Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla jolla on vielä poikuus/neitsyys tallella, minkä ikäinen olet?

Vierailija
13.11.2025 |

Ja mikä on mielialasi tämän asian suhteen?

Itse mies 39v ja olen hyvin turhautunut. Ei kiinnosta maksulliset tai irtoseksi mutta ei myöskään odottaa vielä vuosiakausia että koska tulee vastaan se oikea nainen. Ei kiinnosta myöskään jäädä kokemattomaksi hautaan asti.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihdannut jo vuosia jopa omalta vaimolta. En tajua miten meillä on lapsia vaikka emme ole koskaan olleet yhdynnässä.

Vierailija
2/43 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36. Ja ihan vapaasta tahdostani. Haluan rakastua oikeasti, enkä säätää kenen kanssa tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33, oon hyvin sinut asian kanssa :) Tosin viime aikoina tehnyt tiukkaa kun tapailumies asuu välimatkan päässä ja olis kiva edetä vähän pidemmällekin fyysisessä puolessa. Mies ehkä luulee, ettei seksi kiinnosta ja että en halua sitä hänen kanssaan. 🤔

Vierailija
4/43 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 ja neitsyys tallella pepposessa

Vierailija
5/43 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36. Ja ihan vapaasta tahdostani. Haluan rakastua oikeasti, enkä säätää kenen kanssa tahansa. 

Sinun ja AP:n juna meni jo aikoja sitten.

Vierailija
6/43 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera. 45-vuotiaana olen joutunut hyväksymään, ettei se tule koskaan tapahtumaan. Ja vaikka tulisikin, mitä sitten? Kokemus olisi joka tapauksessa jo pilalla. Parhaat vuoteni ovat menneet. Enää minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada kisakireää parikymppistä ja sitä aitoa oikeaa parikymppisten kiihkeää seksielämää, kun terveys ja kropat on vielä kunnossa eikä rajoita tekemisiä, ja hommassa on mukana vielä aito nuorten kiihko ja innostus. Ei ainakaan ilman rahaa eikä sitä mainehaittaa, että muuttuisin toisten silmissä säälittäväksi, limaiseksi setämieheksi. Seksuaalinen onni varastettiin minulta!

Vierailija
7/43 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 ja veli on 8, kokemattomia ollaan voisko joku nainen auttaa? 

Vierailija
8/43 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10 ja veli on 8, kokemattomia ollaan voisko joku nainen auttaa? 

Pertti 50v korkki kiinni siellä ja nukkumaan.

Vierailija
9/43 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera. 45-vuotiaana olen joutunut hyväksymään, ettei se tule koskaan tapahtumaan. Ja vaikka tulisikin, mitä sitten? Kokemus olisi joka tapauksessa jo pilalla. Parhaat vuoteni ovat menneet. Enää minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada kisakireää parikymppistä ja sitä aitoa oikeaa parikymppisten kiihkeää seksielämää, kun terveys ja kropat on vielä kunnossa eikä rajoita tekemisiä, ja hommassa on mukana vielä aito nuorten kiihko ja innostus. Ei ainakaan ilman rahaa eikä sitä mainehaittaa, että muuttuisin toisten silmissä säälittäväksi, limaiseksi setämieheksi. Seksuaalinen onni varastettiin minulta!

Höpöjä. Nainen on kiihkeimmillään 40 jälkeen. Ihan parasta seksiä ever. Toisin kuin 20 v likat, jotka ei uskalla tai osaa vielä mitään. 

Käy suihkussa, ja mee baariin tai hommaa joku harrastus, siis tutustu ihmisiin. 

Vierailija
10/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä. Nainen on kiihkeimmillään 40 jälkeen. Ihan parasta seksiä ever. Toisin kuin 20 v likat, jotka ei uskalla tai osaa vielä mitään. 

Käy suihkussa, ja mee baariin tai hommaa joku harrastus, siis tutustu ihmisiin. 

40 jälkeen nainen on myös hyvin usein lihavimmillaan ja katkerimmillaan. Miesviha kukkii, kun kaikki huonokäytöksiset, pettävät ja ryyppäävät pelimies bilealfat on aikoinaan aurattu läpi, ja jostain syystä ruumiinhoitokaan ei näytä maittavan enää tuossa iässä. Minulle olisi useimmissa tapauksissa jääneet muiden pilaamat ja katkeroittamat jämäpalat.

Suihkuun? Menen vielä pidemmälle ja ajelen usein kainaloistakin karvat. En tarvitse hygieniavinkkejä. Baariin? En juo, inhoan juomista, vihaan suomalaista juomakulttuuria ja tämähän menee niin, että minä en opettele juomaan naisen takia. Nainen opettelee raittiiksi minun takiani. Tiukka pykälä. Harrastus? Amerikassako luulet olevasi? Ei Suomessa lähestytä ketään tuolla tavalla. Varsinkaan naista. Siitä seuraa automaattisesti välitön hyypiön leima.

Vierailija
11/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöjä. Nainen on kiihkeimmillään

40 jälkeen nainen on myös hyvin usein lihavimmillaan ja katkerimmillaan. Miesviha kukkii, kun kaikki huonokäytöksiset, pettävät ja ryyppäävät pelimies bilealfat on aikoinaan aurattu läpi, ja jostain syystä ruumiinhoitokaan ei näytä maittavan enää tuossa iässä. Minulle olisi useimmissa tapauksissa jääneet muiden pilaamat ja katkeroittamat jämäpalat.

Suihkuun? Menen vielä pidemmälle ja ajelen usein kainaloistakin karvat. En tarvitse hygieniavinkkejä. Baariin? En juo, inhoan juomista, vihaan suomalaista juomakulttuuria ja tämähän menee niin, että minä en opettele juomaan naisen takia. Nainen opettelee raittiiksi minun takiani. Tiukka pykälä. Harrastus?

Katkeruudessa sinä voitat näköjään helposti kaikki ne halveksumasi naiset.

Vierailija
12/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katkeruudessa sinä voitat näköjään helposti kaikki ne halveksumasi naiset."

No, aivan aluksi, et sanonut tuossa äsken mitään nokkelaa, et ollut minua fiksumpi, etkä ole servannut minua. Olen siinä missä olen, koska kohteluni on ollut ihan lapsesta saakka epäreilua tavoilla joita et luultavasti pysty käsittämään rajoittuneella mielelläsi.

En nyt kerro elämäntarinaani, mutta minut on tuomittu asioista, joille en mahda mitään ja joihin en ole kyennyt vaikuttamaan. Samaan aikaan kaiken maailman sumusilmäiset nistit ja surkeimmat juopotkin saavat jatkuvasti kaikki mokansa anteeksi, ja näille kyllä lohkeaa pesää rajattomalla limiitillä naarailta, joiden päitä ei näytä järki hirvittävästi pakottavan. Olen melko äskettäin nähnyt kännykkäkotivideon, jossa peukkunisti polttaa myrkkyään melko hotin brunettityttiksen kuvatessa vierestä. Että tämmöiset niille sitten kelpaavat. Suuret, nuoret kapinalliset. Samaan aikaan minut on lähinnä keskitytty haukkumaan ja mitätöimään sairauksista, jotka veivät ennenaikaisesti eläkkeelle. Mikään järkevä käytökseni ei ole ollut minkään arvoista.

Että pahoitteluni jos ei sympatia riitä enää teitä tisseillä varustettuja kohtaan. Tähän tarinaan eivät edes mahtuneet kuvaukset kaikista niistä silmittömistä raivokohtauksista, joiden kohteena olen ollut mitä typerimmistä asioista.

Vierailija
13/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman päälle 40 v. Sinällään iällä ei ole väliä sen jälkeen, kun täyttää 35. Kyllä siinä vaiheessa jokainen ihminen tajuaa, että mahdollisuudet meni jo ja lopettaa siitä seksistä haaveilun. Tietenkin se on hieman surullista, kun ei koskaan pääse kokemaan läheisyyttä, seksiä tai parisuhdetta, mutta sille nyt ei enää voi mitään tehdä.

Vierailija
14/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vanha että asialla ei ole enää mitään väliä.

Vierailija
15/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman päälle 40 v. Sinällään iällä ei ole väliä sen jälkeen, kun täyttää 35. Kyllä siinä vaiheessa jokainen ihminen tajuaa, että mahdollisuudet meni jo ja lopettaa siitä seksistä haaveilun. Tietenkin se on hieman surullista, kun ei koskaan pääse kokemaan läheisyyttä, seksiä tai parisuhdetta, mutta sille nyt ei enää voi mitään tehdä.

Ei todellakaan ole 35-vuotiaana mennyt mahdollisuudet minnekään jos ei itse luovuta :D 

Vierailija
16/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole 35-vuotiaana mennyt mahdollisuudet minnekään jos ei itse luovuta :D 

Yli 35-vuotias neitsyt nähdään universaalisti viallisena tavarana.

Vierailija
17/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 35-vuotias neitsyt nähdään universaalisti viallisena tavarana.

En ainakaan itse näe 🤔

Vierailija
18/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias neitsyt. Olen yrittänyt etsiä maksullista miestä, mutta en ole löytänyt.

Vierailija
19/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ala-asteella toisella luokalla ja poikuus on vielä tallella. Yläasteella jo oleva >Liisa lupasi kuitenkin hoitaa ongelman pois koulun joulujuhlan jälkeen.

Vierailija
20/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

57M 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä