Torin käyttäjä, miksi pyydät arvostelut, mutta et itse anna?
Toripistefin käyttäjä: Haluatko keräillä hyviä arvosteluja, mutta et itse vaivautua pariin klikkaukseen, että kauppakumppanisikin saisi saman? Vaiko vaan unohdat antaa toiselle palautteen.. vaikka kuitenkin muistat luoda palautteen antamismahdollisuuden..?
Onneksi torilla saa poistettua jo antamansa palautteen ja itse juuri siivosin kaikki sellaiset antamani palautteet pois joista en itse ollut vastavuoroisesti saanut palautetta 😘
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä saada tämä ominaisuus pois halutessa. Myös lukukuittauksia ei saa pois päältä.
Tänhän saa sillä tavalla pois päältä, että kun myyt jotain niin poistat vaan ilmoituksesi. Jos merkkaat taas sen myydyksi ja valitset keskusteluista vielä kelle sen myit niin sinä avaat teille silloin mahdollisuuden vaihtaa palautteita siitä, miten kaupat meni.
En anna palautteita koska henki on sellainen että kaikesta alle täyden pisteen palautteista loukkaannutaan.
jos kaupankäynti meni ihan ok, myyjä vastaili verkkaisesti, kuulosti kiukkuiselta, toimituksessa ehkä kesti mutta olkoon kun sanoi että hänellä oli lapset sairaana ja lähimpään postiin 50km, siitä pitää antaa viisi tähteä.
Toisessa kaupassa taas myyjä toi tuotteen mulle kotiovelle ihan puhtaasta auttamisen halusta vaikka asui kaukana, ovella sitten imaisi ihanasti suihin ja alensi ostetun tuotteen hintaa kympillä koska "kaupankäynnin ilo" oli kokonaan hänen puolellaan. Tälläkin pitää antaa samat viisi tähteä vaikka oli huomattavasti mukavampi palvelukokemus.
Koska todella huippupalvelusta joutuu antamaan saman arvion mitä sellaisesta haaleasta palvelusta josta et oikein osaa sanoa oliks tää nyt kiva vai ei, en anna arvosteluja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En anna palautteita koska henki on sellainen että kaikesta alle täyden pisteen palautteista loukkaannutaan.
jos kaupankäynti meni ihan ok, myyjä vastaili verkkaisesti, kuulosti kiukkuiselta, toimituksessa ehkä kesti mutta olkoon kun sanoi että hänellä oli lapset sairaana ja lähimpään postiin 50km, siitä pitää antaa viisi tähteä.
Toisessa kaupassa taas myyjä toi tuotteen mulle kotiovelle ihan puhtaasta auttamisen halusta vaikka asui kaukana, ovella sitten imaisi ihanasti suihin ja alensi ostetun tuotteen hintaa kympillä koska "kaupankäynnin ilo" oli kokonaan hänen puolellaan. Tälläkin pitää antaa samat viisi tähteä vaikka oli huomattavasti mukavampi palvelukokemus.
Koska todella huippupalvelusta joutuu antamaan saman arvion mitä sellaisesta haaleasta palvelusta josta et oikein osaa sanoa oliks tää nyt kiva vai ei, en anna arvosteluja ollenkaan.
Joo ei varmastikaan kannata jos sen noin hankalan kautta kelaa. Itse olen antanut ja saanut vajaa 100 palautetta torilla eikä ole ollut mitään ongelmia tuollaisen ylimiettimisen kanssa. Jos kauppa meni hyvin, niin annan kympin. Muunlaisia kauppoja minulla ei ole ollutkaan. Yksi myyjä möi posteilla homeelle haisevan takin ja jätti laittamatta palautemahdollisuuden koska tiesi että olisin laittanut siitä, että roskiin meni takki hajun takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä koko palauteasiaa. En ole sellaista koskaan itselleni asettanut, sellainen on tullut automaattisesti. En tiedä miksi ja milloin, tai saako sen jotenkin pois.
Viime kauppojen jälkeen sain sähköpostin, että arvostele kauppakumppanisi. Ei ohjeita. Taisin onnistua, hymynaamaa painoin.
Kahdelta kauppakumppanilta olen itse saanut arvostelut, vaikka en kyllä sellaisia ole pyytänyt. Tiedoksi aloittajalle..
Myyjä voi vaan avata tuon palautemahiksen. Jos ostajana et reagoi siihen eli et jätä palautetta niin silloin myyjänkään sinulle antama palaute ei näy sinulle. Jos nyt on ylipäätään jättänyt palautetta ostajalle.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole myyjänä ''luonut'' mitään palautemahdollisuutta. Silti joku ostaja on antanut palautetta. En jaksa nykyajan jatkuvaa arviointia, anna viisi tähteä tuosta, pistä hymynaama tuolle, auta x:än kauppaa kasvamaan jne. Sitten joku hermostuu kun saa vain neljä tähteä viidestä ja kokee että asiakas ei ole ymmärtänyt palautteen merkitystä, lol.
Kyllä olet. Ei ostaja sitä voi luoda. Myyjä sen päättää että poistaako myynnin jälkeen koko ilmoituksensa vaiko laittaako myydyksi ja valitsee keskusteluista ostajan ja tällöin molemmille avautuu mahdollisuus antaa palautetta.
Mä en ymmärrä koko palauteasiaa. En ole sellaista koskaan itselleni asettanut, sellainen on tullut automaattisesti. En tiedä miksi ja milloin, tai saako sen jotenkin pois.
Viime kauppojen jälkeen sain sähköpostin, että arvostele kauppakumppanisi. Ei ohjeita. Taisin onnistua, hymynaamaa painoin.
Kahdelta kauppakumppanilta olen itse saanut arvostelut, vaikka en kyllä sellaisia ole pyytänyt. Tiedoksi aloittajalle..