Mieheni kanssa tuli vääntöä siitä mikä on sopiva välipaöa 8v lapsille. Sanoin paprika ja kurkku
Mies taas väittää että paprika ja kurkku eivät ole sopiva välipala koulusta palaavalle lapselle. Hän haluaa jotain mikropitsaa. En voi ymmärtää miten idiootti mies voi olla kun haluaa epäterveellisemmän vaihtoehdon.
Mitä välipaloja teillä on? Ajalle iltapäivällä ennen kuin on päivällinen
Kommentit (99)
Mulla ei ollut välipalaa koulun jälkeen 90-luvun alussa. Lopputulos oli, että menin melkein aina kaupan kautta kotiin ja ostin herkkuja. Koulun alkaessa olin normaalipainoinen, kolmannella luokalla jo ylipainoinen. Omilla lapsilla on joku terveellinen välipala aina repussa, syövät sen heti koulun jälkeen ja kotona sitten lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8-vuotias osaa ihan itse tehdä voileivän ja syödä kylkeen vaikka jogurtin tai hedelmän tai sitten lämmittää mikrossa edellisen päivän ruokaa, tai vaikka kaataa muroja tai mysliä kippoon ja maitoa päälle. En ymmärrä miten joku saa tästäkin ongelman ja vielä vääntää puolisonsa kanssa aiheesta. Kurkkua ja paprikaa tai pizza. Älyn jättiläiset
Ap on trolli. Äly hoi!!
Sai mitä halusi, sivukaupalla ihmiset vääntää asiasta.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä pervo muualle tai teen rikos ilmoituksen!! 😡
No kokeilepa tuota ihan paikan päällä poliisiasemalla. Tule sitten raport...
Ei niitä rikosilmoituksia tehdä enää siellä paikanpäällä poloisiasemalla, vaan netissä, ja nettipoliisi sitten tutkii.
Vierailija kirjoitti:
Paprikassa ja kurkussa ei ole proteiinia. Eikä sitäpaitsi lapsen tarvitsemaa energiaa.
Ja sieltä hoku "potari" persu proteiinia hehkuttamaan???
MONIPUOLINEN RUOKAVALIO ON KAIKEN A JA O. EI JOKA PÄIVÄ KURKKUA, EIKÄ JOKA PÄIVÄ PIZZAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille äiti huusi että ei ole ruokaa, te söitte koulussa 😂
Ihan jäntevä pantteri musta tuli.
Aiemmin koulussa sai syödäkin rajatta. Nykyään se on 3 kalapuikkoa/lapsi ja sitä rataa.
Millon muka sai syödä rajoituksetta? Kysyn ihan mielenkiinnosta, kyllä meillä oli aina rajoitukset. Koulun aloitin 1988.
Meillä ei ja samaa ikäluokkaa suurinpiirtein.
T. pantteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille äiti huusi että ei ole ruokaa, te söitte koulussa 😂
Ihan jäntevä pantteri musta tuli.
Aiemmin koulussa sai syödäkin rajatta. Nykyään se on 3 kalapuikkoa/lapsi ja sitä rataa.
Oikeesti? Lapsilta viety ruoka 😳
Myös lihapullien määrää vähennetty kuluvana vuonna.
No nyt on mennyt naurettavaksi Suomen asiat..
Paprika ja kurkku ovat pelkkiä lisukkeita. Edes kasvissyöjät eivät syö noin yksipuolisesti kasviksia.
Kasvava lapsi tarvitsee myös jotain tukevampaa, proteiineja, kuitua ja hiilihydraatteja kasvisten oheen. Vähintäänkin joku dippi tarvitaan niille kasviksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette molemmat taunoja.
Älä toki perustele väitettäsi mitenkään 😅
No, kun aloituksen lukee, niin siinähän ne perustelut on. Ei tarvitse avata tai tulkita.
toinen tarjoaa ihan liian vähän ja toinen tarjoaa virtaa eineksinä.
Yhdistäkää voimavranne.
Syön vesimelonin päivälliseksi
T: Almond mom
Missä proteiini? Kurkussa on vettä ja kuituja. Paprikassa jotain yhtä vähän mitään..
Taidat olla provo tai vaan tyhmä.
Minä ehdotan, että tarjoatte sen mikropizzan ja paprikaa ja kurkkua, kaikki samalla välipalalla. Jaksaa sen jälkeen tehdä läksytkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä proteiini? Kurkussa on vettä ja kuituja. Paprikassa jotain yhtä vähän mitään..
Taidat olla provo tai vaan tyhmä.
Ei siitä proteiinista tarvi olla pakkomielteinen
Sivusta
Oisko voileipä tosiaan liian monimutkainen asia.
Vaikka eihän tätä voi todesta ottaa.
Huippua kun miehet pilaavat lasten terveyden ja sitten ongelmat kaatuvat kuitenkin naisten harteille.
Voileipä, banaania, riisifruttia, smoothie, Karjalanpiirakka munavoilla, hedelmäsalaattia, välipalapatukka, näkkileipää ja päälle juustoa, jne
Tässä jotain esimerkkejä joita itse käyttänyt, kesällä kevyempää ja talvella tukevampaa.
Vierailija kirjoitti:
Välipala? Ei meillä 70-luvulla ollut mitään välipaloja, ei edes osattu haluta.
Kahvia, pullaa ja voileipiä oli.
Jaa, itse olen tarjoillut paprikan ja kurkun voileivän päällä, juuston kera.