Mimmonen ihminen ottaa käsiaseen mukaan kun lähtee baariin?
Kommentit (269)
Mä en poliisina edes uskaltaisi mennä noihin Helsingin yökerhoihin. Siellä on huumekauppa mamuilla menossa ja varmaan pää lähtee irti pienemmästäkin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en poliisina edes uskaltaisi mennä noihin Helsingin yökerhoihin. Siellä on huumekauppa mamuilla menossa ja varmaan pää lähtee irti pienemmästäkin asiasta.
Teemu poliisina? Oikeasti kuinka tyhmä sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Halpa henkivakuutus
Ei, vaan tapa hankkiutua ongelmiin. Edes luvallisen aseen kanssa ei pidä heilua humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edesvastuuton ja ylimielinen idiootti.
Eli palstavasemmistolainen.
En tiedä yhdenkään vasemmistolaisen ystäväni ammuskelevan kadulla baari-illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chakie Chan ei tarvii. Pistää vaikka vodkapullon jälkeen jätkät nippuun.
Chuck Norris olisi ottanut sen Vornasen aseen, syönyt sen ja paskantanut käsiraudat, joihin olisi persun lyönyt.
Heh heh, ei Chuck olisi mitään persua lyönyt rautoihin vaan ne rikolliset jotka Vornasta uhkailivat. Etkö tiedä että Chuck on oikeistolainen patriootti?
No heh heh, melkoinen patriootti ja sankari tämä oikeistolainen Vörnänen, joka paukuttelee päissään katukivetystä ja hymistelee ja virnuilee nyt mediassa kuin itsepäinen pikkupoika katumatta mitään ja oppimatta mistään. Persujen sankari. Patriootti, heh.
Jos käsiase on myönnetty suojeluperusteella, niin mitä se ase kotona lukkojen takana hyödyttää? Tottakai se otetaan mukaan.
no ainakin kansallispukuja käyttävillä on aina mutka taskussa. myös maahansaapuneilla on kättä pitempää mukana. valkoiset täytyy vaan nyt uhrautua ja olla puolustamatta itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhdenkään vasemmistolaisen ystäväni ammuskelevan kadulla baari-illan jälkeen.
Ei kaltaiselleen epäilyttävälle ainekselle aselupia annetakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "puolipimeä" taskupistooli?
Eiköhän se ole ihan luvallinen työkalu. Harmittaako kun ettet voi taustasi takia sellaista ikinä saada? :P
Kannattaa perehtyä tutkintadokumentteihin ennenkuin kommentoi tai kysyy tyhmiä.
Puolipimeä ase viittaa siihen että Vornasen ase ei ollut missään rekisterissä. Ennen poliisi sai antaa vapaasti kavereillaan näitä aseita, mutta nykyään lainsäädäntö on hyvästä syystä tiukentunut. Kun ase oli annetu poliisin työhön liittyen niin olisi Vornasen pitänyt palauttaa se viimeistään poliisin töiden loppuessa, mutta ei niin tehnyt koska tykkää ilmeisesti hämäräheikkeilystä. Vornasen kodista löytyi muutakin luvanvaraista välinettä poliisiajoilta, ja nyt siitä napsahtaa rikosseuraamus.
Pikemminkin haluaisin kysyä, miksi ne ihmiset, jotka humalassa ovat mukana kärhämissä eivät tajua syy-yhteyttä omaan alkoholinkäyttöönsä. Kannattaisi pysyä selvinpäin tai edes kännätä sitten kotona, eikä ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vornis on ihku, panisin. T Minttu 18v
Niinhän se Vörnis kuvittelee. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan väkivaltaa yli kaiken, ja juuri siksi voisin hyvinkin ottaa aseen mukaan, jos sattuisi lupa olemaan. Minulla on nollatoleranssi sen suhteen, jos joku alkaa uhkailemaan tai haastamaan riitaa. Kuulostaa ehkä ristiriitaiselta, mutta näin sen näen. Rikolliset pysäyttää vain riittävän ylivoimainen este, joka usein on esimerkiksi ase
Sä tiedät, kun jatkuvasti vastaaviin tilanteisiin ajaudut?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaltaiselleen epäilyttävälle ainekselle aselupia annetakaan.
Sehän se epäilyttävää onkin, kun ei kulje pyssy taskussa kännäämässä yöelämässä vokottelemassa nuoria naisia.
Minä en lähtisi nykyään mihinkään ilman, että mutka on povitaskussa. Putinin miehet jahtaavat minua ulkona. Joskus katsovat sisään ikkunastakin. Kerrostaloni pihalla on leikkipuisto, missä niiden tontut odottelee ja vakoilee. Takaovesta pitää aina hiipiä ulos ja juosta autoon. Kerran meinasivat yllättää, mutta säikähtivät kun otin mutkan esille
Täällä kommentoivien Suomalaisia vihaavien marxilaisten määrästä päätellen taskupistooli ei ollut ainakaan turhaan mukana!