Minulla on vain kolme euroa rahaa!
Minkä verran sinulla vain on? Jos enemmän niin olet porvari.
Kommentit (13)
Tasan 0 euroa tilillä ja käteistä 0 euroa myös. Huomenna onneksi saa rahaa.
Mulla taitaa olla euro tai senttejä. Huomenna tilanne voi olla hetkeksi toinen, sitten laskua maksuun.
Minulla on parisataatuhatta. Huomenna tulee 1272 euroa lisää.
Eilen oli 2,67e, tänään aamulla 1014e, nyt 449.
Vittuakos sinä tänne tulet rahoillasi leveilemään? Se on kolme kertaa enemmän kuin sellaisella, jolla on yksi euro.
Toistaiseksi tili on vaan kasvanut ja nyt löytyy yli 200 000, odotan milloin kääntyy laskusuuntaan. Ehkäpä vuoden kuluttua ja tavoitteena nollata se pikkuhiljaa.
Vuosi sitten olin kuin sinä. Joka kuukausi tili meni allekin kolmen euron. Nyt tällä hetkellä minulla on 9700 euroa säästössä. Usko itseesi!
105€ enkä ole porvari. Tuosta rahasta pitäisi ostaa ruokaa ja bensaa, mutta ei tule riittämään kaikkeen. En tiedä miten selviän syksystä kun työharjoittelun vuoksi bensaa tulee menemään paljon. Ei vain ole rahaa.
Tölkkejä keräämällä moninkertaistat tilisi hetkessä :)
Vierailija kirjoitti:
Tölkkejä keräämällä moninkertaistat tilisi hetkessä :)
Tämä on todella typerä neuvo. Ei kaikki asu isoilla paikkakunnilla joissa noin vain kerää tölkkejä vaikka miten paljon. Itse asun alle 5000 asukkaan kylässä ja todella harvoin täällä näkee tölkkejä missään lojumassa. Jos näkee, niin yleensä niiden yli on ajettu autolla ja tölkki on ihan littana.
2-300 valuuttayksikköä