Kulkeeko tuolla kaduilla siis paljonkin poliiseja aseet mukana vaikka ovat siviilissä/vapaalla/humalassa tai jopa hyllytettynä eduskunnassa?
Kommentit (21)
Ei, silloin vaan kun ravintolailta tiedossa.
No tuskin sentään. Timo nyt elää vaan omassa harhaisessa maailmassaan
Suomessa onneksi nuo hullut liipasinherkät poliisit ovat harvemmassa kuin Usassa. Mutta sellaista kulttuuria ei kukaan meille halua.
Siinä mielessä hyvä tämä tapaus, että nyt ehkä joku tajuaa, että nuo vanhat unohtuneet luvat pitää oikeasti poistaa.
Toivottavasti. Sen verran paljon narkkareita puukot taskussa tuolla kulkee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Sen verran paljon narkkareita puukot taskussa tuolla kulkee vapaana.
Vaarallisempi humalainen on ampuma-aseen kuin puukon kanssa. Eli mikä järki tuossa kommentissa on?
Eihän kukaan normaali ihminen ravintoloissa kulje ase mukana. Rikolliset on oma ryhmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa onneksi nuo hullut liipasinherkät poliisit ovat harvemmassa kuin Usassa. Mutta sellaista kulttuuria ei kukaan meille halua.
Siinä mielessä hyvä tämä tapaus, että nyt ehkä joku tajuaa, että nuo vanhat unohtuneet luvat pitää oikeasti poistaa.
ei lupaa, mutta aseen voi ostaa joltakin laitapuolen kulkijalta. Puukko on vaarallisin ase ja se on monella mukana . Kirvestäkin joku käyttää väärin
Toivottavasti. Konnillahan ne kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisempi humalainen on ampuma-aseen kuin puukon kanssa. Eli mikä järki tuossa kommentissa on?
Oletko kuullut sellaista tosiasiaa, että ihminen ei tee humalassa sellaista, mitä ei tekisi selvin päin? Et vissiin. Että kyllä se huumeveikko vaarallisempi on, aseesta riippumatta. Kumman itse mieluummin kohtaisit? Puukkoa kantavan narkin, vai humalassa olevan poliisin aseen kanssa. Minä ainakin valitsen jälkimmäisen. Eikä tarvitse kahta kertaa miettiä. Voisin jopa tarjota jepelle tuopit.
Vierailija kirjoitti:
ASEET takavarikkoon Vornaselta!
Ja lisää teräaseita narkkareille ja muille peukku-veikoille! Jookosta?
En tiedä miten tänä päivänä, mutta itse jäin eläkkeelle ylikonstaapelin virasta 54-vuotiaana 2002 ja minulle jäi lupa käsiaseen hallussapitoon vapaa-ajalla ja lupa on voimassa vieläkin, kun en ole aseiden kanssa tai muutenkaan hölmöillyt.
tietäisit vaan kuinka paljon.
must alaiset ovat toinen ryhmä, joilla on aina ase mukana tai vähintään lähellä autossa.
Mikähän siinä oikein on, mutta mua ei huoleta pätkän vertaa jos poliisi kantaa asetta mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ASEET takavarikkoon Vornaselta!
Ja lisää teräaseita narkkareille ja muille peukku-veikoille! Jookosta?
Kai sinä tajuat, että nuo humalaiset vornaset ja muut narkit on ihan samaa kastia normaalien ihmisten silmissä? Enkä halua aseita heistä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä oikein on, mutta mua ei huoleta pätkän vertaa jos poliisi kantaa asetta mukanaan.
Ei huoleta muitakaan. Mutta umpikännissä oleva entinen poliisi joka typeryyksissään ammuskelee ihmisten keskellä on vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huoleta muitakaan. Mutta umpikännissä oleva entinen poliisi joka typeryyksissään ammuskelee ihmisten keskellä on vaarallinen.
Missä on suhteellisuuden taju? Yks Vornanen ja helvetinmoinen haloo. Eli sitten ei ole mitään vaaraa ja kaupunki on turvallinen jos Vornanen saadaan vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tänä päivänä, mutta itse jäin eläkkeelle ylikonstaapelin virasta 54-vuotiaana 2002 ja minulle jäi lupa käsiaseen hallussapitoon vapaa-ajalla ja lupa on voimassa vieläkin, kun en ole aseiden kanssa tai muutenkaan hölmöillyt.
Alapeukkujen määrä kertoo palstan henkisestä tasosta ja kirjoittajien mielenmaisemista. Surullista, ehkä jopa vaarallista. Huolestuttavaa ainakin.
No poliisit on juuri sitä kansanryhmää joka kokee olevansa aina oikeassa ja että säännöt on vain muille. Eli ei ihmetyttäisi yhtään vaikka näin olisi.