Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (435)

Vierailija
421/435 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaiset vaatimukseni oli, että halusin kiltin ja empaattisen miehen. Ei päihdeongelmia ja hygienia kunnossa. Jonkinlainen yleissivistys, pystyy puhumaan kirjoista, musiikista, ymmärtää jotain maailmasta yms. Poliittisesti enemmän vasemmalla kuin oikealla. Juu, ehkä typerää tuoda politiikka parisuhteeseen, mutta kokemusta oli myös oikeistomiehestä eikä sitä vihaa ja katkeruutta voinut kestää. Helpompi elää, kun on yhteiset arvot. 

No kultakimpale löytyi. Myös paljon ihan potentiaalisia, mutta lopulta päädyin mieheeni, koska kemiat natsasi ja sydän vei. 

Vaadinko sitten liikaa, kun sain mitä halusin?

Vierailija
422/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy naiset vaativat (miehiltä = siis vain yksin minäminäminämieheltä) liikaa yhyy yyhyy".

= Yksikään (/kaikki yksipuolisesti haluamani) ei(vät) alistu haaremiini vaihtopenkkiläiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla avoin ja salaperäinen.

Vierailija
424/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mittään vaadi sulta ap. Tuu vaan tänne poju oman kultsi mummosen luokke? Jookos kookos? Yhes ain kaunihimpi. 

Vierailija
425/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat ihan liikaa miehiltä

Vierailija
426/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pubista ehkä löytäis parempia naisia

Vierailija
427/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattais panostaa tunnepuolen asioihin.Eihän ihmistä tuosta vain valita kumppaniksi.

Tunnen kyllä että haluan astua reikiä takaapäin.

Vierailija
428/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n viesti on ymmärretty liian mustavalkoisesti.. ikävää jos olet tuntenut noin. Ymmärrän että media tuo valheellisesti esiin, sekä miesten että naisten ihanteet.

Itse huolin itselleni miehen, jolla oli haku päällä (armeija/sivari), hänellä Asperger ja ADHD eli sosiaaliset tilanteet haastavia, uo-velkana opintolaina, lievä alkoholismi. Hoikka, minua inan pidempi ja vähän ihannetta rumempi. Inhottaa käyttää sana ruma, joku lempeämpi sana sopisi.

Minulle plussaa oli siniset silmät, aito hymy, ja hän käytti luovuutta ja vaivaa etsiäkseen esim. syntymäpäivälahjan, vaikka rahaa ei ollut.. Olihan ne lahjat ihan surkeita, mutta se vaivannäkö 😄 ja kuinka hän oli aidosti huolissaan, kun tiesi sydänviastani.. luki raskausvatsalleni iltasatua ja muisti hakea raskausajan vitamiineja minulle.. säästää ruuasta minulle juustoisimman kohdan.. nää on näitä juttuja, mitä en varsinaisesti vaadi, mutta mikä riittää..

Ps. en ole ylipainoinen, vaan hoikka ja pitkä. Naama aika perus.. mikäli joku heittää epäilyksen että olen läski.

Lihoin kerran kilpparilääkkeistä paljon.. mies vaan totes, et käydään enemmän lenkillä ja ostetaan isommat collarit, se on vaan läskiä..

Vierailija
429/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettinyt miten nää tavalliset ja kiltit miehet kuvailee itseään työhaastatteluissa. Itse en kyllä palkkaisi ketään, joka ei voi itseään sen paremmin kuvailla.

Vierailija
430/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet ei osaa kuvailla itseään paremmin, eivät he keskimäärin osaa kuvailla tunteitaankaan? Ehkä hän ei koe olevansa mitään erikoista muuta, jos olettaa olevansa huonompi kuin kriteerit.. pitäiskö sitten kehua komee, luotettava.. enpä osais itsekään itseäni kuvailla.. se on ollut aina haastavaa. T. Nro 428

Vierailija
431/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna esimerkki. Kuka nainen on vaatinut sulta ja mitä liikaa? Äitä ei lasketa.

Vierailija
432/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko opettaja?

Vierailija
433/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole saanut vielä uutta ruikutusta pystyyn? Tämä on jo viimeviikkoinen.

Vierailija
434/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko opettaja?

Ei. Opettajan tehtävä on kannustaa ja vaatia oppilaitaan tekemään asioita ja käyttäytymään sääntöjen mukaan. Myöskään sun mahdollisia lapsenvahteja ei lasketa eikä mm hammaslääkäriä, joka on vaatinut sua pesemään hampaita ja pysymään paikkauksen aikana paikoillaan.

Vierailija
435/435 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole saanut vielä uutta ruikutusta pystyyn? Tämä on jo viimeviikkoinen.

On Allu alottanut uusia ketjuja.