Voiko salilla käydä sukkasilleen? Jos ohjeissa sanotaan että ei avojaloin.
Kommentit (35)
Ite oon aina sukilla, mutta en Fressillä
Mitä sanoo salin säännöt. Jos ei ole kielletty niin silloin saa sukilla olla.
Älkää nyt helvetti sukkasillaan menkö salille. Hyi hitto, ainakaan itte halua mitään jalkasientä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt helvetti sukkasillaan menkö salille. Hyi hitto, ainakaan itte halua mitään jalkasientä.
Miten saisit sen, jos olet itse kengät jalassa?
Avojaloin tarkoittaa PALJAIN jaloin. Eikö koulussa opeteta nykyisin enää suomea?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!! Täällä lukee selvästi että kengät ei ole pakolliset
Vierailija kirjoitti:
Ei se kenkien läpi tartu.
Todella urpon näköisiä nämä sukkasillaan hipsuttelijat. Tai rantasandaaliporukka. Mikä trendi tää oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Todella urpon näköisiä nämä sukkasillaan hipsuttelijat. Tai rantasandaaliporukka. Mikä trendi tää oikein on?
Mihin tarvitsee kenkiä, jos esim. tekee käsipainoilla treeniä?
Olen miettinyt samaa. Kävin pitkään salilla jarrusukat jalassa. Jossain kohtaa pukuhuoneisiin tuli laput että käytäthän jalkineita, niin en uskaltanut enää sukkasilleen mennä. Vaikka laput koski ilmeisesti paljasjalkailua, mitä muutama nuori näkyi tekevän pariin kertaan.
Kysy henkilökunnalta, voi olla ettei hekään tiedä :D Saleilla usein joku 17v hyypiö näprää puhelinta respassa, eikä tiedä mistään mitään.
Kenkä suojaa vähän jos vaikka paino tippuu jalan päälle. Tosin ilman kenkiä treenaaminen vahvistaa jalkapohjan lihaksi eritavalla.
Miksi 2020-luvun ihmisistä suurelle osalle pitää vääntää päivänselvät asiat rautalangasta ja siltikään ei meinaa mennä perille? Esim. joogasalilla lukee selkeästi, että ilmajoogatunnille vain hihallisessa paidassa. Silti joka v'tun kerta joku tolvana yrittää tulla tunnille hihattomassa topissa.
Mulla ei ole ikinä kenkiä. Menen töiden jälkeen salille, enkä voi raahata kenkiä mukana koko päivää, kun vielä liikun työpäivän aikana paikasta toiseen. Reppuun mahtuu joko eväät tai kengät.
Etkö suomenkieltä osaa?
Avojaloin=paljain jaloin
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Kävin pitkään salilla jarrusukat jalassa. Jossain kohtaa pukuhuoneisiin tuli laput että käytäthän jalkineita, niin en uskaltanut enää sukkasilleen mennä. Vaikka laput koski ilmeisesti paljasjalkailua, mitä muutama nuori näkyi tekevän pariin kertaan.
Kysy henkilökunnalta, voi olla ettei hekään tiedä :D Saleilla usein joku 17v hyypiö näprää puhelinta respassa, eikä tiedä mistään mitään.
Aivojen käyttö on sallittua. Jalkine=kenkä, avojaloin=paljan jaloin. Jos käsketään käyttää jalkineita, se ei tietenkään tarkoita sukkia. Jos ohjeena on vain, "ei avojaloin" silloin voi olla sukkasilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ostat kengät? Ot, mutta varo nyt ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä kenkiä. Menen töiden jälkeen salille, enkä voi raahata kenkiä mukana koko päivää, kun vielä liikun työpäivän aikana paikasta toiseen. Reppuun mahtuu joko eväät tai kengät.
Osta isompi reppu.
Tarkoittaako avojaloin ilman kenkiä vai ilman kenkiä ja sukkia?