylipainoisista naisista.
Naiset sosiaalisessa mediassa pillastuivat täysin ja haukkuivat Markuksen lyttyyn. Vappu Pimiäkin sanoi, että "sulla on kovat kriteerit". Se oli ainoa ulkonäköön liittyvä kriteeri, jonka Markus sanoi. Muuten kriteerit olivat suunnilleen kiva ja iloinen tj. tavallista. Häneen kuitenkin suhtauduttiin niin kuin hän olisi sanonut jotain täysin pöyristyttävää ja sopimatonta.
Vuosien ajan iltapäivälehdetkin kirjoittelivat Markuksesta, jolla oli "kovat kriteerit" ja joka kehtasikin sanoa noin kauhistuttavasti, että ei syty ylipainoisista naisista.
Usein ne miesten kriteerit ovat pinnallisia, ulkonäköön liittyviä, vaikka mies itse ei ole tasokas. Tai sitten pienen lapsen isä etsii itselleen lapsetonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset raivostuvat varmasti samasta syystä kuin jotkut miehet samassa tilanteessa. Huono itsetunto, ei kestä sitä, ettei jollekin kelpaa. Surullistahan se on.
Tämä. Kuvitellaan itsestä liikoja.
En tiedä mitä ajatella tästä. Hihityttää.