Mitä Normalista kannattaa ostaa?
Olen pari kertaa käynyt noin kolmen vuoden sisällä. Löysin esimerkiksi kynsisakset noin viidesosahinnalla siitä mitä Prismassa olisivat kustantaneet. Myös tosi edullisen ja hyvän luomivärin, merkkiä en valitettavasti muista. Huulipunan ostin, oli aivan paska, tarttui ihan joka paikkaan. Eli siis, sinä joka käyt siellä useinkin, mitä näistä kannattaisi ostaa sieltä eikä muualta? Mainitse ihmeessä myös merkki. Haussa ainakin
-hiusten vaalennusaina
-kynsilakan poistoaine
-kynsilakat
-kahvi
-luomivärit
-huultenrajauskynä
-pyykinpesuaine
-hajuvedet
Olen keski-ikäinen ja ostan harvoin kosmetiikkaa. Enkä jaksa pyöriä liian kauan siellä teinien seassa, anteeksi! (Itsellänikin on teini-ikäinen poika).
Saako sieltä kodin tavaraa? Siis suodatinpusseja, roskapusseja, pesuaineita?
Saa neuvoa. Kiitos.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain hyväntuoksusia vartalorasvoja
Noita siellä on huonosti. Siis itse ostaisin kunnolla parfymoidun edullisen (5-8e) vartaloemulsion mutta ei tuolla mitään kummoisia valikoimia ole. Sen sijaan edullisissa tuoksuissa on paremmin valikoimaa. Kaikki kosmetiikka on hyvin edustettu ja itse pidän mm Ivy Aia ja Pure&care ihonhoito-sarjoista.
Kerran kun käyt niin tiedät homman nimen ja löydät luultavasti itsellesi sopivat tuotteet.
Mitenhän nämä ihonhoitosarjat eroavat ihan hajuttomasta perus niveasta... Rasvan tarkoitus on ainoastaan kosteuttaa halkeilevaa ihoa, vaikkei sekään varsinaisesti ole edes tarpeen.
Atoopikot ja muut vastaavat hankkivat tarpeelliset hoitonsa apteekista ihotautilääkärin reseptillä.
Nuo kaikki "hoitosarjat" on pelkkää pseudotouhua, missä maksetaan siitä, että saadaan käyttää aikaa tökötin kanssa lotraamiseen. "Hyöty" on oma feelgood, joka perustuu ainoastaan itselle uskotteluun. Todella järkevää ajan- ja rahankäyttöä.
Mä ostin viime vuonna tuoksukalenterin. Ei ne tuoksut kauan iholla pysy, mutta silti hinta/laatusuhde oli kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne pienet 1,50e kynsilakat on hyviä. Hyvät värivalikoima ja kestäviä.
Muu kosmetiikka/pesuaineet on pitkälti samaa mitä muuallakin mutta edullisimmilla hinnoilla ja isommilla pakkauksilla.
Tässä tuli hyviä vinkkejä. Kiitos Sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Normal-myymälästä kannattaa ostaa tuotteita päivittäiseen käyttöön, erityisesti tunnettuja merkkituotteita, sillä ne ovat siellä usein edullisempia kuin muissa kaupoissa.
Valikoima vaihtelee usein, joten myymälöissä käyminen kannattaa, jotta löytää uusia ja jännittäviä tuotteita.
Suosittuja ostosvinkkejä ja tuotekategorioita Normalista:
Kosmetiikka ja ihonhoito: Normal myy tunnettuja brändejä, kuten L'Oréal, Garnier, ja Max Factor. Suosittuja tuotteita ovat muun muassa Garnierin misellivesi herkälle iholle, Pure & Caren akne-laastarit (jotka sisältävät teepuuöljyä ja salisyylihappoa) sekä erilaiset hius- ja ihonhoitotuotteet.
Hiustenhoitotuotteet: Valikoimassa on usein silikoni- ja sulfaatittomia tuotteita, joita voi olla vaikea löytää muualta.
Päivittäistavarat ja hygieniatuotteet: Hammastahnat, saippuat, shampoot, deodorantit ja muut pe
Taas tää chatgpt mummo pätemässä copy-pastellaan... Hyvä Aune. Sä osaat käyttää Internetiä. Mene nyt siirtämään rahaa sille upseerismiehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Normal-myymälästä kannattaa ostaa tuotteita päivittäiseen käyttöön, erityisesti tunnettuja merkkituotteita, sillä ne ovat siellä usein edullisempia kuin muissa kaupoissa.
Valikoima vaihtelee usein, joten myymälöissä käyminen kannattaa, jotta löytää uusia ja jännittäviä tuotteita.
Suosittuja ostosvinkkejä ja tuotekategorioita Normalista:
Kosmetiikka ja ihonhoito: Normal myy tunnettuja brändejä, kuten L'Oréal, Garnier, ja Max Factor. Suosittuja tuotteita ovat muun muassa Garnierin misellivesi herkälle iholle, Pure & Caren akne-laastarit (jotka sisältävät teepuuöljyä ja salisyylihappoa) sekä erilaiset hius- ja ihonhoitotuotteet.
Hiustenhoitotuotteet: Valikoimassa on usein silikoni- ja sulfaatittomia tuotteita, joita voi olla vaikea löytää muualta.
Päivittäistavarat ja hygieniatuotteet: Hammastahnat, saippuat, shampoot, deodorantit ja muut pe
Semmoinen mainospuhe sieltä sitten, missä ei kerrota mitään muuta kuin että "vieraile usein".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain hyväntuoksusia vartalorasvoja
Noita siellä on huonosti. Siis itse ostaisin kunnolla parfymoidun edullisen (5-8e) vartaloemulsion mutta ei tuolla mitään kummoisia valikoimia ole. Sen sijaan edullisissa tuoksuissa on paremmin valikoimaa. Kaikki kosmetiikka on hyvin edustettu ja itse pidän mm Ivy Aia ja Pure&care ihonhoito-sarjoista.
Kerran kun käyt niin tiedät homman nimen ja löydät luultavasti itsellesi sopivat tuotteet.
Mitenhän nämä ihonhoitosarjat eroavat ihan hajuttomasta perus niveasta... Rasvan tarkoitus on ainoastaan kosteuttaa halkeilevaa ihoa, vaikkei sekään varsinaisesti ole edes tarpeen.
Atoopikot ja muut vastaavat hankkivat tarpeelliset hoitonsa apteekista ihotautilääkärin reseptillä.
Nuo kaikki "hoitosarjat" on pelkkää pseu
Voithan sinä järsiä vaikka voitelematonta näkkileipää kynttilänvalossa ja pukeutua juuttisäkkiin, jos haluat elää askeesissa.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä järsiä vaikka voitelematonta näkkileipää kynttilänvalossa ja pukeutua juuttisäkkiin, jos haluat elää askeesissa.
Näkkäriä tulee syötyä päivittäin. Yleensä tosin kana- tai kalkkunaleikkeellä. Kynttilä on juurikin turhaa nysväystä vs. kattovalo. Juuttisäkit on myös enemmän "haluan rustiikkia" ihmisille. Itse ostan perusvaatteita, koska on käytännöllisiä ja kestäviä.
Annat ymmärtää, että noiden hoitojen lotraamine olisi jotain "luksusta". Miksi se on sellaista? Mitä niillä tavoitellaan?
Samaa kategoriaa kuin tuoksukynttilät. Ei mitään hyötyä, mutta jotain iloa niidenkin ostajat saavat, kun oikein kaupassa näkee, kun niitä nuuhkitaan.
Ja kyllä: itse käytän hajutonta perspiranttia dödönä, pessen vaatteet hajustattomalla sport pesuaineella jne.
Itse ostan sieltä shampoot ja hoitoaineet, suihku- ja nestesaippuaa, deodorantit, hammastahnaa ja -harjoja, kasvovoiteita, kynsilakkoja, kuukautissiteet... Joskus laskin että kertaostokseni tulivat 16 euroa halvemmaksi kuin lähimarketista.
Kosmetiikkaa:rasvat,naamiot,hiusten pesu&hoito,meikit,siivoustarvikkeet,matkakoon kosmetiikka lentokoneeseen,herkut,hampaiden hoito ym.ym.Ostan nykyään kosmetiikan sieltä.hyvä valikoima&edullista
Shampoo ja hammastahna on ne mitä useimmiten ostan.