Miksi vastustat prostituutiota?
Miksi vastustat?
Kerrataan ensin faktat asiasta:
- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.
- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.
- Voi valita omat työajat ja lomat.
- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms
- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.
- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.
- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.
- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.
Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.
Kommentit (823)
Mina tiena 5000 ja 6000 euro kuukausi eika tarvi osa taysi suomi. Iha hyva ala.
Täällä selvästi joillekin naisille ottaa koville, että toiset nuoremmat ja kauniimmat naiset rahoittavat omasta tahdostaan opiskelu aikana oman elämän ja tienaavat paremmin kuin suurin osa työssä käyvä. Ei seksityö ole pois keltään jos sitä myyvä nainen ei ole ihmiskaupan tai parituksen uhri. Se ei ole keneltäkään pois. Itse olen 50 vuotias nainen ja en itse myisi itseäni, mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut opiskelijat tekevät sitä ja varmasti itsekin nuorena olisin harrastanut mieluummin seksiä ja tienannut kuukauden tulot päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä selvästi joillekin naisille ottaa koville, että toiset nuoremmat ja kauniimmat naiset rahoittavat omasta tahdostaan opiskelu aikana oman elämän ja tienaavat paremmin kuin suurin osa työssä käyvä. Ei seksityö ole pois keltään jos sitä myyvä nainen ei ole ihmiskaupan tai parituksen uhri. Se ei ole keneltäkään pois. Itse olen 50 vuotias nainen ja en itse myisi itseäni, mutta ymmärrän hyvin miksi jotkut opiskelijat tekevät sitä ja varmasti itsekin nuorena olisin harrastanut mieluummin seksiä ja tienannut kuukauden tulot päivässä.
Silloinkin kun asiakas on vastenmielinen? Ja jos kieltäydyt, hän kirjoittaa kuinka surkea ja epäluotettava olet, eikä kannata erehtyä sinun luoksesi.
Täysin vastaan, uskonnolliset, mutta myös loogiset/ihmisarvo asiat painavat.
Mielestäni seksi kuuluu avioliittoon, miehen ja naisen välille. Muu on Jumalan silmissä väärin, koska ihmiskehon intiimialuuet ja seksi on pyhää, eikä niitä tule myydä tai antaa jokaiselle.
Prostituutiosta ei pidä tehdä virallista tai edes valvottua ammattia, koska muuten lisää naisia, joilla olisi rahkeita vaikka mihin, alentuvat prostituutin ammattiin, koska näkevät sen helppona rahana. Protituutio pitää säilyä ns. Rikollisena toimintana, koska muuten siitä tulee liian normi. Sitä paitsi, jos hölmö 18v alkaa tekemään seksityötä, niin häneltä voi mennä koko elämä ja mahdollisuudet ohi, jos vaikka kolmikymmpisenä tajuaa että haluaa ennemmän kuin vain "pärjätä". Ymmärtääkseni suurin osa ei saa seksityöstä mitään järkyttävän suurta liksaa, vaan juuri ja juuri sen mitä tarvitsevat.
Prostituutiossa on riskinä kaiken maailman ihmiskauppa, ja seksuaalinen väkivalta, kuten myös henkiset vaivat -vaikka seksi ja asiakkaat olisivat kivoja, on työ silti poikkeuksellisen henkisesti kuluttavaa, kuten on irtosuhteiden harrastaminen jne. Seksityö ei ole voimaannuttavaa, vaan alentavaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, jos kyseessä on itsenäinen yrittäjä eikä paritettava. Seksityöntekijää (onlyfans mukaanlukien) en tosin kumppaniksi huolisi, mutta se nyt on eri asia.
Miksi et huolisi kumppaniksi seksityöläistä? Sehän on vaan itsenäinen yrittäjä kuten edellä sanoit.
Itse ainakin kunnioitan enemmän seksistä rahaa ottavia naisia kuin itseään ilmaiseksi jakelevia.
eri
No tietysti, onhan se hirmuista jos nainen ihan itse saa päättää milloin haluaa seksiä ja kenen kanssa ja kuinka usein. Parempi pitää naisten seksuaalisuus vaan miesten määräys
Niin se kotimainen prostituoitukin päättää: milloin, kenen kanssa, mitä ja kuinka usein. Ja päälle mikä on hinta.
Te miesvihaaja-kiihkofeministit olette kyllä täysin oman lajinne ihmisiä. Viis muiden - edes kritiikin kohteina olevien ammatinharjoittajien - omista mielipiteistä, teidän jyrkkä irrationaalinen vihantäytteinen öyhötyksenne on totuus, jota kaikkien muidenkin on noudatettava. Jotain henkistä vajetta se kai sitten paikkaa ja helpotuksen suo.
Kukahan se tässä nyt on vihantäyteinen öyhöttäjä. Lue omat kirjoituksesi ja katso peiliin.
sivusta
Irrationaalisen raivokkaan vouhottamisen ja juurikin öyhöttämisen kritisoiminen on "vihantäytteistä öyhöttämistä"??
Joo, hyvä yritys, olet melkein huvittava.
Jos joku haluaa jakaa persettään kylillä niin siitä vain, mutta en tätä ainakaan puolisokseni halua ottaa.
No oon todella yksin tämän mielipiteeni kanssa mutta voin sen tänne kirjata. Me olemme kaikki ikuisia sieluja. Ja sielu voi saada ihmiselämän täyttymyksen hyvin läheisessä ja rakastavassa suhteessa. Sellaisessa jossa toinen tunnetaan läpikotaisin ja toiselle halutaan pelkkää hyvää, toisen korkeinta parasta, niin että se on mahdollisimman täydellisessä linjassa myös oman korkeimman parhaan kanssa. Ja seksuaalisuus on yksi tapa toteuttaa tuota yhteyttä. Se on kahden tietyn ihmisen välinen, samanlaista ei synny kenen tahansa kanssa, ja oman rakkaan kohtaaminen voi kestääkin aikansa koska ensin täytyy tuntea itsensä ja oma polkunsa.
Parhaimmillaan se seksuaalinen kohtaaminen tällaisten ihmisten välillä jotka kokevat toisiinsa valtavaa vetovoimaa ja joiden välinen yhteys voi olla sanatonta, on syvästi transformoiva kokemus. Yhdistytään ja matkataan yhdessä uudenlaisina kohti uutta. Jotain sellaista mihin kumpikaan ei ehkä itsenään pääsisi. Seksi on ikään kuin sen sielujen yhteyden sinetti.
Sitten se fyysinen osa tuosta irrotetaankin joksikin kömpelöksi limakalvohinkutukseksi jolla tähdätään hetken hurmioon ja jolle vielä määritetään rshallinen arvo. Se on niin kaukana tuosta rakkauden alkuperäisestä tarkoituksesta eli tulla aidosti yhteen sekä sielu- että kehotasolla. Siinä halvennetaan molempia osapuolia ja sitä mahdollisuutta korkeaan rakkauteen ja yhteyteen. Emme me ole pelkkiä eläimiä. Vaan ikuisia sieluja.
Ajattelen myös että jokaisella on oikeus olla elämässä kun on tänne syntynyt ja oikeus saada kaikki elämäänsä vaadittava hyvä ilman että täytyy tehdä sielua näivettäviä ja itsekunnioitusta loukkaavia asioita. Siksi siis en kannata p r os tituutiota.
Kummaa miten jotkut haluavat RAJOITTAA naisten ja miesten oikeutta päättää omasta kehostaan ja miten siitä saa nauttia.
Siis päättää vieraiden ihmisten kehoista.
Onko joku jumaluuskompleksi vai mistä tällainen vallanhimo kumpuaa?
Miksi kukaan haluaisi itselleen valtaa päättää miten tuntemattomat ihmiset käyttävät kehojaan omasta vapaasta tahdostaan?
Tällainen vallanhimo ja kontrolloinnin halu kertoo itsekkyydestä, narsismista, junttiudesta tai jostain muusta vakavasta ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa jakaa persettään kylillä niin siitä vain, mutta en tätä ainakaan puolisokseni halua ottaa.
Sitten jäät tässä ajassa luultavasti ilman kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni seksi kuuluu avioliittoon, miehen ja naisen välille. Muu on Jumalan silmissä väärin, koska ihmiskehon intiimialuuet ja seksi on pyhää, eikä niitä tule myydä tai antaa jokaiselle.
Prostituutiosta ei pidä tehdä virallista tai edes valvottua ammattia, koska muuten lisää naisia, joilla olisi rahkeita vaikka mihin, alentuvat prostituutin ammattiin, koska näkevät sen helppona rahana. Protituutio pitää säilyä ns. Rikollisena toimintana, koska muuten siitä tulee liian normi. Sitä paitsi, jos hölmö 18v alkaa tekemään seksityötä, niin häneltä voi mennä koko elämä ja mahdollisuudet ohi, jos vaikka kolmikymmpisenä tajuaa että haluaa ennemmän kuin vain "pärjätä". Ymmärtääkseni suurin osa ei saa seksityöstä mitään järkyttävän suurta liksaa, vaan juuri ja juuri sen mitä tarvitsevat.
Prostituutiossa on riskinä kaiken m
Luitko edellä olleita kirjoituksia lainkaan? Osalla se on vain opiskeluajan rahan hankinta keino. Toki on näitä jotka jatkavat tätä ammattia, mutta myös entisiä maistereita ja tohtoreita sekä lääkäreitä jotka rahoittaneet opiskelunsa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituutiosta ei pidä tehdä virallista tai edes valvottua ammattia, koska muuten lisää naisia, joilla olisi rahkeita vaikka mihin, alentuvat prostituutin ammattiin, koska näkevät sen helppona rahana. Protituutio pitää säilyä ns. Rikollisena toimintana, koska muuten siitä tulee liian normi. Sitä paitsi, jos hölmö 18v alkaa tekemään seksityötä, niin häneltä voi mennä koko elämä ja mahdollisuudet ohi, jos vaikka kolmikymmpisenä tajuaa että haluaa ennemmän kuin vain "pärjätä". Ymmärtääkseni suurin osa ei saa seksityöstä mitään järkyttävän suurta liksaa, vaan juuri ja juuri sen mitä tarvitsevat.&
Luitko edellä olleita kirjoituksia lainkaan? Osalla se on vain opiskeluajan rahan hankinta keino. Toki on näitä jotka jatkavat tätä ammattia, mutta myös entisiä maistereita ja tohtoreita sekä lääkäreitä jotka rahoittaneet opiskelunsa näin.
Varmasti on. Mitä sitten?
Ja varmasti väittävät itselleen ja muille, että se oli duuni muiden joukossa. Sehän ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituutiosta ei pidä tehdä virallista tai edes valvottua ammattia, koska muuten lisää naisia, joilla olisi rahkeita vaikka mihin, alentuvat prostituutin ammattiin, koska näkevät sen helppona rahana. Protituutio pitää säilyä ns. Rikollisena toimintana, koska muuten siitä tulee liian normi. Sitä paitsi, jos hölmö 18v alkaa tekemään seksityötä, niin häneltä voi mennä koko elämä ja mahdollisuudet ohi, jos vaikka kolmikymmpisenä tajuaa että haluaa ennemmän kuin vain "pärjätä". Ymmärtääkseni suurin osa ei saa seksityöstä mitään järkyttävän suurta
Sehän on. Vähän kun moni ei halua olla roskakuski, mutta heitä tarvitaan yhteiskunnassa tai putkimies tms.
Prostituutio on haureutta, jonka harjoittajat Jeesus tulee tuomitsemaan kadotukseen, missä on oleva itku ja hammasten kiristys eikä mato kuole koskaan. Kehottaisin vakavasti prostituoituja ja heidän asiakkaitaan tekemään parannuksen ja katumaan tekojaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Bordellit pitäisi laillistaa, mutta toiminta voisi olla luvanvaraista / lisensoitua, jota valvoo viranomainen. Näin voitasiin varmistaa, että ammattia harjoittavat ihmiset tekevät sitä omasta tahdostaan eivätkä ole ihmiskaupan uhreja.
Vierailija kirjoitti:
MInua ei haittaisi yhtään, jos puolisoni olisi entinen seksityöläinen. Päinvastoin, pitäisin sitä jopa positiivisena asiana. Olisi ainakin avomielinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.
Tämä satu on kuultu aiemminkin.
Onko teidän vanhojen naisten vaikea uskoa, että toiset saavat seksistä rahaa? Yllättyisit kuin yleistä se on opiskelijoiden keskuudessa. Itselleni ei jäänyt myös traumoja tai muuta. Jatkoin normisti opiskelujen jälkeen suoraan oman alan töihin. Paikka oli jo valmiina kun ei naisia tosiaan paljon tällä alalla ole ja palkka suuri. Nyt olen tosin äitiyslomalla. Mieheni tietää menneisyydestä.
Olen mies ja minua ei haittaisi yhtään, jos vaimoni olisi aikanaan myynyt seksipalveluita. Mitä mieltä miehesi on asiasta? Palaatteko tähän koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Rahoitin kuuden vuoden opiskeluni prostituutiolla. En traumatisoinut, enkä saanut mielenterveysongelmiakaan. Koskaan en kohdannut väkivaltaa, vaan miehet olivat kovin kohteliaita. Asiakkaat olivat aivan tavallisia, pääosin perheellisiä miehiä.He eivät saaneet vaimoltaan sellaista seksiä, mitä olisivat halunneet. Yleisin ongelma oli, että vaimo ei halunnut seksiä lainkaan. Mukavia kohtaamisia ja kivoja miehiä.
Olen yksi näistä miehistä, jonka vaimo ei halua seksiä ja olen kertonut hakevani sitä muualta. Vaimo ei kysy enkä minä kerro. Olen ostanut seksiä ja minulla on ollut vuosia kestäneitä asikassuhteita palveluntarjoajaan jonka kanssa olemme käyneet illallisilla, matkoilla ja päätyneet harrastamaan suojaamatonta seksiä. Suhde muistuttaa varsin paljon jotain sugardaddy tyyppistä järjestelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tienaa hiusten leikkuulla ja joku toinen hieromalla. Mikäs siinä, jos joku tienaa myymällä seuraansa ja samalla seksiä sovittuun hintaan. Loppuisi tämä iänikuinen ei ole rahaa vinkuna, kun naiset - miehetkin toki, jos kysyntää riittää - tienaisivat useamman tonnin kuukaudessa tarjoamalla palveluja halukkaille. Pro prostituutio.
Jaa mitkähän prostituoidut tienää monta tonnia kuussa. Kyllä on taas ihme satusetiä linjoilla. Suurin osa ei tienaa mitään, kun sutenööri vie palkan. Loputkin tienää muutaman kympin tai satkun, joka sekin menee yleensä huumeisiin, koska prostituutio ja huumeet ovat kietoutuneet samaan alamaailmaan ja pyörittävät toisiaan.
Kun tein opiskeluaikana noita hommia. Tienasin 600-3000 päivässä. Joskus saattoi saada isompia summia 800-20000 ja siihen päälle majoitukset, ruuan ja hemmottelu hoitoa. Joskus mies osti minulle vaatteita ja laukkuja. Omistan edelleen esimerkiksi 40 000 birkinin, ei olisi välttämättä muuten tullut ostettua. Suurin osa nuorista maksullista ja osa vanhoista tienaa paljon paremmin kun normi duunari.
Birkin - ollaan ehkä tavattu
Suomessa on euro käytössä, jos et ollut tiennyt vielä.