Kuinka kauan Tinderissä kannattaa pitää matchia jos toinen ei tee aloitetta?
Olen siis nainen ja parempi on jos mies tekee aloitteen. Voin toki joskus tehdä itsekin aloitteen. Tuntuu vaan jos aloitetta ei tehdä melko heti kyse on siitä ettei mies ole ollut oikeasti kiinnostunut, swaipannut vain huvikseen oikealle.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks niitä täytyis poistaa? Mitä väliä sillä on onko mätsi olemassa vai poistettu?
Itse en käytä tinderiä, koska en osaa kiinnostua mistään profiilista, vaan mun täytyy nähdä ihminen ensin jossain yleisessä tilanteessa ja miten siinä toimii muiden ihmisten kanssa.
Tinkussa ehkä ajattelisin, että vasta juttelu (ihan sama kummin päin alkaa) on mikään oikea kohtaaminen. Mätsi on vaan joku esijuttu, jolla voi olla väliä tai olla olematta. Sen perusteella ei vielä tiedä mitä toinen miettii, koska voi vaan olla että mätsää kaikki. Siksi varmaan naisena odottaisin että mies tekee aloitteen ellei olis joku poikkeuksellisen mulle todennäköisesti sopiva tyyppi.
En halua että joku random äijä käy runqqaamassa kuvilleni, tai esittelee niitä kavereille. Joku voi myös ihan ilkeyttään ilmiantaa profiilisi jostain keksitystä
Mäkin haluan tuollaisen itseluottamuksen, että kuvittelen olevani niin poskettoman kuuma että jopa Tinder-profiilikuvani olisivat todennäköistä runkkumateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja poistan vuorokauden sisällä aina jos nimenomaan naisen tykkäyksestä on tullut mätsi eikä laita viestiä. Jos itse mätsään nii aina heti viesti. M37
Ihme sääntöjä. Mätsäämiseen tarvitaan molempien tykkäykset niin miten niin laitat viestin vain jos "itse mätsäät"? Siis ymmärrän että tarkoitat sitä että sinä olet laittanut mätsin ensin ja mätsi tulee siitä kun nainenkin laittaa omansa sinulle mutta miksi tästä pitää tehdä noin vaikeaa, että kenen kuuluu aloittaa keskustelu? Jos se mätsi kiinnostaa niin eikö kumpi vaan voi laittaa ekan viestin?
Mene suoraan OF riisumaan, nopeammin saat sieltä sokerisuhteen.
Se on ihan tätäpäivää ja normaalia, Tinderit ja OF ym kannattaa myös luetella omaan cv:n!
Heti tulee töitä ja kova liksa kun kertoo että kehtaa näyttää paikkojaan.
Ja jos tienistit jää laihoiksi, niin teet kuten kumimummo ja otat inttipojilta...
Susanna Penttilä tietää miten pissness pyörii.
Onneksi löysin Tinderistä miehen jolle ei ollut tarkkaa että kumpi on laittanut mätsin ensin ja heti poistoon jos nainen ei aloitan keskustelua viiden minuutin sisään mätsistä. Eikö teillä ole muuta elämää kuin odotella niitä mätsejä ja viestejä? Itselläni ainakin saattoi olla hetki aikaa Tinderille, tuli mätsi mutta sitten onkin jo muuta tekemistä, töitä, harrastuksia, kavereita, kotitöitä jne. Ei aina ole aikaa heti aloittaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että ihmiset tekee asioista vaikeita. Ihme leikkimistä, testailua ja pelailua. Et tule ikinä löytämään ketään.
No siis olen ollut jo 20 v naimisissa että olen ainakin ennen löytänyt.
ap
Aa, no sun ongelmasi on ennen kaikkea se, että olet aivan liian vanha Tinderiin. Lisäksi vähän helvetin vanha tuollaiseen teinitason pelailuun.
42 v, välissä kerkesi olla yksi suhde jossa mies oli se aloitteellinen. Ja samoin ex-siippa aikoinaan.
No ehkä alan sit enemmän tekstailee.
ap
Miksi nelikymppisen pitäisi enää edes olla Tinderissä? Varsinkaan jos ei etsi pelkkää seksiä. Luulisi, että kun on ehtinyt yhden pitkän liiton katsoa loppuun ja lisääntymisvuodetkin on ohitettu niin sitä keksisi tähdellisempääkin tekemistä aikansa ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että ihmiset tekee asioista vaikeita. Ihme leikkimistä, testailua ja pelailua. Et tule ikinä löytämään ketään.
No siis olen ollut jo 20 v naimisissa että olen ainakin ennen löytänyt.
ap
Aa, no sun ongelmasi on ennen kaikkea se, että olet aivan liian vanha Tinderiin. Lisäksi vähän helvetin vanha tuollaiseen teinitason pelailuun.
42 v, välissä kerkesi olla yksi suhde jossa mies oli se aloitteellinen. Ja samoin ex-siippa aikoinaan.
No ehkä alan sit enemmän tekstailee.
ap
Miksi nelikymppisen pitäisi enää edes olla Tinderissä? Var
Ai niin kuin vauvapalstalla kirjoittelu? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja poistan vuorokauden sisällä aina jos nimenomaan naisen tykkäyksestä on tullut mätsi eikä laita viestiä. Jos itse mätsään nii aina heti viesti. M37
Ihme sääntöjä. Mätsäämiseen tarvitaan molempien tykkäykset niin miten niin laitat viestin vain jos "itse mätsäät"? Siis ymmärrän että tarkoitat sitä että sinä olet laittanut mätsin ensin ja mätsi tulee siitä kun nainenkin laittaa omansa sinulle mutta miksi tästä pitää tehdä noin vaikeaa, että kenen kuuluu aloittaa keskustelu? Jos se mätsi kiinnostaa niin eikö kumpi vaan voi laittaa ekan viestin?
Niin, no jos sillä ei ole mitään väliä niin miten siitä sitten kuitenkin seuraa että miehen pitää se silti käytännössä laittaa? Minä saatoin laittaa ekan viestin ihan riippumatta siitä, kumpi tykkäsi viimeisenä, ihan vaan riippuen tilanteesta (sattui olemaan aikaa jne) ja usein kuulin miehiltä että he olivat todella otettuja siitä että nainen oli kerrankin vaivautunut laittamaan ekan viestin. Ymmärrän täysin, että tuollainen tumput suorana odottaminen risoo pidemmän päälle.
"Miksi nelikymppisen pitäisi enää edes olla Tinderissä? Varsinkaan jos ei etsi pelkkää seksiä. Luulisi, että kun on ehtinyt yhden pitkän liiton katsoa loppuun ja lisääntymisvuodetkin on ohitettu niin sitä keksisi tähdellisempääkin tekemistä aikansa ratoksi."
Mä en ymmärrä tätä ajattelua. Neljäkymppinen ei ole mikään ikäloppu, vaan elinvuosia voi olla vielä toinen mokoma jäljellä. Itse ainakin haluaisin sen mieluusti viettää yhdessä toisen kanssa. Keksin ja teenkin toki paljon kaikenlaista aikani ratoksi, mutta miksi ihmeessä en voisi siinä sivussa katsella myös uutta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi nelikymppisen pitäisi enää edes olla Tinderissä? Varsinkaan jos ei etsi pelkkää seksiä. Luulisi, että kun on ehtinyt yhden pitkän liiton katsoa loppuun ja lisääntymisvuodetkin on ohitettu niin sitä keksisi tähdellisempääkin tekemistä aikansa ratoksi."
Mä en ymmärrä tätä ajattelua. Neljäkymppinen ei ole mikään ikäloppu, vaan elinvuosia voi olla vielä toinen mokoma jäljellä. Itse ainakin haluaisin sen mieluusti viettää yhdessä toisen kanssa. Keksin ja teenkin toki paljon kaikenlaista aikani ratoksi, mutta miksi ihmeessä en voisi siinä sivussa katsella myös uutta kumppania.
Mutta miksi kukaan täysijärkinen etsisi sitä Tinderin lihamyllystä? Ihan hiljattain näin uutisen, jonka mukaan netissä tavanneet pariskunnat ovat tyytymättömämpiä suhteeseensa kuin arkielämässä tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi kukaan täysijärkinen etsisi sitä Tinderin lihamyllystä? Ihan hiljattain näin uutisen, jonka mukaan netissä tavanneet pariskunnat ovat tyytymättömämpiä suhteeseensa kuin arkielämässä tavanneet.
Tinder on vaan yksi keino muiden joukossa, toisekseen nettideittisovelluksissa on myös ihan meitä tavallisia ja täysjärkisiä ihmisiä. Miksi en antaisi mahdollisuutta sovelluksille aivan samalla lailla kuin tosielämän kohtaamisillekin? Itse olen kohdannut miehiä niin elävässä elämässä kuin sovelluksissa ja ihan yhtä tyytyväinen tai tyytymätön olen ollut suhteissani.
No ei. Tykkäyksiä voi tulla paljon, mutta mätsin syntyminen edellyttää, että on tykännyt itsekin. Ja jos valittaa, että mätsejä tulee riesaksi asti niin silloin ei selvästikään tee itse paljon mitään karsintaa. Miesten profiilien osalta jo pelkästään se periaate, ettei tykkää tekstittömistä profiileista (tai niistä joiden teksti on tyyliin "kysymällä selviää") romahduttaa potentiaalisten osumien määrän varmaan kymmenesosaan tarjokkaista.