Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (823)

Vierailija
801/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Mombasasta. Tuossa vieressä makailee viehättävä 25-vuotias tyttö, aiemmilta reissuilta tuttu. Kun tulin, hän ilmoitti joutuneensa ulos asunnostaan ja kysyi suoraan, saako kämppäillä tämän talven luonani. Herrasmies ei voine kieltäytyä.

Tein sitten työsopimuksen tytön kanssa ihan omasta aloitteestani. Maksan ylöspidon ja 250 €/viikko. Win-win tilanne. Ja prostituutiota, tietenkin.

Etkö koe olevasi hyväksikäyttäjä?

Monet meistä miehistä ehkä näkevät asian eri tavalla. Miehille ei usein ole ongelmaa elättää naisseuralaista.

Onko parisuhteessa siipeilevä nainen hyväksikäytön uhri ja partneriaan elättävä hyväksikäyttäjä myös länsimaissa? Entä jos suhde on lyhyt? Jos länkkärimies tai nainen ulkomailla hengaa vaikka kuukauden paikallisen kanssa, niin että tämä paikallinen saa taloudellista etua? Onko hyväksikäyttöä jos kyseessä on nainen/gambia/miesseuralainen vai vain silloin kun länkkäri on mies? Bordellit ja paritus ovat eri asioita kuin vapaaehtoinen kahden välinen sopimus.

Vierailija
802/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuvioni:

Tapasin itse nykyisen naisystäväni Thaimaassa baarissa vuosi sitten. Hän on minua reilusti nuorempi (32-52) ja kahden tytön yh.  Nyt kun olin lomalla olin tämän naisen seurassa kolmannen kerran. Pari viikkoa tämän naisen ja reilun viikon myös tyttärien kanssa 24/7. Minulle tämä kuvio on maksanut jo enemmän kuin että elättäisin suomalaista naista ja kahta lasta Suomessa. Saa nähdä tuleeko tästä uusioperhe kuvio vai ei, todella yritän parhaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä kysymys. Hänelle palkka on täkäläisittäin todella hyvä.

Ilman prostituutiota tuon voisi uskoakin. Jos hän vain kokkaisi ja siivoaisi. Muuten ei.

Vierailija
804/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Mombasasta. Tuossa vieressä makailee viehättävä 25-vuotias tyttö, aiemmilta reissuilta tuttu. Kun tulin, hän ilmoitti joutuneensa ulos asunnostaan ja kysyi suoraan, saako kämppäillä tämän talven luonani. Herrasmies ei voine kieltäytyä.

Tein sitten työsopimuksen tytön kanssa ihan omasta aloitteestani. Maksan ylöspidon ja 250 €/viikko. Win-win tilanne. Ja prostituutiota, tietenkin.

Etkö koe olevasi hyväksikäyttäjä?

Monet meistä miehistä ehkä näkevät asian eri tavalla. Miehille ei usein ole ongelmaa elättää naisseuralaista.

Onko parisuhteessa siipeilevä nainen hyväksikäytön uhri ja partneriaan elättävä hyväksikäyttäjä myös länsimaissa? Entä jos suhde on lyhyt? Jos länkkärimies tai nainen ulkomailla hengaa vaikka kuukauden paikallisen kanssa, niin että tämä

Suomessa ei juurikaan ole kantasuomalaisia naisia, joita mies elättää. Varmaan nykyään on fifty fifty että nainen joutuu elättämään työtöntä miestään. Onko siipeilevä mies silloin myös hyväksikäytön uhri? Voisiko näissä tapauksissa olla kyse rakkaudesta ja perheestä? Mitäs luulet? 

Ja rakastaako joku kehitysmaan nainen hyväksikäyttäjäänsä?

Vierailija
805/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät joukolla myy persettä, kun se olisi niin hyvä ammatti?

Varmasti olisi kysyntää homo-, bi- ja setämiesten piireissäkin vaihtelun vuoksi.

Vierailija
806/823 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuon Mombasan tytön voinut pitää kämpillä ihan ilman käteistä rahaakin. Uskotella itselleen, että tyttö on mukana pelkästä rakkaudesta, eikä asunnon ja ylöspidon tarpeella ole mitään tekemistä tässä diilissä.

Päädyin maksamaan viikkopalkkaa siksi, että se tekee tilanteesta selvemmän. Ja hänellä on vapaus lähteä juuri sillä hetkellä kun haluaa. Prostituutiota kyllä, mutta hyväksikäyttö on sitten vaikeampi määriteltävä.

Vierailija
807/823 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät sika hyväksesi, vaikka uskottelet itsellesi muuta. Kuvottavaa.

Vierailija
808/823 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs ja näen asiassa vain hyviä puolia. Kun joku toinen nainen hoitelee nämä palveluja ostavat miehet maksusta, he ovat poissa ahdistelemasta tavallisia naisia eivätkä itke inceleinä, kuinka epistä kaikki on.

Vähän kyllä mietityttää, että kyseiset miehet typistetään maksua vastaan palveltaviksi panokoneiksi, mikä ei oikein ole ihmisarvon mukaista, mutta jos itse suostuvat niin hiiteen muut arvot. Tässä mitään maailmanparantajia olla.

Vierailija
809/823 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykikonetoimintaa niille, joille se riittää. Tungetaan tavara sisään ja myllytetään. Kone jää odottamaan seuraavaa pyykkiä ja edellinen pyykki lähtee kuivumaan. Jotkut toivoo jotain laadukkaampaa puolin ja toisin. Vaikkapa oman pesukoneen, jota naapurit ei käytä.

Vierailija
810/823 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi kysyntää homo-, bi- ja setämiesten piireissäkin vaihtelun vuoksi.

Ei olisi. Top-miehistä on pulaa näissä piireissä, joten munan myyminen olisi tuottoisampaa.

Vierailija
811/823 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan, koska prostituution lieveilmiöt ovat huume- ja ihmiskauppa, rikollisuus ja taudit.

Vierailija
812/823 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastustaisin? Jokainen tehkööt mitä työtä lystää. Aivan yks lysti minulle mistä kukakin tulonsa hankkii, ei ole laitonta joten en näe mitään syytä loukkaantua kenenkään laillisesta ammatista. 

Vierailija
813/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 4 kpl pitkäaikaisia ystävättäriä, joille olen maksanut kertakorvauksen. Fysioteraputti, lastentarhan ope jne. ihan tavallisia naisia ja äitejä, yksinhuoltajia. Saaneet hyvää seksiä turvallisesti ja helpost + rahaa, minä saanut hyvää seksiä ilman että kuulen naisista saantikertojen välissä. Äärimmäisen toimiva järjestely, en todellakaan tuomitse.

Vierailija
814/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehet voivat tehdä mitä huvittaa, perheellisellä menevät lapsille ja vaimolle kuuluvat rahat ihan väärään paikkaan. Olisivat edes rehellisiä siitä: "isukki ei nyt voinut ostaa teille jouluksi öksboksia, koska isukki halusi ejakuloida ilolinnun sisälle ja sille menivät ne boksin rahat". 

Vierailija
815/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivallan uhkan vuoksi vartijat ja poliisit eivät tee työtään yksin, vaan liikkuvat pienissä laumoissa. Prostituoitu on lähes aina yksinyrittäjä, jolla ei ole vartijaa turvanaan, eikä poliisiltakaan uskalleta pyytää apua uhkatilanteessa.

Aloittaja varmaan markkinoi prostituoidun ammattia kaikille sukulaisilleen, niin miehille kuin naisille? Teinistä vaariin?

Siksipä ilotalot pitäisi sallia, koska niissä olisi näillä naisilla asianmukainen turva takuu. Lisäksi kaikkien tätä työtä tekevien pitäisi rekisteriröityä, jotta hekin maksaisivat asianmukaiset verot.

Ilotalot voisi sijoittaa aina jonnekin teollisuusalueelle, jossa ne olisi poissa yleisesti ottaen lasten silmistä ja asuintalojen vierestä. Helsingissä esim joku Tattarisuo olisi oiva paikka ilotalolle.

Vierailija
816/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vetää aina tämän homokortin esille?

Vierailija
817/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuvioni:

Tapasin itse nykyisen naisystäväni Thaimaassa baarissa vuosi sitten. Hän on minua reilusti nuorempi (32-52) ja kahden tytön yh.  Nyt kun olin lomalla olin tämän naisen seurassa kolmannen kerran. Pari viikkoa tämän naisen ja reilun viikon myös tyttärien kanssa 24/7. Minulle tämä kuvio on maksanut jo enemmän kuin että elättäisin suomalaista naista ja kahta lasta Suomessa. Saa nähdä tuleeko tästä uusioperhe kuvio vai ei, todella yritän parhaani.

Siis olet maksanut jo nyt enemmän vuodessa ja käytät niitä lapsiakin? Voi pyhä jeesus.

Vierailija
818/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastaan tai puolesta, mutta rikollisuus ja veronkierto ovat bisneksessä vakavia ongelmia. Eikä surkea, ylihinnoiteltu seksi yksinäisyyttä poista.

Heh, erinomainen (siis oikeasti monipuolinen, mukaansa tempaava ja hurmiollinen) seksi varsin edullisesti hinnoiteltuna kyllä poisti minulta erittäin tehokkaasti yksinäisyyttä. Mutta sitä en tiedä, että riittäisikö se moniksi vuosiksi.

Vierailija
819/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole luulo tiedon väärtti tässä asiassa. Me homot emme yleisesti ottaen maksa seksiseurasta,, koska meistä 95% saa seksiä maksamattakin. Miesprostituoiduille homojen piirissä ei oikein markkinoita. Miehen täytyisi olla poikkeuksellisen komea, jotta hänelle joku maksaisi siitä seksistä. 

Vierailija
820/823 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vetää aina tämän homokortin esille?

Koska miehille reikä on reikä ja miehet haluavat testosteronin vuoksi seksiä naisia enemmän. Miksi ette sitten vetele toisianne? Jättäkää naiset rauhaan jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme