Miten selität sen että sulla ei ole sijoituksia
miehillä on 20000 enemmän kuin sinulla
Kommentit (28)
Sijoituksia on monenlaista. Minulla on metsää ja peltoa. Miten selität sen ettei sinulla ole?
Minen kerää mitään turhanpäiväisyyksiä, kuten mammonaa.
Sijoittaminen on järjetöntä. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän rahalla on merkitystä.
Minulla on kyllä sijoituksia. Tosin olen myös mies.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinä vain valitat kun ei ole rahaa koska hallitus.
Minulla on sijoituksia osakkeita, indeksirahastoja ja etf:fiä. Olen 45v nainen. Olen varovainen ja tuotto ei ole kuin 8% paikkeilla. Miehelläni niitä sijoituksia on myös. Silti olen sitä mieltä, että se on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.
Mulla ja tyttärellä on sijoituksia. Miehellä on vähän perintömetsää ja pieni osuus meidän kakkosasunnosta (puolikkaan kodin lisäksi). Tuntui niin ylivoimaiselta saada hänen tilillä lojuneet rahat edes määräaikaistilille, että en ole indeksirahastaoja yrittänyt enempää tyrkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaminen on järjetöntä. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän rahalla on merkitystä.
Päinvastoin. Ikää tulee ja terveys menee tai uuden työpaikan saaminen menee mahdottomaksi, niin silloin niillä säästöillä on nimenomaan merkitystä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei kiinnosta
Ei kiinnosta ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sinä vain valitat kun ei ole rahaa koska hallitus.
Missäs mä olen valittanut.Eihän sillä rahalla saa edes mitään arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Ikää tulee ja terveys menee tai uuden työpaikan saaminen menee mahdottomaksi, niin silloin niillä säästöillä on nimenomaan merkitystä.
Sitten kun tarvitsee, sieltä sijoituksista voi kotiuttaa 1000e vuodessa verottomasti tai maksaa 30 pinnaa veroa niistä säästöistään.
Kaikkia se ei vaan kiinnosta, eikä siihen ole rahaakaan kaikilla. Siinä menee vaan rahaa hukkaan, täysin järjetöntä !!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan päinvastoin! Vanhempana tajuaa varsinkin näin alle keskituloisena, että sijoittaminen on ainoa keino esim. päästä työelämästä aiemmin pois myymättä omaa kotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta. Se mikä tarvitaan normaaliin elämiseen on riittävä määrä rahaa, sen kartuttaminen on vain ajan varastamista elämältä, minäkin olen antanut pois jo kaksi asuntoa ja yhden auton vain siksi etten tarvitse niitä.
Miksi sitä pitäisi kenellekään selittää?
Mulla kyllä on. Tosi vähän, mutta on kuitenkin. Mutta ei se oikeastaan kenellekään muulle kuulu millään lailla.