Minua ärsyttää teboil boikotti koska ainakin täällä missä asun teboil myy kaikista halvinta polttoainetta.
Tänään aamulla kun ajelin töihin niin teboil myi polttoainetta hintaan 1,5xx litralta ja viereinen nesteen asema myi 1,8xx litralta. Tankkaan aina sillä asemalla mikä on halvinta eli lähes aina teboililla.
Nyt jos teboil asemat suljetaan niin joudun ostamaan kalliimpaa bensaa eli se on kaikesta muusta kulutuksesta heti pois. Venäjää en kannata enkä vihaa, venäjä ei minua kiinnosta pätkän vertaa.
Kommentit (9)
Teboil-yrittäjät eivät kerro ihan kaikkea tai sitten heidätkin on pidetty joistain asioista pimennossa. Jälkimmäistä toivon sikäli, että on vastenmielinen ajatus että nämä yrittäjät olisivat alkaneet muistuttaa rehellisyydessä jotain muuta kuin suomalaisia.
Mä en ymmärrä miks neste myy kalliimpaa bensaa ku teboil vaikka molemmat asemat myy täysin samaa bensaa ja oikeastaan neste on jalostanut molempien asemien bensat.
Muuta Anon perään russaan niin saat vielä halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Teboil-yrittäjät eivät kerro ihan kaikkea tai sitten heidätkin on pidetty joistain asioista pimennossa. Jälkimmäistä toivon sikäli, että on vastenmielinen ajatus että nämä yrittäjät olisivat alkaneet muistuttaa rehellisyydessä jotain muuta kuin suomalaisia.
Jaa mitä teboil yrittäjien pitäisi kertoa? Pitäisikö heidän kertoa se miksi he myyvät bensaa halvemmalla kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Muuta Anon perään russaan niin saat vielä halvempaa.
Miten Ano tai Venäjä liittyy tähän aiheeseen millään tapaa kun haluan tankata mahdollisimman halpaa bensaa Suomessa?
Ap
Junttien ostaminen Venäjän propagandakarjaksi onnistuu tosi halvalla.
Itse vaihdoin Venäjän hyökkäyksen jälkeen sähkösopparini sellaiseen, jossa sähkö tuotetaan tuulivoimalla. Olisin laitattanut auttoonikin etanolimuunnoslaitteen, ellei Purra perkele olisi poistanut sitä muunnostukea. Nyt Suomelle tulee 8 miljardin lasku päästötavoitteiden laiminlyönnistä. Se tekee 1500 euroa jokaista suomalaista kohti vauvasta vaariin. Etanolimuunnoksella henkilöauton päästöt tippuisivat 80% ja sen kustannus valtiolle olisi ollut alle 500€ per auto.
Vierailija kirjoitti:
Ne on persuja. Persu valehtelee aina kun avaa suunsa.
oikein