Rakas Pekka Pouta, me osaamme itse katsoa viikko/kuukausiennusteet sääpalveluista, emme tarvitse sinua mihinkään
Voidaaanko jo pikkuhiljaa lopettaa tuo naurettava ihmisen ylentäminen ja jalustalle nostaminen. Jos et ole tietoinen, niin sinä voit käydä katsomassa ilman Pekkoja kaikki ennusteet, sieltä se Pekkakin ne katsoo ja nostaa isoa palkkaa.
Se, että kertoo pikkutuhmia vitsejä joille voidaan hihitellä televisiossa ei tuo sääennustamiselle mitään lisäarvoa. Pikkuhiljaa voitaisiin alkaa potkia pihalle kaikkia näitä turhakkeita ja laittaa nekin rahat ihan oikeaan käyttöön, myös maikkarilla.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ei sun ole pakko katsoa terveisin Pekka 🤣🤣🤣🤣
Valitettavasti Pekka nostetaan tikunnokkaan ja sieltä se jonninjoutava horina iskee silmille. Pekka kävi katsomassa viikkoennusteen jonka voi kuka tahansa tehdä ilman Pekkaa ja nyt häntä siteerataan joka paikassa, Pekka sanoi sitä ja tätä eli copy pastetti tiedon, toistaa sitä omanaan kuin papukaija.
Vähän sama kun pidettäisiin suurena tietäjänä ihmistä joka raportoi kuinka maali kuivuu, yhtä upea saavutus.
Pekan ihailijat on sitä samaa porukkaa, jotka pitää Jorma Uotisen käsikirjoitettuja letkautuksia kovimpana juttuna mitä Suomesta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Puhu ap vaan omasta puolestas. Me tykätään Pekasta!
Ajattelin kirjoittaa just näin. Miksi joku edes ajattelee, että kaikki on samaa mieltä kuin hän?
Vierailija kirjoitti:
Pekan ihailijat on sitä samaa porukkaa, jotka pitää Jorma Uotisen käsikirjoitettuja letkautuksia kovimpana juttuna mitä Suomesta löytyy.
Pekkaa ei "ihailla" - tykätään vaan meteorologina. Uotista ei kannata tähän sotkea.
Inhoan Poudan vetelää, muka-hauskaa puhetapaa. Eikö mies jää jo pian eläkkeelle?
Ap, voit arpoa omas sääennustuksesi vaikka kolikolla tai arpakuutioilla jos ketuttaa. 😁
Mistäpä Ap katsot sääennusteen, jos olet jollakin mökillä, missä on olemattomat nettiyhteydet? Niitäkin näet tässä maassa riittää yllin kyllin.
Jaxut sulle AP. Tiäkkö, että ei me kaikki haluta sääpalvelusta kattoo säätiedotetta?
Vierailija kirjoitti:
Kenen luulet ne ennusteet tekevän siihen palveluun
En ainakaan Pekan, Pekka vain käy noutamassa muiden valmiiksi tekemän tiedon ja esittää ne omanaan. On kaikenlisäksi paljon helpompi, kun katsoo vain viikkoennusteen näytöltä nopeasti ja jatkaa elämää. Ei tarvita mukahauskoja sutkautuksia, hirveätä venyttämistä jonkun yksinkertaisen asian selittämiseen. Ei minulla ole mitään metereologeja vastaan, en vain jaksa ylihypetettyä paskaa. Pekan tasoisen sääennustuksen pystyy tekemään 6v pikkulapsi, ei vaadi kummoisia älynlahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jaxut sulle AP. Tiäkkö, että ei me kaikki haluta sääpalvelusta kattoo säätiedotetta?
Niin. Mieluummin kuuntelette ja katselette epämääräistä, yleisluontoista horinaa telkusta kuin avaatte täsmäsääpalvelun ja näette suoraan paikkakuntakohtaiset ennusteet 10, jopa 15 vrk päähän. Minua ainakin kiinnostaa sää omalla asuinalueellani, tai mihin olen menossa. Ei hyödytä mitään kuulla, miten "Lapissa sitä ja Kaakkois-Suomessa tätä ja Pohjanmaalla tuota". Liian lavea pensseli Pekalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen luulet ne ennusteet tekevän siihen palveluun
En ainakaan Pekan, Pekka vain käy noutamassa muiden valmiiksi tekemän tiedon ja esittää ne omanaan. On kaikenlisäksi paljon helpompi, kun katsoo vain viikkoennusteen näytöltä nopeasti ja jatkaa elämää. Ei tarvita mukahauskoja sutkautuksia, hirveätä venyttämistä jonkun yksinkertaisen asian selittämiseen. Ei minulla ole mitään metereologeja vastaan, en vain jaksa ylihypetettyä paskaa. Pekan tasoisen sääennustuksen pystyy tekemään 6v pikkulapsi, ei vaadi kummoisia älynlahjoja.
Ihme ja kumma, ettet siis ole meteorologi, ja tienaa sääennustuksilla kuten Pekka Pouta. Lahjoja sinulla epäilemättä on. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mieluummin kuuntelette ja katselette epämääräistä, yleisluontoista horinaa telkusta kuin avaatte täsmäsääpalvelun ja näette suoraan paikkakuntakohtaiset ennusteet 10, jopa 15 vrk päähän. Minua ainakin kiinnostaa sää omalla asuinalueellani, tai mihin olen menossa. Ei hyödytä mitään kuulla, miten "Lapissa sitä ja Kaakkois-Suomessa tätä ja Pohjanmaalla tuota". Liian lavea pensseli Pekalla.
Juuri näin, se on kaikenlisäksi nopeaa ja näppärää, kun vilkaisee ruudulta. En ole katsonut tveestä säätiedotusta vuosikymmeneen, täysin arvoton palvelu. Ei minulla ole aikaa edes aamulla kuunnella jotain lässyttämistä, käytän senkin ajan muihin asioihin.
Huvittavaa tosiaan, että meillä tarvitaan koulutettu meteorologi kertomaan ne samat sääasiat, mitkä monessa muussa maassa on luovutettu nuoren "säätytön" tai "sääpojan" esitettäviksi. Säätiedot tulevat ihan muualta, on samantekevää, kuka ne telkussa lukee. Menee oppineen aika hukkaan, niin kuin meidän akatemiassa tavattiin sanoa. Ja turha maksaa isoa palkkiota sille oppineelle, kun ne säätiedot ei siitä muuksi muutu.
Ap. Ei sun ole pakko katsoa terveisin Pekka 🤣🤣🤣🤣