Joko on viikonlopun suunnitelmat selvillä?
Meillä mennään mökille. Tänään hankitaan ruuat valmiiksi, sillä lähtö huomenna heti töiden jälkeen.
Kommentit (17)
Lauantaina töihin, ja sunnuntaina varmaan porukoille
Eipä ole mitään kummempia suunnitelmia. Ulkoilua, ruuanlaittoa, syömistä, juomista, seurustelua, telkkarin katselua ja netissä roikkumista.
Alotan kännäämisen tänään ja olen maanantai aamuna krapulassa kuskaamassa koulukyytiläisiä
Ei eroa päivät minulla mitenkään viikonlopusta muuten kun huomaan tv ohjelmista mikä päivä on menossa.
En ole edes aloittanut viikonlopun miettimistä vielä.
Luultavasti stressaan koko viikonlopun maanantaina olevaa neurokirurgin vastaanottoa. Hattuteline kuvittelee olevansa puutarha ja kasvattanut uuden kasvaimen entisen tilalle.
Ihan selvä suunnitelma. Nettiä 10 - 14 tuntia päivässä ja pari tuntia telkkarin katsomista. Viikonloppu ei poikkea mitenkään arkipäivistä.
Runkkaan aamusta iltaan molempina päivinä. Välillä juon kaljaa.
Jep. Lapsen perhe tulee la syömään.
Sunnuntaina pakkaan 10 vkon reissua varren, lähtö ma aamulla
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan aamusta iltaan molempina päivinä. Välillä juon kaljaa.
Ihan hyvä suunnitelma. Kaljan tilalle vaihtaisin viinan tai viinin. Kalja lähinnä kusettaa vain.
Istun varmaan tässä koneella niin kuin muinakin päivinä. Tarvittaessa teen ruokaa ja muita kotiaskareita.
Matalan profiilin yhteissynttärit perheen kesken pari päivää etuajassa.
Olen tavannut erään miehen kanssa nyt muutaman kerran ja viikonloppuna hän tulee ensimmäistä kertaa yökylään luokseni 😍
Juu, lauantaina paljubileisiin ja sunnuntaina kummitytön synttäreille pienessä kohmelossa.
Joo panen vaimoa kakkoseen enkä kysy lupaa edes.
On.
Lapsilla synttärihommia ja harrastuksia.