Mulla tulee facebookin syötteessä vastaan mainoksia kans joogasta, mutta ihmetyttää kyllä joogamallien asuvalinnat. Pienenpienet stringit...
...ja sitten ollaan jalat harallaan käsiseisonnassa spagaatissa. Jos kuvakulma olisi eri, näkyisi varmaan kohdunsuu molemmin puolin stringin narua. Ei mua ainakaan houkuta tämmönen mainonta, antaa joogasta tosi pinnallisen kuvan jossa lienee tarkoitus vaan esitellä seksikkyyttä ja houkutella miehiä?? Eli siis vaimon kanssa tässä ihmetellään. Minua ei miehenä kiinnosta kuin vaimoni muodot. En ole kiinnostunut muista naisista.
Kommentit (8)
Nykyajan perseilyä. Voimaannutaan "joogasta" ym. hömpästä, kunhan saadaan esitellä kroppaa tiktokissa ym. pissisten hilavitkuttimissa
Näinköhän todella mainostavat joogaa, eivätkä jotain aivan muuta. Millaisilla sivustoilla vierailet?
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän todella mainostavat joogaa, eivätkä jotain aivan muuta. Millaisilla sivustoilla vierailet?
Mies ei katsele muita naisia eikä tässä mitään sellaista voi olla, nyt johtuu jostain muusta
- vaimo
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi olla jotain perää. Minulle näkyy lähinnä joogamainoksia, joissa ihmisillä ihan normitrikoot päällä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi olla jotain perää. Minulle näkyy lähinnä joogamainoksia, joissa ihmisillä ihan normitrikoot päällä. 🤔
Ei ole nyt siitä kyse
Minäkin kirjoittelen AP:n kaltaisia mielipiteitä aina kun vaimoni on kotona ja on vaara että hän olan takaa näkee mitä postaan. Kun olen yksin, käytetyin hakusanani pokesivuilla on
Cheat
Yogapants
Pawg yoga Pantsu
Big assess
Cum on ass
M43
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoittelen AP:n kaltaisia mielipiteitä aina kun vaimoni on kotona ja on vaara että hän olan takaa näkee mitä postaan. Kun olen yksin, käytetyin hakusanani pokesivuilla on
Cheat
Yogapants
Pawg yoga Pantsu
Big assess
Cum on ass
M43
🤢
Milloin tulet kaapista ulos?