Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?

Vierailija
14.11.2025 |

En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muuten senkin tapauksen suhteen oikeassa, kävi ilmi että takana joku kilometrien lista naisparkoja, ja tämä perenniaalinen poikamies kehtaa valittaa yksinäisyyttä.

Pitäisikö sitten vain tyytyä?

Ja altistaa toinen ihminen sille että sinä salaa inhoat häntä kun ei ole tyydyttävä väline. Yksinkin voi olla, ja kannattaakin.

Vierailija
42/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies ole niin tyhmä että kertoisi listasta naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei incelli yksikään nainen edes noteeraa.

:D

Jaa, vai ei triggeröi :D :D :D

Uskottele sinä vain tuota itsellesi ja pitele sitä tunkkiasi oikein tiukassa otteessasi. Ehkä tuosta uskomuksestasi joskus jopa tulee totta, kunhan vain hoet sitä itsellesi riittävän monesti : )

Vierailija
44/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat incelpersut esiintyvät täällä pahantahtoisten naisten sorsimina uhreina ja p s y k o o s i n toisessa vaiheessa laatumiehinä joilla on vain niin korkeat standardit, että vielä nelikymppisenäkin äipän saunamajava on se ainoa livenä nähty 😂 

Vierailija
45/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vassarimiehillä ei muuten ole pulaa naissuhteista. Arvatkaapa persaleet miksi. Me kohtelemme naisia ihmisinä. 

Vierailija
46/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat incelpersut esiintyvät täällä pahantahtoisten naisten sorsimina uhreina ja p s y k o o s i n toisessa vaiheessa laatumiehinä joilla on vain niin korkeat standardit, että vielä nelikymppisenäkin äipän saunamajava on se ainoa livenä nähty 😂 

😂

Vierailija
47/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haluta minkälaisen vaan. Ei ole mulle väliä. 

Vierailija
48/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ketään haittaisi, mutta kun täytyy sitten netissä riehua ja haukkua kaikki naiset, kun ei se parikymppinen instamalli kelpuuta.

Vierailija
49/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Miksi vastailette sellaisiin aloituksiin, joissa aloittajan selkeä tarkoitus on päästä riitelemään? Huomionkipeä elää huomiosta joten älkää sitä hänelle antako missään muodossa.

Koska vastaajatkin haluavat riidellä? Jotkut tuntuvat saavan riitelystä energiaa.

Vierailija
50/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoidut, rumat, ilkeät ja kovat wt naiset ovat aina parisuhteessa/ naimisissa. Naurattaa tämä ketju ihan täysillä. Itse kunnollinen, täysin tatuoimaton, ihan ok näköinen ja aina olen saanut olla yksin.

Vierailija
51/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku näyttää minulle miehen joka EI tykkää tatuoiduista naisista. Ottaisin sellaisen ilomielin. Minun kokemukseni mukaan kaikki haluaa tatuoidun. Tämä palsta on sitten eri asia eikä vastaa todellisuutta millään tavoin. Koko elämäni aikana olen tavannut vain yhden miehen, arabin, joka sanoi ehdottoman ei:n naisten tatuoinnille. Ymmärsin, että ehkä joku uskontojuttu. Mutta varmaan hänelläkin kohta mieli muuttuu, kunhan tottuu suomalaiseen tapoihin ja ulkonäköön... N39

Vierailija
52/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta random miesten kriteerit. Ei vaikuta minuunkaan millään tasolla. Saa toivoa, vaatia ja pyytää mitä vaan tai tyytyä tai olla yksin. Vapaa maailma. 

Vierailija
53/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon kivempi esittää vaatimuksia kuin joutua vastaamaan niihin.

Vierailija
54/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi vai? 

Vierailija
55/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.

P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.

Kriteereissä ei ole mitään vikaa, vaan tavassa, millä niitä esittää. Onko todellakin tarpeen haukkua kaikki ne muut naiset, jotka niitä kriteereitä eivät täytä? Tämä se on miehillä yleensä tapana.

Molemmilla sukupuolilla on "yleensä tapana", molemmilla sukupuolilla.

Muu on vahvistusharhaa.

Vierailija
56/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi vai? 

Ei näytä!😁

Vierailija
57/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä cuck-miehet ovat miehiä kun hoitaa toisen miesten jälkeläisiä!

Vierailija
58/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Mikään ei ole niin noloa kuin mies, jolle kelpaa kuka tahansa nainen.

N

Joo joo, ei saa kelpaa kuka tahansa nainen, mutta jos akka itse on poisrajattujen joukossa niin sitten syttyy raivo.

Vierailija
59/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi.

Luepa viereiset keskustelut niin kyllä käy pulskat palstamamma vihaisena.

Vierailija
60/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei incelli yksikään nainen edes noteeraa.

Oliko tässä jo ensimmäinen joka triggeröityi eli veti herneet nenään.

Et olisi läskistynyt niin ei olisi miehesi tarvinnut vielä vaihtaa nuorempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi