Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia triggeröi jos miehelläkin on standardeja eikä tyydy mihin tahansa?

Vierailija
14.11.2025 |

En ymmärrä miksi tämä saa naiset raivon partaalle. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi yhtään, minusta on vain hyvä että on muitakin standardeja kuin se että naisella on pulssi ja vagina. Tosin se jos ne ainoat kriteerit liittyy naisen ikään ja ulkonäköön vähän ihmetyttää, eikö arvoilla ja kiinnostuksen kohteilla todella ole monelle miehelle mitään väliä, kunhan on nätti ja hoikka?

Itse päädyin nuorempana parisuhteisiin aika  huonosti itselleni sopivien miesten kanssa, koska olen fyysisesti viehättävä, joten olen automaattisesti tosi monen miehen "tyyppiä". 

Ikä ja ulkonäkö ei ole ainoat kriteerit, mutta hyvät ensimmäiset suodattimet.

Vierailija
22/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehelle pitää kelvata minkälainen mätisäkki tahansa +50kg +70kg ylipainoinen plösö. Kun ei parempaakaan saa. No voi olla että ei, mieluimmin kuitenkin yksin kuin laardin kanssa. 

Kerro vauvapalstalla että olet ikisinkku varsinaisesti sanomatta sitä osa 6497 😂

Vihje: i tosimiehet ei kutsu pullukoita naisia mätisäkeiksi vaikkei heistä viehättyisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan 75698765. aloitus asiasta. Miksi naisia triggeröisi miesten mielipiteet? Onkohan nyt vähän suuret luulot miehellä omasta merkityksestään.

Vierailija
24/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua triggeröi, kukin etsiköön sitä, mitä haluaa. Mutta nipottajia on oikeasti. Tapailin sellaista ihmistä, joka etsi etsimällä kaikkia vikoja ja ongelmia. Tuskin osasi niitä edes määritellä, mutta etsi niitä minusta!

Mietin, että mikähän tuon aiheuttaa. Pitää nähdä kaikki niin negatiivisesti. Ikään kuin valmistautua siihen, että se "ero tulee kumminkin" ja suorastaan hoputtaa sitä. Tuskin oli ainoa nörtti, jolla on tällainen rimakauhu parisuhteeseen.

Vierailija
25/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehelle pitää kelvata minkälainen mätisäkki tahansa +50kg +70kg ylipainoinen plösö. Kun ei parempaakaan saa. No voi olla että ei, mieluimmin kuitenkin yksin kuin laardin kanssa. 

Kuinka monet pakit pitää saada saavuttaakseen tuon tason katkeruuden?

Vierailija
26/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.

P.S. mielestäni tatuointi on turn-off, ei kiitos tatuoiduille.

Minulta yks tapailumies kysyi onko tatuointeja. Vastasin vähän varauksella ettei ole, mies oli nimittäin tatuoitu päänahkaan asti. Ajattelin ettei pidä meitä mätsinä, kun hän koko ajan hoki miten korkeat standardit hänellä on, sillä etsii "sitä oikeaa". Hän oli aivan todella ilahtunut että minulla ei ole tatuointeja, ja alkoi paasata miten se on naisella vähän miinus, ja jätkämäistä. Minä en tykkää kaksoisstandardeista tai muustakaan tekopyhyydestä, ja mies oli muutenkin menossa luiskaan joten tuossa kohtaa päätin sen varmaksi.

Jos sinä olet se sama urpo niin onnea vain yksisarvisen

Hyvin harva mies pitää tatuoinneista. 

Urpo jos ei pidä tatuoinneista? Eli ap:n sanoma pitää paikkansa, ei saa olla kriteereitä.

Vierailija
27/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta hauraat egot ja länkytys. Siinäpähän laukovat mielipiteitään, ei vaikuta mun elämään mitenkään. 

Vierailija
28/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen näyttää keski-iässä erilaiselta, kuin 26v. Ellei ole säilöntäaineet.

Vierailija
29/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit:

- Ei tatuointeja

- Kunnon koulutus

- Älykäs

- Ei ylipainoa

- Iloinen elämänasenne

Vierailija
30/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa naiset raivoihinsa. Katsokaa vaikka sitä lähiaikojen naisten turn-off-ketjua. Täynnä miesten haukkumista siitä että miehillä voisi olla mukamas kriteerejä. Ja että mikään kriteeri ei ole oikein.

Minulta yks tapailumies kysyi onko tatuointeja. Vastasin vähän varauksella ettei ole, mies oli nimittäin tatuoitu päänahkaan asti. Ajattelin ettei pidä meitä mätsinä, kun hän koko ajan hoki miten korkeat standardit hänellä on, sillä etsii "sitä oikeaa". Hän oli aivan todella ilahtunut että minulla ei ole tatuointeja, ja alkoi paasata miten se on naisella vähän miinus, ja jätkämäistä. Minä en tykkää kaksoisstandardeista tai muustakaan tekopyhyydestä, ja mies oli muutenkin menossa luiskaan joten tuossa kohtaa päätin sen varmaksi.

Jos s

Hyvin harva mies pitää tatuoinneista. 

Urpo jos ei pidä tatuoinneista? Eli ap:n sanoma pitää paikkansa, ei saa olla kriteereitä.

Jos ei tykkää tatuoinneista, miksi ottaa niitä koko nahkansa täyteen?

Vierailija
31/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit:

- Ei tatuointeja

- Kunnon koulutus

- Älykäs

- Ei ylipainoa

- Iloinen elämänasenne

Mjooh...kyllä naisissa näitä löytyy. Ongelma tuleekin siinä, kun pitäisi löytää näihin mätsäävä mies. Sitten ollaankin yksisarvismetsällä.

Vierailija
32/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo aloitus. Mikään ei ole niin noloa kuin mies, jolle kelpaa kuka tahansa nainen.

N

Miesten enemistö ei saa naista liian pitkällä vaatimuslistalla.

Vierailija
33/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta yks tapailumies kysyi onko tatuointeja. Vastasin vähän varauksella ettei ole, mies oli nimittäin tatuoitu päänahkaan asti. Ajattelin ettei pidä meitä mätsinä, kun hän koko ajan hoki miten korkeat standardit hänellä on, sillä etsii "sitä oikeaa". Hän oli aivan todella ilahtunut että minulla ei ole tatuointeja, ja alkoi paasata miten se on naisella vähän miinus, ja jätkämäistä. Minä en tykkää kaksoisstandardeista tai muustakaan tekopyhyydestä, ja mies oli muutenkin menossa luiskaan joten

Jos mies ei tykännyt tatuoinneista naisella?

On ihan ok kriteeri. Voihan mies olla vaikka mikä lihaskimppu mutta haluta että nainen on naisellinen.

Vierailija
34/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triggeröi yhtään, minusta on vain hyvä että on muitakin standardeja kuin se että naisella on pulssi ja vagina. Tosin se jos ne ainoat kriteerit liittyy naisen ikään ja ulkonäköön vähän ihmetyttää, eikö arvoilla ja kiinnostuksen kohteilla todella ole monelle miehelle mitään väliä, kunhan on nätti ja hoikka?

Itse päädyin nuorempana parisuhteisiin aika  huonosti itselleni sopivien miesten kanssa, koska olen fyysisesti viehättävä, joten olen automaattisesti tosi monen miehen "tyyppiä". 

Pulssi, vagina ja rahaa. Unohdat kokonaan, että iso osa suomalaisista miehistä on tullu jossain välissä innokkaita lokkeilijoita. 

Vierailija
35/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit:

- Ei tatuointeja

- Kunnon koulutus

- Älykäs

- Ei ylipainoa

- Iloinen elämänasenne

Mjooh...kyllä naisissa näitä löytyy. Ongelma tuleekin siinä, kun pitäisi löytää näihin mätsäävä mies. Sitten ollaankin yksisarvismetsällä.

Kyllä noihin kriteereihin sopiva miehiä on myös paljon.

Vierailija
36/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulssi, vagina ja rahaa. Unohdat kokonaan, että iso osa suomalaisista miehistä on tullu jossain välissä innokkaita lokkeilijoita. 

Plussaa on jos on vielä mykkä.

Vierailija
37/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta yks tapailumies kysyi onko tatuointeja. Vastasin vähän varauksella ettei ole, mies oli nimittäin tatuoitu päänahkaan asti. Ajattelin ettei pidä meitä mätsinä, kun hän koko ajan hoki miten korkeat standardit hänellä on, sillä etsii "sitä oikeaa". Hän oli aivan todella ilahtunut että minulla ei ole tatuointeja, ja alkoi paasata miten se on naisella vähän miinus, ja jätkämäistä. Minä en tykkää kaksoisstandardeista tai muustakaan tekopyhyyd

Jos mies ei tykännyt tatuoinneista naisella?

On ihan ok kriteeri. Voihan mies olla vaikka mikä lihaskimppu mutta haluta että nainen on naisellinen.

Toki saa tykätä tai olla tykkäämättä. Mutta siinä tulee antaneeksi urpon kuvan itsestään jos alkaa vaikkapa potentiaaliselle heilalle sepustaa tuntemuksiaan naisten miinuksista. En minäkään latele mitään plus- ja miinuslistaa miehille. Siinä saa olla mikä vain komea lihaskimppu, mutta jos on yli 30 ja osoittaa ajattelevansa ihmisiä listoina, sakeampikin ihastus alkaa haihtua.

Olin muuten senkin tapauksen suhteen oikeassa, kävi ilmi että takana joku kilometrien lista naisparkoja, ja tämä perenniaalinen poikamies kehtaa valittaa yksinäisyyttä.

Vierailija
38/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muuten senkin tapauksen suhteen oikeassa, kävi ilmi että takana joku kilometrien lista naisparkoja, ja tämä perenniaalinen poikamies kehtaa valittaa yksinäisyyttä.

Pitäisikö sitten vain tyytyä?

39/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastailette sellaisiin aloituksiin, joissa aloittajan selkeä tarkoitus on päästä riitelemään? Huomionkipeä elää huomiosta joten älkää sitä hänelle antako missään muodossa.

M60

Vierailija
40/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit:

- Ei tatuointeja

- Kunnon koulutus

- Älykäs

- Ei ylipainoa

- Iloinen elämänasenne

Kyllä noihin kriteereihin sopiva miehiä on myös paljon.

On on. Ja jokainen ratsastaa omalla yksisarvisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän