Yön Timo ja omituinen ajokortti-autoilu/aselupa- aseenkantovertaus?
Vapaasti lainaten jotenkin näin:
"On minulla ajokorttikin niin aion autoilla, Ja kun on aseenkantolupa niin silloin saa kantaa asetta."
Juu. Mutta tuo humalatila muuttanee tilannetta kummassakin. Niin autoilun kuin aseenkannon suhteen.
Miten tämä jäi Timolla tajuamatta?
Kommentit (11)
Timo kertoo olevansa kokenut aseenkäyttäjä. No se ei olekaan tässä ongelmana, vaan juopumus ja tilannetajun hämärtyminen.
Poliisina hän itse puuttuisi varmasti vastaavaan, jos tulisi virassa känninen asemies vastaan ammuskeltuaan yleisellä paikalla.
Hyvä että tulee ratkaisu tähänkin. Nämä prosessit kestävät valitettavasti liian kauan.
Vierailija kirjoitti:
Timo kertoo olevansa kokenut aseenkäyttäjä. No se ei olekaan tässä ongelmana, vaan juopumus ja tilannetajun hämärtyminen.
Poliisina hän itse puuttuisi varmasti vastaavaan, jos tulisi virassa känninen asemies vastaan ammuskeltuaan yleisellä paikalla.
Kokenut aseenkäyttäjä ei ota asetta mukaan lähtiessään kaupungille dokaamaan. Tunnetusti alkoholi vähentää estoja, vaikkapa aseen käyttöön.
Suosittelen autoilua, jos on ajokortti, ja suosittelen ammuskelua kännissä julkisella paikalla jos on vaan ase ja lupa siihen?
Näin kertoo meille ex-poliisimies ja nykyinen lainsäätäjä.
Onkohan Timo rauhoittavien alaisena noissa haastatteluissa??
Miehekkäät oikeusnimikkeet? Eli Väärät nimikkeet eli syytteet????????
Syytettykös senkin päättää Timon mielestä?
Jättäisi kommentoimatta kun on noin urpo.
Pelottavaa, että meillä on töissä tuon tasoisia poliiseja.
Kyllä minä saan mielestäni ammuskella kaupungilla kännissä, kun minulla on ase ja lupa.
Se on persuääliö