11-vuotias tyttö kateissa Korsossa. Soita 112 jos havaintoja
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuo tuntomerkki olisi pitänyt jättää kertomatta, vai mitä ihmettä sä nyt meinaat??
Ei, vaan tuntomerkkien pitäisi olla tarkempia, jotta tyttö olisi helpompi tunnistaa, jos hänet näkee. Kuinka vajaa pitää olla, ettei tuota itse tajunnut?
Eikö valokuva tytöstä ole sinusta tarkka? Haluaisit tietää onko mustien ulkohousujen lahkeet levenevät vai suorat, aha.
En ollut nähnyt mitään valokuvaa, vaan kommentoin vain viestiä, jossa kuvattiin tuntomerkit. Voitko nyt lopettaa aivottoman jankutukseksi?
Onko perheessä ero/hioltotaistelu?
Onko ollut ennen näin myöhään?
Hälyttääkö puhelin?
Eikö pysty paikantamaan?
Onko täällä oikeesti noin tyhmää porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuo tuntomerkki olisi pitänyt jättää kertomatta, vai mitä ihmettä sä nyt meinaat??
Ei, vaan tuntomerkkien pitäisi olla tarkempia, jotta tyttö olisi helpompi tunnistaa, jos hänet näkee. Kuinka vajaa pitää olla, ettei tuota itse tajunnut?
Hänestä on julkaistu valokuva..
No ihanko vttu totta? Eipä ole tuotakaan jankutettu kuin 87982798719871987189179817 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tehdään oletuksia silmistä 🤣 "surullinen katse" voi jestas..Voi olla että jännitti koulukuvaa tai oli väsynyt.
Ihan tavallinen pikkutyttö.
Ihminen näkee sitä, mitä haluaa nähdä.
Tällä palstalla demonisoidaan jopa 11-vuotiasta tyttöä. En halua edes ajatella miten häntä kommentoitaisiin jos hän olisi maahanmuuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataako siellä? Valkoinen sadetakki
Halloween
Ei ole.
Nyt on kyllä jotain vakavaa käynyt kun ei ole vieläkään löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vajaa.
Mene lapsi nukkumaan. Huomenna on sulla koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloween
En tajua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö valokuva tytöstä ole sinusta tarkka? Haluaisit tietää onko mustien ulkohousujen lahkeet levenevät vai suorat, aha.
En ollut nähnyt mitään valokuvaa, vaan kommentoin vain viestiä, jossa kuvattiin tuntomerkit. Voitko nyt lopettaa aivottoman jankutukseksi?
Lopeta sä jankutus.
Lue koko tuntomerkki kuvaus , yhdistä ne päässäsi kuvaksi, jos aivosi yhtään toimivat.
Kuva näyttää passikuvalta ja täällä ihmetellään, kun on totinen eikä hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Onko perheessä ero/hioltotaistelu?
Onko ollut ennen näin myöhään?
Hälyttääkö puhelin?
Eikö pysty paikantamaan?
Vttuako noista mikään sinulle kuuluu.
Poliisin tiedotteessa on kyllä kadonneesta ihan selkeä kuva ja tuntomerkit on mielestäni riittävät sellaiselle, joka olisi tyttöön kiinnittänyt huomiota syystä tai toisesta.
https://poliisi.fi/-/poliisi-etsii-vantaan-korsosta-kadonnutta-11-vuoti…
Toivottavasti löytyy pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloween
Ei ole.
Älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sä jankutus.
Lue koko tuntomerkki kuvaus , yhdistä ne päässäsi kuvaksi, jos aivosi yhtään toimivat.
Minä en lopeta yhtään mitään. Varsinkaan sinun käskystäsi. Sinä et täällä määrää.
Joku kysyi että sataako, niin ainakin täällä Helsingissä on satanut koko päivän.
Luulisin että Vantaallakin.
Vierailija kirjoitti:
Satanut pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutkin tuntomerkit olivat hyvät. Jos tytöllä on jalassaan mustat ulkoiluhousut, niin se asia ei miksikään muutu sinun "tarkemmilla tuntomerkeillä".
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeesti noin tyhmää porukkaa?
On tosi tyhmää. En tajua mistään mitään.
Vaalea tyttö kadonnut vantaalla. Oranssi toppatakki, mustat ulkohousut harmaa/pinkki kengät.
Valkoinen sadetakki
Älä viitsi pöljäillä. Mustat ulkoiluhousut ei muuksi muutu. Selkeät tuntomerkit on sekä kuvakin.