huippu ältsin tyylikkäät:))
Alotan uuden pinon, kun meillä rupee olemaan sen verran noita " vierailevia tähtösiä" että menee pitkäksi.
Jos tämä ei tästä kohta tokene, avataanpas meille suljettu ryhmä meseen. Ei tartte sitte kermanaisten pissiä pöksyjään märäksi kun sattuu niin paljon tämä tyyli.
Mut hei, tää on kunnianarvoista. ME OLLAAN JULKKUJA, jee palstajulkku, se mä oon aina halunnu olla.
Nyt mä lähen kattoo dokkaria, aamulla taas....
Kommentit (55)
Ei jaska enää noita...Jotkut tuntuu olevan provosoivalla päällä, ehkä vähän aina..En nimeä mainitse, mut joku vois kyllä olla sanomatta jotan minkä tietää toisia loukkaavan ja olevan alkuperäiseen asiaan kuulumatonta..Ihan selvästi vaan provoo meitä sanomaan takas. No, mie en enää jaksa siihen alentua!!Piste.
Ja mitäs sitten jos vähän lapsia tässä ollaankin..allekirjoittanut ainakin myöntää omaavansa lapsellisenkin puolen:)
No, pitänee lähtee nukkumaan, vaikka kiehuttaakin mokomat hienohelmat..Isot pierut teille vaan!:D
Kyllä te lyylit tiedätätte miten tärkeitä ootte, ja miten tärkeetä on saada välillä lukea asiat just semmoisina kuin ne on, ilman mitään turhia hienosteluja..
Plussaonnea sitä kaipaaville ja tarrasukkia masuasukkaille:D
Milenna rv 10+3 (ja karmee turvotus päällä..)
omaa pikaisesti,
eilisen selvän värillisen haamun jälkeen tänä aamuna tuli ihan mitättömän hailakka jotain-viivantapaista-viiva...höh ja höh. Vaikuttaa, että kemiallinen taas tulossa. En toki vielä luovuta.
Tutti kp 26/28
Pikapikaa tulin tännekkin lörpöttämään ennen töihin lähtöä. :) *addikti*
Ei nuista provoajista kannata välittää, antaa niitten päristä yksinään. Toki vaikeaa voi olla mutta en mä enää usko et kukaan niistä " uskaltaa" mennä niin henkilökohtaisuuksiin mitä ne on aiemmin mennyt. Niistä kun ei selviä seuraamuksitta. Se on vissi!
Kaunis kiitos sulle prisku, kun toivotit joukkoonne tervetulleeksi. Se oli hirmu nätisti tehty. *naantalin aurinkona*
Jos mun pymppä jollekkin pallille tänne mahtuu niin kiva! :)
Pölpötän aina kun ehdin, enskoihin olen jo pinoutunut, mutta siellä tuntuu olevan aika hiljaista, vaikkakin super-kivaa porukkaa sielläkin.
Tutti, toivoa on vielä ja roimasti! Hirmu paljon peukutuksia!
Nyt on pakko viuhahtaa töihin, illemmalla sitten paremmin!
-Janna the ältsin kamala-
Joko täällä on rauhoituttu ;-P
Tutti pieni, pesusien! Toivon sydämestäni, että pieni tutinalku jaksaisi pysyä mukana *uskoo vakaasti*
Janna, tervetuloa mukaan, tunnut oikein ihanalta ihmiseltä, " tuhmalta" =-)
Milenna, en minäkään jaksa enää mennä noihin provoihin *huokaa* jätetään ne omaan arvoonsa!
Prisku, sinä pieni terrierri, onko jo kovasti raskautunut olo =-))
Älä nyt enää kiihdy siellä niin kovasti, katos verenpaine nousee, ja vauvakin hermostuu :-) siellä masussa kasvaa varmaan aikamoinen sähikäinen jos äitiinsä vain hiukankin tulee ;-)
Tein äsken ämpärillisen perunamuusia, toivotaan, että edes siitä määrästä riittäisi vielä huomennakin! Pitää varmaan alkaa tehdä huonompaa ruokaa, ni menkki olis edes vähän pienempi ;-P Olipas huono vitsi...
Todella kirpeä pakkasaamu, piti taas pitkästä aikaa laittaa puita pesään, kun oli aamusella niin viluinen olo!
tuhruttaa taas vähän nirkosemmin, nyt siis neljäs tuhrupäivä!
nonuli
nonuli
Tutti: voimahali, ja kuten Janna sanoi, vielä on paaaljon toivoa.
Janna: Ihanaa!!! Siis kun tulit. Aina on tilaa yhdelle jolla ei ole tuikka pipo.
Nonuli:Terrieri;) hih!!! se mä oon. Ei mulla ole yhtään " raskaana" olo. Se oli se lauantai kun menkkojen olisi pitäny alkaa, kun oli masu tuntemuksia ja tissi kans, mut nyt sen jälkeen ei mitään. Tekis mieli pissiä tikkuun että taas näkis sen viivan, kun ei ole yhtään olo sellanen... no kai sitä ollaan, kun ei se tätikään tullu.
Onneksi mun mieli on siellä elokuussa ja thaimaassa... et en silleen mieti näitä asioita niin paljon...
jep, ei jaksa provoista enää, kaihoisaa tuli kyl vähä ikävä, hyvä tyyppi;)
Ei nuista provoajista kannata välittää, antaa niitten päristä yksinään. Toki vaikeaa voi olla mutta en mä enää usko et kukaan niistä " uskaltaa" mennä niin henkilökohtaisuuksiin mitä ne on aiemmin mennyt. Niistä kun ei selviä seuraamuksitta. Se on vissi!
Tätä kohtaa Jannan tekstissä ihmettelen. Kukaan niistä? En huomannut, että kukaan muu kuin minä olisi eiliseen ketjuun " ulkopuolisena" kommentoinut. Ja mistä henkilökohtaisuuksista on kyse? Minä en ole koskaan sanonut mitään henkilökohtaisuuksia kenestäkään. En minä edes muista nimimerkkejä, luen vain kirjoituksia. Jotenkin tuosta ylempänä olevasta saa sellaisen käsityksen, että eilen kirjoittaneet? (siin minä?) olisivat provoilleet ja loukanneet jotakuta henkilökohtaisesti.
Lueskelen hyvin sattumanvaraisesti joskus näitä ketjuja. Tosi harvoin olen vauvakuumepuolella enää käynyt, kun ei ole enää oikeastaan ajankohtainen aihe. Nyt satuin käymään ja tuo ketjun nimi: tyylilyylit herätti huomioni, kun se oli erikoinen nimenomaan vauvakuumepalstalle ja hauskakin.
Nytkään en muista sitä rumia puhunutta nimimerkkiä. En minä ketään vainoa. Kunhan luen ja kommentoin satunnaisesti kun teksti jotenkin koskettaa.
Jatkoja.
Janna tarkotti sitä törkyketjua tuolla av:lla. Siellä mentiin erittäinkin henk.kohtaisuuksiin ja kirjoitettiin todella rumasti minusta ja nonulista. Ja siitä joutuu " pää pölkylle" jos esim. minä tunnen että on loukattu tarpeeksi, ja nostan siitä äläkän. Toimituksen on silloin etsittävä ja annettava kirjottajien ip:t.
Eikä tää mikään suljettu ryhmä ole! Kyllähän me käsitetään että tätä käy lukemassa moni (yllättävää)!! Mutta sitä ei voinu näin " lapsellinen" ihminen ymmärtää että tää saa niin isot mittasuhteet, että puidaan av:lla vaan meidän tapaa kirjottaa ja elää.
Toivon kuitenkin että minua ei millään tapaa mielletä av-palstan juttuihin. Luen minä sielläkin kirjoituksia, mutta itse kirjoitan nimimerkilläni. Tosin nimettömänäkään en syyllistyisi henkilökohtaisiin loukkauksiin. Ei vauva-lehti tosin voi kenenkään ip:tä yksittäiselle lukijalle luovuttaa. Nuo ip:t ovat nykyisin muuten ongelmallisia kun useilla ne muuttuvat koko ajan. Ei pysy perässä. Olen itse eräällä palstalla valvojana. Mutta jopa nyt meni ihan asian vierestä. Hölösuu kun olen. Nyt lähden päikkäreille ja yöksi töihin, joten en illallakaan ehdi teitä häiriköidä. : )
Mä tätäkin aattelin että antaa olla, ei jaksa. Mutta sitten aamuyöstä kun olin puol yötä tätä miettiny, niin olin jo varma että mun pitää sanoa sulle yks juttu. No, sitten kun saatiin taas tänne vieras, kaihoisa, mun on pakko sanoa sulle mitä mä oon tajunnu. Eli nonuli, kun ehdit laitatko mulle meiliä priscilla1976@luukku.com, niin mä kerron mitä oon huomannu...
Siinä olet oikeessa että niitä ip:tä ei mulle anneta, siinä meni metsään että niitä vaikea saada. Hyvää työpäivää!!!
Mutta en mä aio sun kanssa alkaa vääntää niistä ip:stä tai mistään muustakaan, asianomaiset saa kyllä sit tiedon.
Miten niin mun kanssa vääntää? Ei mua haittaa vaikka saisitkin ip:t. Usko nyt ihan hyviksesi: Minä en ole mollannut ketään, en nimettömänä enkä nimimerkillisenä. Selvästikin nyt kuvittelet niin. Mutta omatuntoni on tämän asian suhteen puhdas kuin pulmunen. (vastapesty pulmunen). Kirjoittelisin mielelläni kanssasi muuallakin, mutta en viitsi laittaa osoitetta tähän julkisesti.
Jos nyt malttaisin sinne nukkumaan...
Harmi että töissä ei pääse kirjoittamaan, menisi yö nopeammin.
Ei tartte luulla!! Kuten sanoin, asianosaiset saa sitten tiedon kun tarvitsee.
Vääntämisellä tarkotin tota perhanan ip juttua. Sä olet sitä mieltä että niitä on vaikea saada, no ei näköjään aina ole!!!
Joo tässä sitä vaan roikutaan. Siis niitä ip:tä ei saa kai kovin helposti. Siellä missä olen valvojana ei nykyisin saa valvojatkaan nähdä niitä. Luulen että on joka paikassa jo sama systeemi. Juu juu....lopetan nyt ja menen ihan oikeasti nukkumaan.
Pitää olla hyvät syyt, ja joskus ne syyt sitten täyttyy. Eikä kaikkien saa, tietenkään, mutta jotkut jättää hyvin jälkensä.
Mutta ei tää nyt tässä mee suuntaan tai toiseen, sä olet tota mieltä, mä toista. Ja mä en ole kilpailemassa siitä asiasta.
Musta oli taas ollu oma alotus aihevapaalla. Ihanaa, mä tosiaan toivon että te rakkaat " ystäväni" jaksatte vielä vähän kirjotella musta:))
yks juttu, en asu vantaalla!!!!
mie tuolta suurperhe puolelta pahoittelen sitä mitä olette saaneet niskaanne :o(
viime viikolla mietin itsekkin josko kirjoittelisin teidän pinoonne mutta nyt se taitaa jäädä tähän yhteen kertaan noiden " kakan" niskaan heittäjien takia :o( toivottavasti saatte kirjoitella juttujanne ihan rauhassa tästä edespäin.
Mie tuun aina niin hyvälle tuulelle teidän jutuista ei ole pipit tuikalla eikä muualtakaan kiristä muu ku housujen vyö ;o)
priscillan tunnelmissa enempikin elänyt viime aikoina ONNEA plussasta vielä!!
Niiloakseli kp8/30 yk 10
Kertoisiko joku, mistä kakan heittämisestä on kyse. Milloin sitä on tapahtunut, millä tavalla? Ja miksi se nyt on otettu uudestaan tässä yhteydessä esille? Kävin av:lla ja pienen etsimisen jälkeen löysin ketjun jossa ilmeisesti Priscillasta puhutaan. Sekään ei selvittänyt niitä aikaisempia kakanheittojuttuja? Ikävää jos jotain keljua on sattunut, mutta se ei liity mitenkään siihen, että minä nyt satuin eilen paheksumaan yhden palstalaisen rumaa kielenkäyttöä. Ja kun se ei (tarkistin nyt asian) ollut edes tämä samainen nimimerkki, joka nyt on tuohtunut. Vanha täti ei ymmärrä mistään mittään ny.
Kaihoisa: niin, johtuisikohan siitä että paheksuit toisen kirjoitusta. Ei sillä, ettet niin olisi voinut tehdä, mutta sitä ennen siellä av:lla oli otettu asia tarpeeksi montaa kertaa esiin. Eli tuntui lietsomiselta tulla vielä tänne toistamaan samoja asioita.
Tämä on mun henk koht mielipide.
Samoilla linjoilla oon Tutin kans..
Tätä asiaa jankattiin ihan tarpeeks jo siel AV:llä, ja vielä täällä puolella jatketaan, niin se on mielestäni vähän liikaa..Jos joku asia järkyttää, niin pakkoko on sitten lueskella aihetta enempää. Ja kun asianomaisia(eli nimenomaan lyylejä itsejään) ei nää kielenkäyttöasiat haittaa, vaan saa tuuletella tuntojaan ihan niinkuin tykkää, niin miksi muut niin närkästyneet on ottaneet asiakseen kertoa meille miten kamalia ihmisiä täällä pinossa onkaan??? Ehkä se on vaan valittajan itsensä mielipide..
Ja me kun täällä Lyyleissä pidetään toistemme puolia, niin varmaan sen takia saat useempia kommentteja, vaikka kritiiki kohdistuisi vaan yhteen meistä..
Kiitos Priscilla uudesta pinosta!
Minäkin meen kattoo neljädee dokkarii...yötä, taas :)