Voiko salilla käydä sukkasilleen? Jos ohjeissa sanotaan että ei avojaloin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Avojaloin tarkoittaa PALJAIN jaloin. Eikö koulussa opeteta nykyisin enää suomea?
Eikä sukkasilleen, vaan sukkasillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenkä suojaa vähän jos vaikka paino tippuu jalan päälle. Tosin ilman kenkiä treenaaminen vahvistaa jalkapohjan lihaksi eritavalla.
Harva pitää turvakenkiä salilla. Muut kengät eivät suojaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avojaloin tarkoittaa PALJAIN jaloin. Eikö koulussa opeteta nykyisin enää suomea?
Sukkasilleen, sukkasilteen, sukkasillaan tai sukat jalassa. Kaikki oikeita muotoja Suomen kieli on monimuotoista. Etenkin, kun täällä voi keskustella muutenkin kuin kirjakielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sukkajaloin.
Vierailija kirjoitti:
Liikun vain kusi sukassa salilla
Sama, mutta parempi kusi sukkaan kuin virtsa väärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Kävin pitkään salilla jarrusukat jalassa. Jossain kohtaa pukuhuoneisiin tuli laput että käytäthän jalkineita, niin en uskaltanut enää sukkasilleen mennä. Vaikka laput koski ilmeisesti paljasjalkailua, mitä muutama nuori näkyi tekevän pariin kertaan.
Kysy henkilökunnalta, voi olla ettei hekään tiedä :D Saleilla usein joku 17v hyypiö näprää puhelinta respassa, eikä tiedä mistään mitään.
Aivojen käyttö on sallittua. Jalkine=kenkä, avojaloin=paljan jaloin. Jos käsketään käyttää jalkineita, se ei tietenkään tarkoita sukkia. Jos ohjeena on vain, "ei avojaloin" silloin voi olla sukkasilleen.
Jos respan 17v kloppi on laitettu tulostamaan lappu ei avojaloin, on hyvin mahdollista että siinä lukee käytä kenkiä.. Pitäisi tarkistaa mikä on salin virallinen kanta. Olen aika varma että laput oli targetoitu nuorten paljasjalkailijoiden porukalle. Vuosiin ei ole sukista tullut kuitenkaan sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iltaisin sukka silleen. Pystyssä ja kostea kärjestä. Nännit pyörii sokkeleissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt helvetti sukkasillaan menkö salille. Hyi hitto, ainakaan itte halua mitään jalkasientä.
Miten saisit sen, jos olet itse kengät jalassa?
Joskus tuntuu että elettäisiin vielä keskiajalla. Kyllä, jalkasieni, silsa, voi levitä myös käsiin, kun vaikka punnerrat laattialla.
Ei kaikkea voi tietenkään tehdä täysin hygieeniseksi mutta järkeä saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itke sitten kun pudotan 20 kg jallallesi, ap.
Ei ohut sisäkenkä paljoa suojaa, painojen kanssa täytyy keskittyä. Ota kevyempi paino, jos et hallitse 20kg ja pysy kaukana muista treenaajista. Voit myös pyytää apua henkilökunnalta painojen paikalleen saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt helvetti sukkasillaan menkö salille. Hyi hitto, ainakaan itte halua mitään jalkasientä.
Joskus tuntuu että elettäisiin vielä keskiajalla. Kyllä, jalkasieni, silsa, voi levitä myös käsiin, kun vaikka punnerrat laattialla.
Niin ainakin jooga- ja pilatestunneilla ollaan ilman kenkiä. Samoin jumppamattotreenissä. Tarjolla on desinfioiva spray, jos haluaa käyttää.
Sukat on salilla aivan ok. Paljaat jalat ei.
Vierailija kirjoitti:
Itke sitten kun pudotan 20 kg jallallesi, ap.
Ihan yhtä paljon se sattuu lenkkarin päälle pudotettuna kuin sukan päälle pudotettuna. Jos siellä lenkkarin tai sukan sisällä on jalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ainakin jooga- ja pilatestunneilla ollaan ilman kenkiä. Samoin jumppamattotreenissä. Tarjolla on desinfioiva spray, jos haluaa käyttää.
Sukat on salilla aivan ok. Paljaat jalat ei.
Ok. Mä tulen sinne seuraavalle joogatunnille suoraan duunista, jossa mä olen jalkahikoillut mun 3 vuotta vanhat turvakengät jalassa koko päivän. Katotaan muuttuuko se mieli siinä käryssä vai ei.
Mitä ihmeen päiväkoti-ikäisen tarhareppua sä käytät, jos reppuun ei mahdu kengät JA eväät? Mihin tahansa normaalikokoiseen aikusten reppuun mahtuu molemmat.