Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan plussannut 1. pas:n jälkeen? Pas-kysymyksiä

30.09.2007 |

Kuinka hyvillä prosenteilla pas hoito onnistuu? Onko kellään tietoa?

Osaisko joku kertoa miten pas hoito lähtee etenemään, kun omaa kiertoa ei ole ollenkaan? Mitä lääkkeitä käytetetään yleisimmin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on kaksi pas poikaa. Kummatkaan tuoresiirrot eivät onnistuneet. Eli ekan ivf:n eka pas onnistui ja sama toisen ivf:n eka pas onnistui.

Tiedän myös täältä palstalta aikoinaan naisia jotka ovat onnistuneet.

Muuhun en osaa vastata.

Vierailija
2/4 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä PASsilla voi onnistua heti ensimmäisellä kerralla.

Meillä ensimmäisen IVF:n tuoresiirto ei onnistunut, mutta heti ensimmäisestä PASsista sai alkunsa meidän esikoinen kesäkuussa 2002 syntynyt tyttö.

Toista kun aloitettiin toivomaan niin pakkasessa oli yksi olki, jossa kaksi alkiota. Siitä hoidosta tuli kuitenkin nega. Toisen IVF:n tuoresiirto ei taaskaan onnistunut, mutta heti perään tehty PAS tuotti tuloksen. Toinen tyttäremme syntyi heinäkuussa 2005.

Kolmatta aloimme toivoa syksyllä 2006. Pakkasessa ei ollut mitään ja tuoresiirto ei taaskaan toiminut. Nyt pakkaseen saatiin kuitenkin 5 alkiota, joita ei kuitenkaan ryhdytty heti siirtelemään. Nyt tauon jälkeen on tarkoitus palata PAS hoitoihin marraskuussa.

Meille on sis tehty kolme tuoresiirtoa, josta yksikään ei ole tuottanut tulosta. Vastaavasti kolmesta PAS:sista meille on syntynyt kaksi tyttöä. Yleisiä prosentteja en tiedä, mutta meillä PAS:sien onnistumisprosentti on ollut hyvä.

Minulla PASsit on tehty aina omaan kiertoon, joten noista lääkkeistä en osaa sanoa mitään.

Hantta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yritystä taustalla yli 4v. IVF josta yksikään munasolu ei hedelmöittyny. ICSI josta 3 alkiota. tuoresiirto josta tyylipuhdas nega. nyt syyskuussa ensimmäinen PAS ja näytti ainakin toistaiseksi onnistuvan. Olen kuullut muitakin onnistuneita PAS:ssa. Tsemppiä teille.

-p- rv 4+6

Vierailija
4/4 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi varmaan lukea eka viesti loppuun :)

eli meille tehtiin lääkkeellinen PAS sillä oma kierto on epäsäännöllinen. yksi pilleri aamuin illoin ja ultrien mukaan siirto jolloin tulee luget mukaan. Olen ollut ihmeissäni tämän hoidon helppoudesta, ei mitään sivuvaikutuksia. Meille molemmat IVF ja ICSI tehty tänävuonna joten kerkesin jo tottua kamaliin sivuvaikutuksiin.

-p-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi