Monenko päivänä HALUAISITTE syödä jouluruokia per vuosi?
Minulle riittäisi yksi päivä. En pahastuisi nollastakaan.
Kommentit (49)
No kuka sua pakottaa?
Haluatko mitalin vai mikä nyt on?
En enään yhtenäkään päivänä aio syödä jouluruokia.
Sen ajan kun tämä homma on ollut omissa käsissä eli sellainen 30v, niitä syödään kaksi päivää. Jouluaatto ja joulupäivä. Missään joululounaillakaan en ole käynyt vuosiin.
Ehkä 200 pv olis hyvä. Rakasta kinkkuvoikkareita ja imellettyä perunalaatikkoa.
Mitähän vittua nyt taas? Marraskuu menossa ja pitäisi olla meedio. Huomisen safkaa tiedän, en pitemmälle Hoh hoijaa
En syö jouluruokia. Perunalaatikot ja muut sellaiset ovat minulle kauhistus. Syön joulumakeisia, kun ne tulevat kauppoihin syyskuussa.
Itse en laita yhtenäkään mutta yleensä pari kertaa vuodessa niitä saa muiden tarjoamana.
364, 1 päivä niin kiireinen ettei ehdi jouluruokaa syömään
JP
En syö yhtenäkään. Jouluna on perinne tehdä pizzaa ja katsella die hard leffoja.
1 päivä optimi. Mutta pakko aina syödä väkisin sitä 8kg kinkkua koko seuraava viikko ja sen kanssa jotain saarioisen porkkanalaatikkoa
En yhtenäkään. Pelkkä kinkku nyt menisi useamminkin, mutta kaikki muu on vaan pahaa. Ärsyttää, kun joka paikassa lounaallakin on vaan jouluruokaa ja hintaa on sen takia hilattu ylöspäin. No, kai sillekin on ottajansa.
Olen jo syönyt ensimmäiset joulutortut ja myös joulukinkkuviipaleita. Lasketaanko se jouluruokien syömiseksi? Jos lasketaan, niin helposti tulee kymmeniä päiviä. Miten graavi- ja kylmäsavulohet tulkitaan. Niitä syön satunnaisesti ympäri vuoden.
Nyt kun en ole moneen vuoteen syönyt jouluruokaa paitsi riisipuuroa, niin sanoisin parina kolmena. Mutta en oikeasti tiedä tykkäisinkö siitä enää. Riisipuuroa teen tässä joulun alla ja jouluna ehkä 5 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
En syö yhtenäkään. Jouluna on perinne tehdä pizzaa ja katsella die hard leffoja.
Saanko pölliä sun jouluperinteen omaan käyttööni? :D kuullostaa comfylta.
Yksi kinkku jo paistettu, huomenna toinen, myös laatikoita ollut lisukkeena. Jouluna sitten kolmas satsi. Torttuja paistan läpi vuoden.
Kerran vuodessa syön, en enempää jouluruuista syön vain porkkanalaatikkoa, sen lisäksi perunoita ja karjalanpaistia, joulutorttuja syön pidempään
Kahtena, ja niin teenkin.