Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Nimipäivistä*

17.04.2007 |

Nyt on kuulkaas sellainen tilanne, että meillä on remppa (isompi sellainen) kesällä tai jos saadaan kaupat purettua, niin ei asuta edes koko hometalossa enää. (missä sitten, ei mitään tietoa)

Oman kodin onneen ei mennyt meillä ihan parhaimmiten..

Ja siksipä mun järjestämät Nimipäivät siirtyköön siis tuleville vuosille, jos löytyy joku muu innokas (Athy?) järjestäjä löytyy.

JOS ei, niin voidaanhan jättää auki ja katsoa mikä tilanne, mutta..

anybody??

ku siellä on niin kivaakin

=)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden takaisilla Nimipäivillä oli oikein mukavaa, viime vuonna en päässyt. Oikein mielelläni osallistuisin, jos mahdollista. Meiltä on joka paikkaan pitkä matka, mutta tulisin, jos päivät osuisivat esim. etelän matkaamme (kesäkuun pari ensimmäistä viikkoa) tms.

Saanis, aina valmiina kisailemaan ja tapaamaan nimiharrastajia :)

Vierailija
22/27 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä muualla asuvalle ei paljon sano, missä päin mahtaa olla 250 tai 350 km Helsingistä, niin olisi hyvä tietää vaikka jokin lähipaikkakunta tai matka vaikka Tampereelta, jollet tarkkaa paikkaa halua paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Tuulikki:

Kun täällä muualla asuvalle ei paljon sano, missä päin mahtaa olla 250 tai 350 km Helsingistä, niin olisi hyvä tietää vaikka jokin lähipaikkakunta tai matka vaikka Tampereelta, jollet tarkkaa paikkaa halua paljastaa.

Täällä Etelä-Karjalassa siis asustamme. Tampereelta tänne on matkaa kolmisensataa kilometriä, Turusta melkein 400 ja Jyväskylästä reilut 200.

Vähänhän me ollaan täällä syrjässä, kun suurin osa potentiaalisista osallistujista taitaa olla ihan muualta päin Suomea...

Vierailija
24/27 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tarjoomus Uudenmaan suuntaan.

Eli ei mitään kilpalaulantaa, mutta kuulostellaan kenelle mikäkin paikka olisi sopiva, ja mikä ajankohta. Itse en kyllä todennäköisesti kykene pitkälle matkustelemaan perhe - ym-syistä.

Eikös tuossa aiemmin sitä elokuuta optioitu? Tällä hetkellä ainakin mulle kävis elokuussa melkein mikä vain viikonloppu.

Stelde

Vierailija
25/27 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stellanocturno:

toinen tarjoomus Uudenmaan suuntaan.

Eli ei mitään kilpalaulantaa, mutta kuulostellaan kenelle mikäkin paikka olisi sopiva, ja mikä ajankohta. Itse en kyllä todennäköisesti kykene pitkälle matkustelemaan perhe - ym-syistä.

Eikös tuossa aiemmin sitä elokuuta optioitu? Tällä hetkellä ainakin mulle kävis elokuussa melkein mikä vain viikonloppu.

Stelde

Vierailija
26/27 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä sopivuutta onkin sitten hankalampi määritellä, kun mulla on työtilanne ihan auki ja muuttaakin tosiaan pitäisi kesän aikana. Itä-Suomeen tulisi ehkä lähdettyä, jos sinne järjestäisi muutenkin kesäreissua, niin kuin on alustavasti suunniteltu. Uudellemaalle olisi ehkä vähän helpompi lähteä muuten vaan lyhyemmälle reissulle. Elokuu voisi kyllä olla hyvä ajankohta, ellei sitten ilmene kovin työkiireitä.

Vierailija
27/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä missä nimipäivät järjestetään, mutta olisi tosi mukava kun ne siis järjestettäisiin! :)

Ajankohdaksi ehdotan edelleen elokuuta, se tuntuu sopivan kaikille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi