Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kosto

Vierailija
12.11.2025 |

Miten oot maksanu aiheelliset potut pottuina? 

Oma tarina: vuosien takaisessa työpaikassa oli todella rasittava kollega, joka sälytti aina omaa duunia milloin milläkin verukkeella muille, puhui p*skaa muiden selän takana ja draamaili jatkuvasti.

Aloin ottaa tahallani aina sen kanssa pöydälleni jättämänsä lippulappuset puheeksi. Pikkuhiljaa se lopetti epäkypsät draamailunsa ja töiden sälyttämiset, koska tiesi että joutuu aina kohtaamaan asian mun kaa kasvotusten ja ottamaan ne työnsä takaisin. 

Jouluksi annoin sille lahjaksi työyhteisötaitokirjan, jonka löysin divarista femmalla. Pieni sijoitus, iso tyydytys. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestin vanhan sadistisen koulukiusaajan pois päiviltä.

Kannattaa kiduttaa sitä hiljaista autistia, joka jaksaa odottaa 20 vuotta :D

No, oppipahan.

Jep. Minulle on myös autistina loputtomasti aikaa odottaa hetkeäni. 

Vierailija
42/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt väitteitä, että paras kosto olisi jatkaa elämää-siis tilanteessa jossa sinua on tietoisesti ja pahantahtoisesti loukattu ja oikein nautittu kärsimyksestäsi. Ja kun jatkat elämää, he katuvat mukamas myöhemmin kun "menettivät" sinut. Ei mene näin. Universumissa on kyse tasapainosta ja kosto tasoittaa tilanteen, se on joskus välttämätön eteenpäin menemiseksi ja asian unohtamiseksi. Järkevintä toki suunnitella ja tehdä se siten, ettei seuraa kostonkierrettä, johon ajaudut mukaan. Asioita saa kyllä järjestymään ilman, että huudat sen olleen sinä.

Mikä universum?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus aikoinaan nuorena hampurilaisravintolassa töissä ja siellä kävi poikajoukko, joka tahalleen sotki ketsupilla pöydät ja tuolit, syljin salaa niiden hampurilaisiin keittiössä. En kyllä tekis moista näin aikuisena, mutta se henkinen tyydytys oli silloin ihana.

Hyi, miten jotkut vielä yläpeukuttavat tätä

Vierailija
44/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus aikoinaan nuorena hampurilaisravintolassa töissä ja siellä kävi poikajoukko, joka tahalleen sotki ketsupilla pöydät ja tuolit, syljin salaa niiden hampurilaisiin keittiössä. En kyllä tekis moista näin aikuisena, mutta se henkinen tyydytys oli silloin ihana.

Hyi, miten jotkut vielä yläpeukuttavat tätä

Taisi olla oma pershedelmäsi sikailemassa? Niin makaa kuin petaa. Ihan ansaittua.

Vierailija
45/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt väitteitä, että paras kosto olisi jatkaa elämää-siis tilanteessa jossa sinua on tietoisesti ja pahantahtoisesti loukattu ja oikein nautittu kärsimyksestäsi. Ja kun jatkat elämää, he katuvat mukamas myöhemmin kun "menettivät" sinut. Ei mene näin. Universumissa on kyse tasapainosta ja kosto tasoittaa tilanteen, se on joskus välttämätön eteenpäin menemiseksi ja asian unohtamiseksi. Järkevintä toki suunnitella ja tehdä se siten, ettei seuraa kostonkierrettä, johon ajaudut mukaan. Asioita saa kyllä järjestymään ilman, että huudat sen olleen sinä.

Samaa mieltä. Ehkä sitten olen alhainen ja pikkumainen liero mutta mä en voi antaa vaan olla jos mua kohdellaan huonosti. Olo helpottuu vasta ja pääsen yli kun voin hyvillä mielin ajatella että siitäs sait sinäkin p*ska!

Vierailija
46/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä nuoruudessa unohti erota ennenkuin alkoi juoksentelemaan muiden sängyssä, odotin 10 vuotta kunnes kuulin, että hän on naimisissa, aloitin lähettämällä viattoman viestin, sitten vaihdeltiin jonkun aikaa viestejä, muistin haihatella ja kehua häntä ja lähellä viestejä myös ihmeellisiin aikoihin, ehdotin kahvilla käyntiä jolloin hukutin hänet kohteliaisuuksiin, pian mentiin jo yhdessä baariin, lupasin kuun taivaalta, hän erosi sillä minä huomioin häntä paljon enemmän kuin hänen miehensä ja olin paljon "jännempi", ihme ettei hän huomannut, että kaiken seksiin liittyvän tarkoitus oli palvella vain minua, sitten kun hänen hankala avioeronsa ja yhteisten asioiden, asunnon yms. Jakaminen oli hoidettu ja meidän piti muuttaa yhteen, en vaan enää vastannut viesteihin tai puheluihin. Mielestäni tein myös palveluksen hänen miehelleen.

Dream on.

Vierailija
47/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oppipahan.

Myönnät, että murhasit jonkun? :D

Vierailija
48/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oppipahan.

Joskus tilaisuuden tullen pelkkä asioiden tuuppaaminen haluttuun suuntaan riittää eikä välttämättä tarvitse edes nähdä koko ihmistä. Itse tekisin saman eikä hetkeäkään tarvitsisi miettiä.

Vierailija
49/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oppipahan.

Joskus tilaisuuden tullen pelkkä asioiden tuuppaaminen haluttuun suuntaan riittää eikä välttämättä tarvitse edes nähdä koko ihmistä. Itse tekisin saman eikä hetkeäkään tarvitsisi miettiä.

Tämä.

Vierailija
50/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ap ollut kosto, vaan ihan asiallista toimintaa, ja kunnon rajojen veto ja hyvin olikin vedetty! Respect!

Juuri noin se on. Varsinkin kun tämä henkilö on niin ylimielinen ja uskoo olevansa paljon muita parempi, vain myöhemmin huomatakseen, ettei hänellä ole mitään kykyjä.

Onneka sä et vaikuta yhtään idarilta. 

Vierailija
51/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä nuoruudessa unohti erota ennenkuin alkoi juoksentelemaan muiden sängyssä, odotin 10 vuotta kunnes kuulin, että hän on naimisissa, aloitin lähettämällä viattoman viestin, sitten vaihdeltiin jonkun aikaa viestejä, muistin haihatella ja kehua häntä ja lähellä viestejä myös ihmeellisiin aikoihin, ehdotin kahvilla käyntiä jolloin hukutin hänet kohteliaisuuksiin, pian mentiin jo yhdessä baariin, lupasin kuun taivaalta, hän erosi sillä minä huomioin häntä paljon enemmän kuin hänen miehensä ja olin paljon "jännempi", ihme ettei hän huomannut, että kaiken seksiin liittyvän tarkoitus oli palvella vain minua, sitten kun hänen hankala avioeronsa ja yhteisten asioiden, asunnon yms. Jakaminen oli hoidettu ja meidän piti muuttaa yhteen, en vaan enää vastannut viesteihin tai puheluihin. Mielestäni tein myös palveluksen hänen miehelleen.

No kuinka vaimosi suhtautui toimintaasi? Vai todellako sinkkuna odottelit 10 vuotta? Toki tyttöystäväsi teki väärin, mutta itse en olisi jaksanut vaivautua.

Vierailija
52/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä porukkaa täällä todella! Näinkö alas ihmiset on vajonneet mitä kommenteista/peukuista näkee!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi