Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tulee facebookin syötteessä vastaan mainoksia kans joogasta, mutta ihmetyttää kyllä joogamallien asuvalinnat. Pienenpienet stringit...

Vierailija
13.11.2025 |

...ja sitten ollaan jalat harallaan käsiseisonnassa spagaatissa. Jos kuvakulma olisi eri, näkyisi varmaan kohdunsuu molemmin puolin stringin narua. Ei mua ainakaan houkuta tämmönen mainonta, antaa joogasta tosi pinnallisen kuvan jossa lienee tarkoitus vaan esitellä seksikkyyttä ja houkutella miehiä?? Eli siis vaimon kanssa tässä ihmetellään. Minua ei miehenä kiinnosta kuin vaimoni muodot. En ole kiinnostunut muista naisista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulet kaapista ulos?

Vierailija
2/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan perseilyä. Voimaannutaan "joogasta" ym. hömpästä, kunhan saadaan esitellä kroppaa tiktokissa ym. pissisten hilavitkuttimissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän todella mainostavat joogaa, eivätkä jotain aivan muuta. Millaisilla sivustoilla vierailet?

Vierailija
4/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän todella mainostavat joogaa, eivätkä jotain aivan muuta. Millaisilla sivustoilla vierailet?

Mies ei katsele muita naisia eikä tässä mitään sellaista voi olla, nyt johtuu jostain muusta

- vaimo

Vierailija
5/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi olla jotain perää. Minulle näkyy lähinnä joogamainoksia, joissa ihmisillä ihan normitrikoot päällä. 🤔

Vierailija
6/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä voi olla jotain perää. Minulle näkyy lähinnä joogamainoksia, joissa ihmisillä ihan normitrikoot päällä. 🤔

Ei ole nyt siitä kyse

Vierailija
7/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelen AP:n kaltaisia mielipiteitä aina kun vaimoni on kotona ja on vaara että hän olan takaa näkee mitä postaan. Kun olen yksin, käytetyin hakusanani pokesivuilla on

Cheat

Yogapants

Pawg yoga Pantsu

Big assess

Cum on ass

M43

Vierailija
8/8 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kirjoittelen AP:n kaltaisia mielipiteitä aina kun vaimoni on kotona ja on vaara että hän olan takaa näkee mitä postaan. Kun olen yksin, käytetyin hakusanani pokesivuilla on

Cheat

Yogapants

Pawg yoga Pantsu

Big assess

Cum on ass

M43

🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme