Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kosto

Vierailija
12.11.2025 |

Miten oot maksanu aiheelliset potut pottuina? 

Oma tarina: vuosien takaisessa työpaikassa oli todella rasittava kollega, joka sälytti aina omaa duunia milloin milläkin verukkeella muille, puhui p*skaa muiden selän takana ja draamaili jatkuvasti.

Aloin ottaa tahallani aina sen kanssa pöydälleni jättämänsä lippulappuset puheeksi. Pikkuhiljaa se lopetti epäkypsät draamailunsa ja töiden sälyttämiset, koska tiesi että joutuu aina kohtaamaan asian mun kaa kasvotusten ja ottamaan ne työnsä takaisin. 

Jouluksi annoin sille lahjaksi työyhteisötaitokirjan, jonka löysin divarista femmalla. Pieni sijoitus, iso tyydytys. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun viime vuosina naiset on ihan jokapaikassa rummuttanut kostoa mihiä kohtaan niin kai tässä kohta saa mieskin alkaa kostamaan naisille niiden teot? 

Vierailija
22/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävälle miesystävälle tein niin kun myöhemmin näin tanssimassa  pidemmän aikaa illan aikana uuden naisen kanssa  kysyin että mihin se " Liisa " jäi ? Oli  " Liisaa"  tapaillut jo jonkin aikaa ja tiesi että ei ollut suhdetta katkaissut, vaan  oli salaa toisen kanssa. Nainen meni hämilleen ja  jatkoa ei tullut  tämän  S...n kanssa

En tule Issille töihin että turha vihjailla tämmöisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä nuoruudessa unohti erota ennenkuin alkoi juoksentelemaan muiden sängyssä, odotin 10 vuotta kunnes kuulin, että hän on naimisissa, aloitin lähettämällä viattoman viestin, sitten vaihdeltiin jonkun aikaa viestejä, muistin haihatella ja kehua häntä ja lähellä viestejä myös ihmeellisiin aikoihin, ehdotin kahvilla käyntiä jolloin hukutin hänet kohteliaisuuksiin, pian mentiin jo yhdessä baariin, lupasin kuun taivaalta, hän erosi sillä minä huomioin häntä paljon enemmän kuin hänen miehensä ja olin paljon "jännempi", ihme ettei hän huomannut, että kaiken seksiin liittyvän tarkoitus oli palvella vain minua, sitten kun hänen hankala avioeronsa ja yhteisten asioiden, asunnon yms. Jakaminen oli hoidettu ja meidän piti muuttaa yhteen, en vaan enää vastannut viesteihin tai puheluihin. Mielestäni tein myös palveluksen hänen miehelleen.

Minkälainen mahtaa olla sinun oma nykyinen suhteesi?

Vierailija
24/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuokralla vanhan kaupan yläkerrassa ja rakennus myytiin. Uusi omistaja kaksi päivää ennen Juhannusta sanoi irtisanovansa ja heti juhannuksen jälkeen pitää muuttaa pois. Tiesin toki oikeuteni, enkä niin nopeasti suostunut muuttamaan. Katkaisi minulta vedet ja sähköt. Piti kahta rotikkaa porraskäytävässä ja jouduin kulkemaan ikkunasta palotikkaita pitkin. Muuton päivä koitti ja he olivat alakerrassa vieraiden kanssa ruokapöydässä. Kannoin huonekalut alas ja raahasin niitä rajusti vastamaalatun porraskäytävän seiniin. Lopuksi paskansin jääkaappiin, olin ostanut vartavasten silakoita paljon ja työnsin niitä ilmastointihormeihin. Vedin irti myös keittiökaappien alasokkelit ja latasin silakoita sinnekin ja sokkelit paikoilleen. Revin kaikki pinta-asennetut sähköjohdot irti katosta ja seinistä. Kerran tuli niiden poika urputtamaan niistä ravintolassa ja vedin sitä kunnolla turpaan. Mitään ei kuulunut jälkikäteen. Aikaa tästä n. 30 vuotta.

veikkaan, että sossu maksoi vuokrasi. sen verran "laadukkaalta" yksilöltä kuulostat.

Vierailija
25/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vuokralla vanhan kaupan yläkerrassa ja rakennus myytiin. Uusi omistaja kaksi päivää ennen Juhannusta sanoi irtisanovansa ja heti juhannuksen jälkeen pitää muuttaa pois. Tiesin toki oikeuteni, enkä niin nopeasti suostunut muuttamaan. Katkaisi minulta vedet ja sähköt. Piti kahta rotikkaa porraskäytävässä ja jouduin kulkemaan ikkunasta palotikkaita pitkin. Muuton päivä koitti ja he olivat alakerrassa vieraiden kanssa ruokapöydässä. Kannoin huonekalut alas ja raahasin niitä rajusti vastamaalatun porraskäytävän seiniin. Lopuksi paskansin jääkaappiin, olin ostanut vartavasten silakoita paljon ja työnsin niitä ilmastointihormeihin. Vedin irti myös keittiökaappien alasokkelit ja latasin silakoita sinnekin ja sokkelit paikoilleen. Revin kaikki pinta-asennetut sähköjohdot irti katosta ja seinistä. Kerran tuli niiden poika urputtamaan niistä ravintolassa ja vedin sitä kunnolla turpaan. Mitään ei kuulun

Olin nuori yrittäjä ja maksoin asumiseni itse. Nyt varakas yrittäjä ja kaihoisasti muistelen tuota kostoani, kun ajan tuon vanhan kaupan ohi.

Vierailija
26/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävälle miesystävälle tein niin kun myöhemmin näin tanssimassa  pidemmän aikaa illan aikana uuden naisen kanssa  kysyin että mihin se " Liisa " jäi ? Oli  " Liisaa"  tapaillut jo jonkin aikaa ja tiesi että ei ollut suhdetta katkaissut, vaan  oli salaa toisen kanssa. Nainen meni hämilleen ja  jatkoa ei tullut  tämän  S...n kanssa

Täh ? 🙄  Kukaan meistä ei ollut missään Issillä töissä, Yrittäjiä ollaan

Vierailija
27/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun viime vuosina naiset on ihan jokapaikassa rummuttanut kostoa mihiä kohtaan niin kai tässä kohta saa mieskin alkaa kostamaan naisille niiden teot? 

Tottakai mutta vain sen perusteella, että on jotain kostettavaa juuri sille tietylle ihmiselle. Kaikki vastaavat omista teoistaan.

Vierailija
28/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala kostaa parhaiten. Ja ajallaan! Kaikkivaltias voi viedä terveyden, omaisuuden, hengen tai ne kaikki!

Pahuuksia tehneessä suvussa näyttää nyt kaatuvan porukkaa ku heinää

Ihminen todella saa ansionsa mukaan.

Luoja on täydellisen OIKEUDENMUKAINEN.

Vitut ole. Pahoja asioita tapahtuu jatkuvasti hyville ihmisille ja hyviä asioita pahoille ihmisille

Totta kai tapahtuu, kun elämme langenneessa luomakunnassa, jossa syntiset ihmiset saavat tehdä oman tahtonsa mukaan + Paholainen saa vielä vietellä ihmisiä entistä hirveämpää pahuuteen. Viimeisellä tuomiolla sitten jokainen saa kuulla kannattiko. Se tuomio on lopullinen, ilman valitusoikeutta tai asianajajia saivartelemas

Kannattas kiinnostaa kun hautausmaa edessä sullakin., ja kutsu voi käydä milloin vaan.

Vierailija
29/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli supo

Vierailija
30/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mutta vain sen perusteella, että on jotain kostettavaa juuri sille tietylle ihmiselle. Kaikki vastaavat omista teoistaan.

Eli supo saa jotain lahjusrahaa kun työllistää issille

Vierailija
31/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holo kaustista selvinneen juutalaisnainen tokaisu: paras kosto hit lerille on tehdä mahdollisimman paljon lapsia.

Vierailija
32/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiinnytkö vielä baarissa Jussina ja höpötät kalsareista ja kun kassalla olit töissä?

Vierailija
33/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapset ja selitin hyvät elarit. Sille sialle ihan oikein!

Vierailija
34/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus aikoinaan nuorena hampurilaisravintolassa töissä ja siellä kävi poikajoukko, joka tahalleen sotki ketsupilla pöydät ja tuolit, syljin salaa niiden hampurilaisiin keittiössä. En kyllä tekis moista näin aikuisena, mutta se henkinen tyydytys oli silloin ihana.

Vierailija
35/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri kohteli mua huonosti. Maksoi ostokseni, vaikka en pyytäny ja halusi, että maksan ne takaisin myöhemmin. Olin ajatellu katkaista välitit, koska oli vaikeuksia tulla toimeen. No tämä tyyppi ite kerkesi katkaisemaan välit. Enkä ollut ehtiny maksaa ostosten summaa hänelle. Olin ostellut hänelle, vaikka mitä niin aattelin tasottaa tilannetta ja en maksanu takaisin. Estin myös minä hänet kaikkialta. Yritti facebookissa laittaa yksityisviestiä, jossa pyyteli anteeksi, mutta en vastannu ja toki olisi halunnu myös rahat takasin, mutta minähän en maksanut :D

Vierailija
36/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheltä puuttuu sekä fyysinen ulkonäkö että sisäinen luonne, hänen lompakkonsa ei ainoastaan kutistu ja hänen suorituksensa sängyssä jää vajaaksi, vaan häneltä myös puuttuu hopeinen kieli ja kyky vääristää totuutta ja levittää huhuja. Kuinka tällainen mies voi menestyä yhteiskunnassa?

Paljon paremmin menestyy kuin sinä. 

Vierailija
37/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on yleensä järkevä ja jättää tuollaiset naiset katkeroitumaan keskenään. 

Vierailija
38/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ap ollut kosto, vaan ihan asiallista toimintaa, ja kunnon rajojen veto ja hyvin olikin vedetty! Respect!

Vierailija
39/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt väitteitä, että paras kosto olisi jatkaa elämää-siis tilanteessa jossa sinua on tietoisesti ja pahantahtoisesti loukattu ja oikein nautittu kärsimyksestäsi. Ja kun jatkat elämää, he katuvat mukamas myöhemmin kun "menettivät" sinut. Ei mene näin. Universumissa on kyse tasapainosta ja kosto tasoittaa tilanteen, se on joskus välttämätön eteenpäin menemiseksi ja asian unohtamiseksi. Järkevintä toki suunnitella ja tehdä se siten, ettei seuraa kostonkierrettä, johon ajaudut mukaan. Asioita saa kyllä järjestymään ilman, että huudat sen olleen sinä.

Vierailija
40/52 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ap ollut kosto, vaan ihan asiallista toimintaa, ja kunnon rajojen veto ja hyvin olikin vedetty! Respect!

Juuri noin se on. Varsinkin kun tämä henkilö on niin ylimielinen ja uskoo olevansa paljon muita parempi, vain myöhemmin huomatakseen, ettei hänellä ole mitään kykyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi