Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla jolla on vielä poikuus/neitsyys tallella, minkä ikäinen olet?

Vierailija
13.11.2025 |

Ja mikä on mielialasi tämän asian suhteen?

Itse mies 39v ja olen hyvin turhautunut. Ei kiinnosta maksulliset tai irtoseksi mutta ei myöskään odottaa vielä vuosiakausia että koska tulee vastaan se oikea nainen. Ei kiinnosta myöskään jäädä kokemattomaksi hautaan asti.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ala-asteella toisella luokalla ja poikuus on vielä tallella. Yläasteella jo oleva >Liisa lupasi kuitenkin hoitaa ongelman pois koulun joulujuhlan jälkeen.

Pidä varasi ettei siellä odottelekin "Liisan" Joulupukiksi pukeutunut isä keppi kädessä. Voit pian menettää neitsyytesi jostain ihan muualta kuin pippelistäsi...

Vierailija
22/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman päälle 40 v. Sinällään iällä ei ole väliä sen jälkeen, kun täyttää 35. Kyllä siinä vaiheessa jokainen ihminen tajuaa, että mahdollisuudet meni jo ja lopettaa siitä seksistä haaveilun. Tietenkin se on hieman surullista, kun ei koskaan pääse kokemaan läheisyyttä, seksiä tai parisuhdetta, mutta sille nyt ei enää voi mitään tehdä.

Ei todellakaan ole 35-vuotiaana mennyt mahdollisuudet minnekään jos ei itse luovuta :D 

Kyllä ne käytännössä ovat. Ehkä jos jaksaa ottaa vastaan tuhat torjuntaa tai suostuu harrastamaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa niin voi olla mahdollisuuksia. Itselläni ei ole tuollaiseen luonnetta niin parempi vain antaa asian olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman päälle 40 v. Sinällään iällä ei ole väliä sen jälkeen, kun täyttää 35. Kyllä siinä vaiheessa jokainen ihminen tajuaa, että mahdollisuudet meni jo ja lopettaa siitä seksistä haaveilun. Tietenkin se on hieman surullista, kun ei koskaan pääse kokemaan läheisyyttä, seksiä tai parisuhdetta, mutta sille nyt ei enää voi mitään tehdä.

Ei todellakaan ole 35-vuotiaana mennyt mahdollisuudet minnekään jos ei itse luovuta :D 

Kyllä ne käytännössä ovat. Ehkä jos jaksaa ottaa vastaan tuhat torjuntaa tai suostuu harrastamaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa niin voi olla mahdollisuuksia. Itselläni ei ole tuollaiseen luonnetta niin parempi vain antaa asian olla.

Hmph, mitä jos ei kerro siitä? Vaikka itse kyllä kertoisin. En haluaisikaan edes miestä, jolle kokemattomuus olisi noin suuri turn-off. N33

Vierailija
24/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sama tilanne kuin aloittajalla, mutta itsekin sain toisen seksikumppanin vasta 51-vuotiaana, 30-vuotisen suhteen jälkeen. Ei se ihan helppoa ollut kun edellisen kerran olin käynyt treffeillä 90-luvun alussa ja eka kerta uuden naisen kanssa jännitti niin, että ilman erektiolääkkeitä ei olisi hommasta tullut mitään.

M50+

Vierailija
25/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

66-vuotias mies. Löytyykö vanhempaa? En ole edes suudellut ketään tai seurustellut kenenkään kanssa koskaan.

Vierailija
26/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, älä luovuta! Tuttuni löysi pitkään toivomansa parisuhteen 45 vuotiaana. Siitä meni hetki ja tuli häät ja vauva. On edelleen naimisissa ja onnellinen perheen isä. Koskaan ei saa luovuttaa toivosta. Sitä on jokaiselle, joka oikeasti haluaa löytää.

Vierailija
27/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä katkeruutta. Illalla  töiden jälkeen käymään taas tyttöystävän luona panemassa rajusti ja pitkään. Kannattaisi sunkin alkaa kokeilla elämään sitä elämää ja ottaa pää pois perseestä ja lopettaa tuo katkeruudessa kieriskeleminen.

Vierailija
28/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33, oon hyvin sinut asian kanssa :) Tosin viime aikoina tehnyt tiukkaa kun tapailumies asuu välimatkan päässä ja olis kiva edetä vähän pidemmällekin fyysisessä puolessa. Mies ehkä luulee, ettei seksi kiinnosta ja että en halua sitä hänen kanssaan. 🤔

No mitä sitten odotat?

Vierailija
29/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmph, mitä jos ei kerro siitä? Vaikka itse kyllä kertoisin.

Kertoo tai ei niin lopputulos on sama - kyllä asian jossain vaiheessa huomaa. Ja onko valehtelu kovinkaan hyvä lähtökohta ihmissuhteelle?

Vierailija
30/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä katkeruutta. Illalla  töiden jälkeen käymään taas tyttöystävän luona panemassa rajusti ja pitkään. Kannattaisi sunkin alkaa kokeilla elämään sitä elämää ja ottaa pää pois perseestä ja lopettaa tuo katkeruudessa kieriskeleminen.

Teen sen sitten kun voin sen tehdä omien arvojeni mukaisesti, omilla ehdoillani. On tiettyjä yksityiskohtia, joiden täytyy toteutua.

Vierailija
31/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, älä luovuta! Tuttuni löysi pitkään toivomansa parisuhteen 45 vuotiaana. Siitä meni hetki ja tuli häät ja vauva. On edelleen naimisissa ja onnellinen perheen isä. Koskaan ei saa luovuttaa toivosta. Sitä on jokaiselle, joka oikeasti haluaa löytää.

Eri mutta halunnut mijoona vuotta eikä silti näy ja jos jonnekin 45 tai 50-vuotiaaksi pitäisi odottaa olen siinä vaiheessa jo täysin katkeroitunut kun olen jo sillä tiellä. Sitä olisi pitänyt olla parisuhde ja seksiä jo 20-vuotiaana kun oli vielä terve eikä elämä ollut murjonut maan rakoon. Eikä myöskään joku tätimäinen ulkonäkö joka tulee naisilla siinä 40-kympin jälkeen saa yhtään seisokkia alapäässä aikaan edes pillereillä.

Vierailija
32/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko siis sitä ainoaa oikeaa seurustelukumppania? Ei sellaista olekaan, on vain monia ehdokkaita. Senkun valitset jonkun kivan naisen ja aloitat seksielämän. Ei ole pakko harrastaa yhden illan juttuja. Monet haluavat fwb-suhteen. Kumppani saattaa löytyä jossain vaiheessa, turha elämän loppuun asti odottaa.

Vierailija
33/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko siis sitä ainoaa oikeaa seurustelukumppania? Ei sellaista olekaan, on vain monia ehdokkaita. Senkun valitset jonkun kivan naisen ja aloitat seksielämän. Ei ole pakko harrastaa yhden illan juttuja. Monet haluavat fwb-suhteen. Kumppani saattaa löytyä jossain vaiheessa, turha elämän loppuun asti odottaa.

Nyt kyllä on mies kommentoimassa koska nainen ei sanoisi "valitset jonkun kivan naisen" ja itse miehenä ei kiinnosta ihan kiva ja pelkkää sekstailua vaan parisuhde eikä panosuhde joka olisi sama kuin kävisi salilla rehkimässä. 

Vierailija
34/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33, oon hyvin sinut asian kanssa :) Tosin viime aikoina tehnyt tiukkaa kun tapailumies asuu välimatkan päässä ja olis kiva edetä vähän pidemmällekin fyysisessä puolessa. Mies ehkä luulee, ettei seksi kiinnosta ja että en halua sitä hänen kanssaan. 🤔

No mitä sitten odotat?

No ihan vaikka sitä että nähtäisiin. Joku yhteinen pieni loma olisi hyvä. Et ei yhtäkkiä toisen kaulaan hyppää kun nähdään pitkästä aikaa 🙈 Ja pitää tietty varmistua että hänkin haluaa vielä.

Vierailija
35/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi 37v täyskokematon mies joka ei ole koskaan koskettanut naista millään tavalla seksuaalisesti. Lisäksi olen asunut äitini luona viimeiset 10 vuotta taloudellisten syiden vuoksi.

Mietin joskus miten voin selittää historiani jollekulle tulevalle mahdolliselle naiselle. Häpeän tilannettani, mutta yritän ajatella, että ei kaikkien naisten tarvitse minua hyväksyä tai ymmärtää.

Vierailija
36/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi 37v täyskokematon mies joka ei ole koskaan koskettanut naista millään tavalla seksuaalisesti. Lisäksi olen asunut äitini luona viimeiset 10 vuotta taloudellisten syiden vuoksi.

Mietin joskus miten voin selittää historiani jollekulle tulevalle mahdolliselle naiselle. Häpeän tilannettani, mutta yritän ajatella, että ei kaikkien naisten tarvitse minua hyväksyä tai ymmärtää.

Et voikaan. Tämä on aivan jumalattoman väärin miten juuri tähän asiaan Suomessa hi-rttä-ydytään näin voimakkaasti. Kaiken maailman päihdeongelmat katsotaan sormien läpi, tai vaikka jäsenyys jossain liivijengissäkin, mutta kehtaapas asua vanhemmillasi, niin olet välittömästi toksinen H-itler, naurun aihe ja maailman p.a.s.k.in luuseri.

Vierailija
37/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera. 45-vuotiaana olen joutunut hyväksymään, ettei se tule koskaan tapahtumaan. Ja vaikka tulisikin, mitä sitten? Kokemus olisi joka tapauksessa jo pilalla. Parhaat vuoteni ovat menneet. Enää minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada kisakireää parikymppistä ja sitä aitoa oikeaa parikymppisten kiihkeää seksielämää, kun terveys ja kropat on vielä kunnossa eikä rajoita tekemisiä, ja hommassa on mukana vielä aito nuorten kiihko ja innostus. Ei ainakaan ilman rahaa eikä sitä mainehaittaa, että muuttuisin toisten silmissä säälittäväksi, limaiseksi setämieheksi. Seksuaalinen onni varastettiin minulta!

Seksi on muuten parasta viisikymppisenä, jos ei sitten vieläkin tästä parane.

Vierailija
38/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera. 45-vuotiaana olen joutunut hyväksymään, ettei se tule koskaan tapahtumaan. Ja vaikka tulisikin, mitä sitten? Kokemus olisi joka tapauksessa jo pilalla. Parhaat vuoteni ovat menneet. Enää minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada kisakireää parikymppistä ja sitä aitoa oikeaa parikymppisten kiihkeää seksielämää, kun terveys ja kropat on vielä kunnossa eikä rajoita tekemisiä, ja hommassa on mukana vielä aito nuorten kiihko ja innostus. Ei ainakaan ilman rahaa eikä sitä mainehaittaa, että muuttuisin toisten silmissä säälittäväksi, limaiseksi setämieheksi. Seksuaalinen onni varastettiin minulta!

Seksi on muuten parasta viisikymppisenä, jos ei sitten vieläkin tästä parane.

...olettaen että saat kumppanin joka ei jo ole tolkuton mätisäkki.

Vierailija
39/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 

T. Pertti

Vierailija
40/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Sunissa oli juttu naisesta joka löysi kumppanin  melkein 50v ja kävi ilmi ettei edes voi harrastaa seksia, kun oli jokin operaatiota vaativa probleema. Immenkalvo ei vaan mennyt puhki. Ei ollut kedon kaunein kukka.

Miksi ette loytaisi toisianne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän