Olen kamala äiti!
Olen ollut kaksi päivää todella väsynyt ja uhmis on pistänyt kaiken riiviömäisyytensä peliin. Ei tee muuta, kuin pahaa. Ei tottele. Nauraa päin naamaa, kun kiellän tai vien jäähylle.
Eilen sitten huusin miehelle toiseen huoneeseen, että tule ottamaan tämä kakara, ennen kuin räjähdän. Lapsi oli vieressäni, joten kuuli kyllä huutoni :(
Tänään oli miehen kanssa sanaharkkaa ja vedin jotkut hermoseparit ja huusin ja itkin miehelle. Lapsi oli vieressä. Sovittiin kyllä ja lapsi näki tämän, mutta huono omatunto kalvaa sisintä. Ahdistaa.
Olen raskaana ja se jotenkin saa pinnani erityisen kireälle nyt näköjään. Kamala äiti olen, kun lapseni edessä huudan :( Itkettääkin taas.
Kommentit (23)
Minullakin paloi pinna tänä aamuna 5-vuotiaan kanssa. Kamala kiire töihin, mies ulkomailla ja tämä 5-vuotias ei korvaansa lotkauta ensimmäiseen viiteen YSTÄVÄLLISEEN pyyntööni että pitäisi jo pukea ja kiiruhtaa. Paloi pinna ihan totaalisesti ja desibelit nousi niin että varmaan naapuritkin kuuli. Ja tyttö tietysti pelästyi
Hiukan rauhoituttuani selitin kyllä, miksi hermostuin, ja päiväkodin ovella vielä kerroin että tykkään hänestä kamalasti siitä huolimatta että välillä raivostun. Silti on koko päivän ollut todella paha mieli.
nimim.
6. kuukaudella raskaana
niissä jotka ovat saaneet aikanaan vanhanaikaisen kristillisen kasvatuksen. Heistä on kasvanut aikuisia jotka pyrkivät sellaiseen virheettömyyteen ja kunnollisuuteen joka ei ole aina inhimillisesti mahdollista. Omalla maailmankatsomuksella ei edes ole siinä vaiheessa enää merkitystä, käytösmallit tulevat lapsuudesta.
Olen muutenkin ollut aina vähän sellainen täydellisyyteen kurkottava tyyppi. Äitiys on tosin opettanut minulle ja opettaa edelleen, että täydellisyys ei ole toivottua, eikä edes mahdollista.